Dat geloof ik zeker, maar je gaat toch niet 4x zoveel pageloads doen in dezelfde tijd? Ik denk iig niet dat ik er 4x zo snel van ga lezen.quote:
Natuurlijk wel!quote:Op woensdag 17 december 2014 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker, maar je gaat toch niet 4x zoveel pageloads doen in dezelfde tijd? Ik denk iig niet dat ik er 4x zo snel van ga lezen.
Zuipen!quote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Nou jongens, kom eens allemaal even in de kring zitten.
Wat zijn jullie kerstplannen?![]()
![]()
![]()
Derde kerstdag met mij trouwen?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Eerste kerstdag met familie, moet nog even kijken aangezien m´n zwager nogal ziek is. Tweede kerstdag afgesproken met vriendin. We willen eigenlijk ergens naartoe, maar weten niet waarheen
9gag tikt behoorlijk aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen. Volgens mij ben ik redelijk grootverbruiker, maar ik kom bij lange na niet aan één GB. En het enige wat ik niet doe is filmpjes kijken als ik geen wifi heb.
Geen!quote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Hebben we al gedaan hierquote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Ik lees niet terug!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan hier
Maar goed.
Vrouw. T blijft ff wennen.quote:kerstavond met gezin van m'n vrouw (maar zonder mijn schoonvader voor het eerst, dus dat zal wel raar worden)
1ste kerstdag met familie van m'n vrouw (paar ooms, tantes en neefjes/nichtjes)
2de kerstdag komen mijn ouders, mijn broer, zijn vriendin, m'n schoonmoeder en zwager eten bij ons
O&N burgelijk met hapjes spelletjes en niet stappen
Ik 9gag nu ook al in de trein. Niet dagelijks, maar wel geregeld.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
9gag tikt behoorlijk aan.
Ik zou willen dat YT gewoon kan. Maar helaas, dat wordt al gauw 10GB per maand dan.
Bij ons dus rustig met wat stellen die allemaal rustig aan willen/moeten doen. Futloos, 7-1 uitgerekend en een hernia operatie gehad.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
O&N moet ik nog ff verzinnen. Denk een Great Gatsby feestje op Strijp S.
Ik ben al maanden helemaal bij op de HOT paginaquote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik 9gag nu ook al in de trein. Niet dagelijks, maar wel geregeld.
Party & Coquote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij ons dus rustig met wat stellen die allemaal rustig aan willen/moeten doen. Futloos, 7-1 uitgerekend en een hernia operatie gehad.
Maar dat maakt niet uit, want Party&Co is vet leuk!
Private dining vrienden kerstdiner (20 plus personen jaarlijk terugkerend ritueel)quote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Kun je 2e Kerstdag mooi naar de nieuwe Annie!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Private dining vrienden kerstdiner (20 plus personen jaarlijk terugkerend ritueel)
Kerstavond fam diner
1e kerst diner bij vrienden
2e rustig niks
31e lunchen in okura avond nog geen plannen
Er is geen nieuwe Anniequote:Op woensdag 17 december 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je 2e Kerstdag mooi naar de nieuwe Annie!
Over mijn dead lijkquote:Op woensdag 17 december 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je 2e Kerstdag mooi naar de nieuwe Annie!
Dat dusquote:Op woensdag 17 december 2014 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is geen nieuwe Annie
Er is een film met een negermeisje dat het script van Annie heeft gejat
Dat trek ik niet meerquote:Op woensdag 17 december 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
3 dagen kroeg
En als ik niet te brak ben evt naar m'n ma
3 dagen kroeg red ik prima, mits niet tot te laat en voldoende non-alcoholisch. 3 dagen zuipen, red ik gewoon niet. 2 avonden wordt al lastigquote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat trek ik niet meer
Ik merk zelfs dat ik tegenwoordig ook al niet meer zo goed tegen sterke drank kan
Nee ze zat inquote:Op woensdag 17 december 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zat dat meisje vorig jaar niet als zwarte piet in de club van sinterklaas?
Tyft op met dit soort rommel.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ze zat inBeasts of the Southern Wilde
En ga jij eens fappen opquote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ze zat inBeasts of the Southern Wilde
Lang weekend tegenwoordigquote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Afgelopen weekend 5 dagen achter elkaar.Beetje overdreven.
Meh. Alleen Scarlet Witch is leuk van die reeksquote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ga jij eens fappen op
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Alleen Scarlet Witch is leuk van die reeks
Ok. Archangel ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2014 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
3 dagen kroeg red ik prima, mits niet tot te laat en voldoende non-alcoholisch. 3 dagen zuipen, red ik gewoon niet. 2 avonden wordt al lastig
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Dat trek ik niet meer
Ik merk zelfs dat ik tegenwoordig ook al niet meer zo goed tegen sterke drank kan
Te kort. Moet zeggen dat ik zaterdagavond wel flink aan de cola heb gezeten en voor 12 uur in bed lag.quote:
Jij bentd e expertquote:Op woensdag 17 december 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Wat is t verschil tussen de rode en gouden Daredevil eigenlijk?
Meer X-Men dan al die Avengers en Inhumans en dergelijke er omheen.quote:
Wolverinequote:Op woensdag 17 december 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer X-Men dan al die Avengers en Inhumans en dergelijke er omheen.
Laatste keer sterke drank was ik gewoon 2 dagen beroerd van. Dat doen we niet meer hehequote:Op woensdag 17 december 2014 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]Nouja ik misschien ook niet hoor. Ligt maar net aan hoe erg/laat het wordt.
2 dagen is wel wat veel ja. Ik wel altijd 1 dag na veel gedronken te hebben. DAt vind ik het nog wel waardquote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Laatste keer sterke drank was ik gewoon 2 dagen beroerd van. Dat doen we niet meer hehe
quote:
Wat drink je dan wel niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laatste keer sterke drank was ik gewoon 2 dagen beroerd van. Dat doen we niet meer hehe
Die is inmiddels vampier.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind Jubilee eigenlijk het tofst.
Baco, halve fles Bacardi was teveel van het goedequote:Op woensdag 17 december 2014 15:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat drink je dan wel niet?
Ik drink ook wel eens sterk, maar dan is het 1 of 2 glaasjes whisky ofzo. Als ik me ga bezatten drink ik wel bier.
Hij zou cool geweest zijn, zonder al die overkill.quote:
Dat Jubilee inmiddels vampier is!!!quote:
Ikbennieblind!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat Jubilee inmiddels vampier is!!!
Ja klopt ook wel, maar ik heb bacardi afgezworen. Net als tequila, daar was ik gewoon een heel lang weekend ziek van in centreparcsquote:Op woensdag 17 december 2014 15:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan is het toch geen sterke drank meer? Dat is mixdrank.
Zonder sparkles volgens mij. T is geen Twilightquote:Op woensdag 17 december 2014 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met sparkles... weet niet hoe ik hier over moet denken.
Waarom vraag je dan whut?quote:
Nee ok, als ze haar krachten kwijt is, zijn er geen sparklesquote:Op woensdag 17 december 2014 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder sparkles volgens mij. T is geen Twilight
Geloof dat ze met M-day haar krachten kwijt is geraakt.
Hij is cool. Basta. Anti hipster hipsterquote:Op woensdag 17 december 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zou cool geweest zijn, zonder al die overkill.
Misschien in de ene versie, want daar is ie gay met herculesquote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is cool. Basta. Anti hipster hipster
Kan je ze eindelijk de waarheid zeggenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Vind t ook zo raar om collega's gedag te zeggen onder t mom van dat je ze nooit meer zal zien
Hij was nog cool in les miserablesquote:Op woensdag 17 december 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien in de ene versie, want daar is ie gay met hercules
Is ze dan nog wel bij de X-mannen of zit ze nu bij magneto's bende?quote:
Je hebt t over de film versie, dis is wel prima.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij was nog cool in les miserables
Ik lees geen stripsquote:Op woensdag 17 december 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt t over de film versie, dis is wel prima.
Op Origins na dan. maar goed, daar heeft niemand t meer over gelukkig.
Die miskleun wordt vergeten in de continuiteit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jubilee_(comics)quote:Op woensdag 17 december 2014 15:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is ze dan nog wel bij de X-mannen of zit ze nu bij magneto's bende?
Nouja, kan. Voor tzelfde geld zie je ze later weer als je baas ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je ze eindelijk de waarheid zeggen
Hebben ze allemaal zoveel potentie?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, kan. Voor tzelfde geld zie je ze later weer als je baas ofzo
Pfff, dat ga ik nu niet allemaal lezen man!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jubilee_(comics)
Ze heeft een geadopteerde babyquote:Op woensdag 17 december 2014 16:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pfff, dat ga ik nu niet allemaal lezen man!
Ewquote:
Voor in je kerstboom?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft een geadopteerde babyZe is verder
The end.
[..]
Ew
Sparkling vampires = Twilightquote:Op woensdag 17 december 2014 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snapte de Twilight link niet, maar die is er ook gewoon niet dus.
Ja die ken ik van New York, maar die zijn echt tering duur!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor in je kerstboom?
[ afbeelding ]
Gewoon niet van uit gaan. Kwam ooit een oud collega tegen na 7 jaar, en waar ik nu werk loopt iemand rond die tien jaar terug mijn pl Was.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Vind t ook zo raar om collega's gedag te zeggen onder t mom van dat je ze nooit meer zal zien
Lolquote:Op woensdag 17 december 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon niet van uit gaan. Kwam ooit een oud collega tegen na 7 jaar, en waar ik nu werk loopt iemand rond die tien jaar terug mijn pl Was.
Over social media gesproken: Had vandaag mijn eerste guy crush uit t dorp eens opgezocht. My god! He's fat! And ugly!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol
Ook door de sociale media kan je ze zo nog eens spreken of volgen of wat dan ook.
Ze staan in de fok lijst van mislukte kerstthema'squote:Op woensdag 17 december 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die ken ik van New York, maar die zijn echt tering duur!
Collega's op social media hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol
Ook door de sociale media kan je ze zo nog eens spreken of volgen of wat dan ook.
Nou zo mislukt zijn ze volgens mij nietquote:Op woensdag 17 december 2014 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze staan in de fok lijst van mislukte kerstthema's
TRain his assquote:Op woensdag 17 december 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over social media gesproken: Had vandaag mijn eerste guy crush uit t dorp eens opgezocht. My god! He's fat! And ugly!
Heel slecht gerijpt.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
TRain his ass
Ugly was hij dan toch al? Of echt slecht gerijpt?
Oud collega's welquote:Op woensdag 17 december 2014 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Collega's op social media hebben
Oeeh gelukkig ben je er vanafquote:Op woensdag 17 december 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over social media gesproken: Had vandaag mijn eerste guy crush uit t dorp eens opgezocht. My god! He's fat! And ugly!
Linke wat?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Linkedin valt ook onder sociale media in dit geval.
Linke 'din. Je weet wel, da's zo'n vriendin die je niet boos moet maken.quote:
Ik heb 'm nooit gehadquote:
Of heb ze niet op je facebook.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Stelletjes die uberhappy zwangerschapsfoto's met blote buik posten op facebook
Hou je kleren aan of doe ze uit. Make up your mind.
Ach, het lijstje kwam van Dannyquote:Op woensdag 17 december 2014 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo mislukt zijn ze volgens mij niet![]()
Ze hebben echt heel veel verschillende en ze zijn heel heel duur en ik kom ze toch echt wel op foto's tegen her en der.
Big bucks!
'Nough said.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, het lijstje kwam van Danny
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 17 december 2014 17:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Stelletjes die uberhappy zwangerschapsfoto's met blote buik posten op facebook
Hou je kleren aan of doe ze uit. Make up your mind.
Dat staat er los vanquote:Op woensdag 17 december 2014 18:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Meh, aardige meid hoor maar ik had d'r niet willen bezwangeren.
Hij heeft toch nog al dat bier van eerder joh.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zijn bierflesjes, geen wijn.
ONZE BOOM!quote:
Oh ja, dat heeft ook altijd een enorme impact op mijn leven.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die tijdens puzzels (sudoku of binaire) dingen in de kantlijn schrijven ter hulp
Idd ja. Sukkels dat t zijn!quote:Op donderdag 18 december 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, dat heeft ook altijd een enorme impact op mijn leven.
En nu ben je zwanger van Frederico?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:05 schreef Cue_ het volgende:
Eindelijk een heel nr met de dansleraar gedanat![]()
Dan merk je pas echt dat je wat geleerd hebt door de weken heen. Ging echt wel goed.
Later zei ie tegen de lerares dat ik snel dingen oppak en dat t goed ging
Nee johquote:Op donderdag 18 december 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu ben je zwanger van Frederico?
Kan ik zwanger worden?!quote:
Probeer t gewoon eensquote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik zwanger worden?!
*steekt gaatjes in condooms*
Ik wil ook verder!!
Je denkt dat ik dat nog nooit gedaan heb?quote:
Jij hebt vaker gaten in condooms gemaakt?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Je denkt dat ik dat nog nooit gedaan heb?
Tss, MIJN kier is niet frigide!
De 2e keer in je leven dat je nuchter bent?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vanavond naar Ajax - Vitesse, de eerste keer nuchter naar de voetbal ooit! (en 2de keer overall)
Tgajedoendan?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
Hmm nog een kwartier wachten, alle spullen al ingeleverd en koffie gedronken met een bekende. Gezellig
Je hebt van die scènes he, waar het stoer is elkaar te besmetten...quote:Op donderdag 18 december 2014 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt vaker gaten in condooms gemaakt?
Laatste "werk" dag, morgen verhuizenquote:Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tgajedoendan?
Laatste dag werk of verhuizing?
Inderdaad jaquote:Op donderdag 18 december 2014 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt van die scènes he, waar het stoer is elkaar te besmetten...
Nou, het was leuk je gekend te hebben dan maar he. Het waren fijne dagen.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laatste "werk" dag, morgen verhuizen
Kom ik hier niet meer terug?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het was leuk je gekend te hebben dan maar he. Het waren fijne dagen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Omg, de puzzleterreur is nu ook tot hier doorgedrongen?!
ONMENSELIJK!!!!!!!!!
Dat ik naar een voetbalwedstrijd ga.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De 2e keer in je leven dat je nuchter bent?
Ohquote:Op donderdag 18 december 2014 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ze is er wel, post niet, maar heeft ons verteld dat ze er wel is...
Natuurlijk allang getest en allesquote:Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Is er internet daar waar je heen gaat?
Ja maar ms was ze er vanmorgen wel ofzo, dat bedoelde ik meer.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja muts, je kunt toch zelf ook wel zien dat ze er niet is.
CL is altijd in mijn hart.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ms was ze er vanmorgen wel ofzo, dat bedoelde ik meer.
Boeie! Ik wel!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:39 schreef missbehavin het volgende:
Daar heb ik niet zoveel aan Q...
Je hebt toch geen polio? je kunt toch scrollen?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ms was ze er vanmorgen wel ofzo, dat bedoelde ik meer.
Dat hele eind?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt toch geen polio? je kunt toch scrollen?
quote:Op donderdag 18 december 2014 09:54 schreef CherryLips het volgende:
OMG mensen die niet goed zijn in puzzels, ze moeten allemaal dood.
Kijk, daar heb ik wat aan! Niet dat het erg belangrijk is verder ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
9:54 is ze voor het laatst gesignaleerd:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt toch geen polio? je kunt toch scrollen?
Ik ben vandaag gewoon luiquote:
Heeee spreek voor jezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:12 schreef Godtje het volgende:
Sony Hack in action"That's the same as our nucleair launch code" would have been the correct pun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet zo vals jijquote:
whateverquote:
Nou vooruit, de koala maakt een hoop goedquote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou we waren bij:
Lui
En je kan niet scrollen.
Een luie koala voor je
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Al hebben we t busje niet kunnen krijgen van de werkgever dus dat is wel kut
Wat?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Lachen joh, dat Plex. Werkt voor geen meter
Valse niiiiiiiiiiiiiiiicht!quote:
Koala's zijn dom. En net als panda's een evolutiefoutje die we kunstmatig in leven houden omdat ze zo schattig zijn. Stomme dieren.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, de koala maakt een hoop goed
Net als gaysquote:Op donderdag 18 december 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En net als panda's een evolutiefoutje die we kunstmatig in leven houden omdat ze zo schattig zijn. Stomme dieren.Maar schattig
Nee, wij dienen nog enig nut. We zijn ingezet omdat jullie maar door blijven fokken en de wereld steeds voller maar kleurlozer en saaier maken. We're Gods little bonus!quote:
Zelfde schaal als de panda dusquote:Op donderdag 18 december 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, wij dienen nog enig nut. We zijn ingezet omdat jullie maar door blijven fokken en de wereld steeds voller maar kleurlozer en saaier maken. We're Gods little bonus!
Nee, want wij kunnen nog zelfstandig bestaan en zelfs als we willen voortplanten.quote:
De gemiddelde panda krijgt altijd nog meer kinderen dan een homostel zonder hulp.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want wij kunnen nog zelfstandig bestaan en zelfs als we willen voortplanten.
Panda's en koala's zijn daar niet zo heeeeel goed in. Die zijn veel te kieskeurig.
Ons doel is dan ook NIET voort te planten.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
De gemiddelde panda krijgt altijd nog meer kinderen dan een homostel zonder hulp.
Zelfde status als de panda dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ons doel is dan ook NIET voort te planten.
Nee, want da's een dier waar er niet veel van zijn. Doe moet dat wel want anders sterft ie uit.quote:
Wel, er zijn veel te weinig mensen. Vraag maar aan de Paus.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want da's een dier waar er niet veel van zijn. Doe moet dat wel want anders sterft ie uit.![]()
Bij de mens niet echt van toepassing, wel?
Ik zie m volgende week. Zal t m vragen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel, er zijn veel te weinig mensen. Vraag maar aan de Paus.
Dan is de lol er ook afquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snel, iedereen Q uitschelden, hij kan toch niks terugzeggen!
Aaaaaaahw, dat gapende konijntjequote:Op vrijdag 19 december 2014 09:45 schreef Godtje het volgende:
CL uit de tent lokken dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey tetten! Leven jullie ook nog?quote:
Wat zijn t toch mooie beesten zeg.quote:
FLLLLBBBRBRBRBRBB!quote:
Tieten of tijgersquote:
Dat klinkt eerder kitschquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik heb er eentje thuis op de grond liggen. Prachtig
Waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Ga ik ook eens naar een voetbalwedstrijd, zit ik op de verkeerde tribune
Boohoooo!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ajax - Vitesse (in het Ajax vak)
Zonde, maar niet onlogisch gezien het waarschijnlijke alternatiefquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb genoten, maar moest dat stil doen
Oh ik zou dat echt niet kunnen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n ingehouden binnenmondse juichquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon alleen voor de "sfeer" van een wedstrijd gaan. En als die goed is zal t me worst wezen wie wint. Binnenlands voetbal dan he.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet een enorme voetbalfan en al helemaal niet een specifieke club
De sfeer was goed. Alleen voor de wedstrijd leek het wel een warzone, en dat vond ik eng.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon alleen voor de "sfeer" van een wedstrijd gaan. En als die goed is zal t me worst wezen wie wint. Binnenlands voetbal dan he.
Ik zou me dan ook niet zo op m'n gemak voelen in de massa.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De sfeer was goed. Alleen voor de wedstrijd leek het wel een warzone, en dat vond ik eng.
Ik bleef ook weg bij de grote groep ultra'squote:Op vrijdag 19 december 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou me dan ook niet zo op m'n gemak voelen in de massa.
Moeten we niet willen, ultra'squote:Op vrijdag 19 december 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bleef ook weg bij de grote groep ultra's
Ik heb me ingelezen, dat hoeven dus niet per se hooligans te zijn. Sterker nog, als ultra ben je veel te herkenbaar voor de politie (veel club-parefanilia)quote:
Ik ging er vanuit dat een ultra ultra-rechts of ultra-links was of zo. Extreem.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb me ingelezen, dat hoeven dus niet per se hooligans te zijn. Sterker nog, als ultra ben je veel te herkenbaar voor de politie (veel club-parefanilia)
ultra-fanatiek blijkbaar. Oftewel heel uitbundig in clubkleding gehezen de hele wedstrijd (en daarvoor/daarna) met vlaggen zwaaien en gecoördineerd lawaai maken/zingen ongeacht de stand van de wedstrijd. En er dan dus ook elke wedstrijd (uit of thuis) er zijn voor de club.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat een ultra ultra-rechts of ultra-links was of zo. Extreem.
Wat is t dan?
Dus een hooligan is veelal ultra, maar een ultra is lang niet altijd een hooligan? Zoiets?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ultra-fanatiek blijkbaar. Oftewel heel uitbundig in clubkleding gehezen de hele wedstrijd (en daarvoor/daarna) met vlaggen zwaaien en gecoördineerd lawaai maken/zingen ongeacht de stand van de wedstrijd. En er dan dus ook elke wedstrijd (uit of thuis) er zijn voor de club.
Nee hooligans zijn ook heel erg pro-club, maar zullen veelal onzichtbaar zijn, want anders veel te makkelijk te herkennen door de popoquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus een hooligan is veelal ultra, maar een ultra is lang niet altijd een hooligan? Zoiets?
Ik kan ze er toch meestal zo uithalenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hooligans zijn ook heel erg pro-club, maar zullen veelal onzichtbaar zijn, want anders veel te makkelijk te herkennen door de popo
Donkere kleren, goeie schoenen, agressieve drugskop. Nee, zal wel een vooroordeel zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ze er toch meestal zo uithalenOf is dat een vooroordeel?
Dat we dan beide hebben, maar nog steeds: Vooroordeelquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Donkere kleren, goeie schoenen, agressieve drugskop. Nee, zal wel een vooroordeel zijn.
Mjaquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat we dan beide hebben, maar nog steeds: Vooroordeel
We hebben gewoon gelijk.quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben gewoon gelijk.
En ik heb arretjescake.
Wat een machtsverschuiving!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb niks, heb mijn halve gevulde kerstkrans aan mijn vrouw gegeven, te machtig.
Dat gaat wel rap ja!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag zat een vriend van me klaar om vanaf 10:00 kaartjes te bemachtigen voor een best wel bekende en populaire travestie show die naar de Melkweg komt. We hebben onze 4 kaarten, maar verder is t nu uitverkocht. Dingen gaan al voor 75,- over de toonbank nu.
Nou, nog even en we gaan zelf wel in drag naar Barcelona met de winst op de doorverkoop hoor![]()
Super populair. En Melkweg is niet zo groot.quote:
Die namenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:
But anyway, ik ga dus Michelle Visage, Adore Delano, Alaska Thunderfuck 5000, Bianca Del Rio, Ivy Winters, Jinx Monsoon, Manilla Luzon en Sharon Needles zien(niet dat iemand hier weet wie dat zijn).
Tenzij t geboden geld voor een kaartje echt te hoog wordt. Dan bekijk ik t wel op TV
Er zijn nog vele ergere:quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:
But anyway, ik ga dus Michelle Visage, Adore Delano, Alaska Thunderfuck 5000, Bianca Del Rio, Ivy Winters, Jinx Monsoon, Manilla Luzon en Sharon Needles zien(niet dat iemand hier weet wie dat zijn).
Tenzij t geboden geld voor een kaartje echt te hoog wordt. Dan bekijk ik t wel op TV
Als het CL geweest was hadden ze het toch nooit teruggevonden voordat het op was!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:22 schreef Q. het volgende:
CL! Kon je het weer niet laten?
http://www.duic.nl/nieuws(...)tolen-chocolade-aan/
Jaaaaaaaaquote:
Ik begin wel even met thuiswerken, ik heb zo'n idee dat ik vandaag niet zo hard hoef te vechten voor een fatsoenlijke flexplek. En als het te rustig is ben ik zo weer thuis. Heerlijk, een kilometer bij je werk vandaan wonen.quote:Op maandag 22 december 2014 07:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben ook onderweg. Even werken tot mijn eigen afscheidsfeestje. En vervolgens nog 4 dagen werken dit jaar
Thuiswerken doe ik bij deze baan nooit weer. Weet nog niet in hoeverre dat kan bij de volgende.quote:Op maandag 22 december 2014 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik begin wel even met thuiswerken, ik heb zo'n idee dat ik vandaag niet zo hard hoef te vechten voor een fatsoenlijke flexplek. En als het te rustig is ben ik zo weer thuis. Heerlijk, een kilometer bij je werk vandaan wonen.
Ik zou geen baan meer willen waar het niet regelmatig kan.quote:Op maandag 22 december 2014 07:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuiswerken doe ik bij deze baan nooit weer. Weet nog niet in hoeverre dat kan bij de volgende.
Ik ga sowieso naar 36, dus dat scheelt alquote:Op maandag 22 december 2014 07:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou geen baan meer willen waar het niet regelmatig kan.
4x9?quote:Op maandag 22 december 2014 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga sowieso naar 36, dus dat scheelt al
Maar praktisch gezien ben je wel verslaafder dan Ang3lquote:Op maandag 22 december 2014 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ik zak wel hard weg. Dat dan weer wel
We kunnen het beide zijn. Dat de andere het ook is wil niet zeggen dat ik het niet ben.quote:Op maandag 22 december 2014 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar praktisch gezien ben je wel verslaafder dan Ang3l
Jij mag ook gelijk hebben. Wat ben ik in een goede bui vandaag zeg.quote:Op maandag 22 december 2014 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen het beide zijn. Dat de andere het ook is wil niet zeggen dat ik het niet ben.
Waarom wilde je gaan vergelijken?Had je een punt willen maken? Want ik wist al waar ik stond.
Gefelicteerd daarmeequote:Op maandag 22 december 2014 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Wat ben ik in een goede bui vandaag zeg.
Dat krijg je als je de 35 bent gepasseerd. Dan wordt alles minder.quote:Op maandag 22 december 2014 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ik zak wel hard weg. Dat dan weer wel
De artrose toch juist meer?quote:Op maandag 22 december 2014 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de 35 bent gepasseerd. Dan wordt alles minder.
Veteraan! *high five*quote:
Censuur!quote:Op maandag 22 december 2014 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kom heul niet meer voor in die top 500
Werk- en luxepaarden zeggen wij altijd.quote:
Twee b's ja?quote:Op maandag 22 december 2014 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Binnenkort ga ik stoppen met FOK!. Abbo loopt bijna af.
Boks is zo macho, dat zijn wij niet.quote:Op maandag 22 december 2014 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Boks is het nu toch? Of is die ook alweer dead and gone?
We zitten hier niet in de states!quote:Op maandag 22 december 2014 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schiet een neger agent dood die moslim is
Alleen nieuws voor de gay krantquote:Op maandag 22 december 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zitten hier niet in de states!![]()
Gewoon via Grindr een burgemeester aanpakken, werkt beter.
Die bestaat niet meerquote:Op maandag 22 december 2014 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen nieuws voor de gay krant
Oh wacht dat was ook een oplichter.
Idd, om "Team America" hoorde je NK ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Inderdaad, reclamestunt en zelfs Obama werkt voor nop mee.
Schijnt dat ie nu helemaal niet meer in de bios komt. In Amerika sowieso niet en ook Europa begint hun keutel in te trekken. En Sony heeft t al zo zwaar na Spidermanquote:
Is ook niet duidelijk dat de Guardians of Peace ook echt van NK zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, om "Team America" hoorde je NK ook niet.
Sony is al aan het draaien. Hij komt sowieso uit, hoe is nog niet bekend (lees: gewoon in de bios).quote:Op maandag 22 december 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schijnt dat ie nu helemaal niet meer in de bios komt. In Amerika sowieso niet en ook Europa begint hun keutel in te trekken. En Sony heeft t al zo zwaar na Spiderman
Het gebruikte Engels is consistent met Engelstaligen die doen alsof ze Koreans (Zuid!) zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ook niet duidelijk dat de Guardians of Peace ook echt van NK zijn.
Kunnen ook puisterige fokkertjes zijn
En na tig andere hacksquote:Op maandag 22 december 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schijnt dat ie nu helemaal niet meer in de bios komt. In Amerika sowieso niet en ook Europa begint hun keutel in te trekken. En Sony heeft t al zo zwaar na Spiderman
Obama heeft net gezegd dat het een fout was en Sony zelf zegt ook dat ze hetm gewoon op de een of andere manier gaan uitbrengen.quote:Op maandag 22 december 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik weet t niet. Als t idd een marketing stunt is dan vind ik t een erg vergaande en dan mag Sony van mij zinken. En Spiderman weer teruggeven aan Marvelquote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sony is al aan het draaien. Hij komt sowieso uit, hoe is nog niet bekend (lees: gewoon in de bios).
En iedereen* wil hem nu zien. It worked brilliantly!
*iedereen behalve wat FOK-tisten die uiteraard nooit die film wilden zien
Ja preciesquote:
Het is een film van Rogen en consorten, die lui zijn gestoord. Ik vind ze awesomequote:Op maandag 22 december 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik weet t niet. Als t idd een marketing stunt is dan vind ik t een erg vergaande en dan mag Sony van mij zinken. En Spiderman weer teruggeven aan Marvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |