Ja kan in GTAquote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef Kalebatz het volgende:
Valt daar nog iets aan in te stellen? Crew /Friends chat of zo? Haha heb al een jaar geen ps meer gehad
mimaaaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag de PS4 gehaald, ook weer van de partij met de crew. Alweer een jaar geleden al die epische taferelen. Ik zal me even aanmelden.
Als je touchpad indrukt krijg je een menu waarin je de chat kan instellen. Een party joinen is makkelijkerquote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef Kalebatz het volgende:
Valt daar nog iets aan in te stellen? Crew /Friends chat of zo? Haha heb al een jaar geen ps meer gehad
Nee zondag avondquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Ff een datum prikken
Welke avond zou jullie uitkomen voor de creaw battle?
Een zaterdag avond?
Doordeweeks of zondag na 21uquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Ff een datum prikken
Welke avond zou jullie uitkomen voor de creaw battle?
Een zaterdag avond?
panini zit een week in italië dus hij doet toch niet meequote:Op dinsdag 23 december 2014 13:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je weet dat er mensen/tweakers zijn die maandag werken of naar school gaan?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb gezegd dat het ons op een zondag avond (20.00-22.00) het best uitkomt.
Ja klopt, verkeerde topique. Nooit mijn opzet geweest om de gta fokcrew uberhaupt aan te klikkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
NINJAAAAAA FARCRYY EDITTTT
er is vandaag alleen een update voor meer stabiliteit online, geen nieuwe content en ook geen sneeuwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |