Dat geloof ik zeker, maar je gaat toch niet 4x zoveel pageloads doen in dezelfde tijd? Ik denk iig niet dat ik er 4x zo snel van ga lezen.quote:
Natuurlijk wel!quote:Op woensdag 17 december 2014 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker, maar je gaat toch niet 4x zoveel pageloads doen in dezelfde tijd? Ik denk iig niet dat ik er 4x zo snel van ga lezen.
Zuipen!quote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Nou jongens, kom eens allemaal even in de kring zitten.
Wat zijn jullie kerstplannen?![]()
![]()
![]()
Derde kerstdag met mij trouwen?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Eerste kerstdag met familie, moet nog even kijken aangezien m´n zwager nogal ziek is. Tweede kerstdag afgesproken met vriendin. We willen eigenlijk ergens naartoe, maar weten niet waarheen
9gag tikt behoorlijk aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen. Volgens mij ben ik redelijk grootverbruiker, maar ik kom bij lange na niet aan één GB. En het enige wat ik niet doe is filmpjes kijken als ik geen wifi heb.
Geen!quote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Hebben we al gedaan hierquote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Ik lees niet terug!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan hier
Maar goed.
Vrouw. T blijft ff wennen.quote:kerstavond met gezin van m'n vrouw (maar zonder mijn schoonvader voor het eerst, dus dat zal wel raar worden)
1ste kerstdag met familie van m'n vrouw (paar ooms, tantes en neefjes/nichtjes)
2de kerstdag komen mijn ouders, mijn broer, zijn vriendin, m'n schoonmoeder en zwager eten bij ons
O&N burgelijk met hapjes spelletjes en niet stappen
Ik 9gag nu ook al in de trein. Niet dagelijks, maar wel geregeld.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
9gag tikt behoorlijk aan.
Ik zou willen dat YT gewoon kan. Maar helaas, dat wordt al gauw 10GB per maand dan.
Bij ons dus rustig met wat stellen die allemaal rustig aan willen/moeten doen. Futloos, 7-1 uitgerekend en een hernia operatie gehad.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
O&N moet ik nog ff verzinnen. Denk een Great Gatsby feestje op Strijp S.
Ik ben al maanden helemaal bij op de HOT paginaquote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik 9gag nu ook al in de trein. Niet dagelijks, maar wel geregeld.
Party & Coquote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij ons dus rustig met wat stellen die allemaal rustig aan willen/moeten doen. Futloos, 7-1 uitgerekend en een hernia operatie gehad.
Maar dat maakt niet uit, want Party&Co is vet leuk!
Private dining vrienden kerstdiner (20 plus personen jaarlijk terugkerend ritueel)quote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Kun je 2e Kerstdag mooi naar de nieuwe Annie!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Private dining vrienden kerstdiner (20 plus personen jaarlijk terugkerend ritueel)
Kerstavond fam diner
1e kerst diner bij vrienden
2e rustig niks
31e lunchen in okura avond nog geen plannen
Er is geen nieuwe Anniequote:Op woensdag 17 december 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je 2e Kerstdag mooi naar de nieuwe Annie!
Over mijn dead lijkquote:Op woensdag 17 december 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je 2e Kerstdag mooi naar de nieuwe Annie!
Dat dusquote:Op woensdag 17 december 2014 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is geen nieuwe Annie
Er is een film met een negermeisje dat het script van Annie heeft gejat
Dat trek ik niet meerquote:Op woensdag 17 december 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
3 dagen kroeg
En als ik niet te brak ben evt naar m'n ma
3 dagen kroeg red ik prima, mits niet tot te laat en voldoende non-alcoholisch. 3 dagen zuipen, red ik gewoon niet. 2 avonden wordt al lastigquote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat trek ik niet meer
Ik merk zelfs dat ik tegenwoordig ook al niet meer zo goed tegen sterke drank kan
Nee ze zat inquote:Op woensdag 17 december 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zat dat meisje vorig jaar niet als zwarte piet in de club van sinterklaas?
Tyft op met dit soort rommel.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ze zat inBeasts of the Southern Wilde
En ga jij eens fappen opquote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ze zat inBeasts of the Southern Wilde
Lang weekend tegenwoordigquote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Afgelopen weekend 5 dagen achter elkaar.Beetje overdreven.
Meh. Alleen Scarlet Witch is leuk van die reeksquote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ga jij eens fappen op
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Alleen Scarlet Witch is leuk van die reeks
Ok. Archangel ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2014 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
3 dagen kroeg red ik prima, mits niet tot te laat en voldoende non-alcoholisch. 3 dagen zuipen, red ik gewoon niet. 2 avonden wordt al lastig
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Dat trek ik niet meer
Ik merk zelfs dat ik tegenwoordig ook al niet meer zo goed tegen sterke drank kan
Te kort. Moet zeggen dat ik zaterdagavond wel flink aan de cola heb gezeten en voor 12 uur in bed lag.quote:
Jij bentd e expertquote:Op woensdag 17 december 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Wat is t verschil tussen de rode en gouden Daredevil eigenlijk?
Meer X-Men dan al die Avengers en Inhumans en dergelijke er omheen.quote:
Wolverinequote:Op woensdag 17 december 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer X-Men dan al die Avengers en Inhumans en dergelijke er omheen.
Laatste keer sterke drank was ik gewoon 2 dagen beroerd van. Dat doen we niet meer hehequote:Op woensdag 17 december 2014 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]Nouja ik misschien ook niet hoor. Ligt maar net aan hoe erg/laat het wordt.
2 dagen is wel wat veel ja. Ik wel altijd 1 dag na veel gedronken te hebben. DAt vind ik het nog wel waardquote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Laatste keer sterke drank was ik gewoon 2 dagen beroerd van. Dat doen we niet meer hehe
quote:
Wat drink je dan wel niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laatste keer sterke drank was ik gewoon 2 dagen beroerd van. Dat doen we niet meer hehe
Die is inmiddels vampier.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind Jubilee eigenlijk het tofst.
Baco, halve fles Bacardi was teveel van het goedequote:Op woensdag 17 december 2014 15:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat drink je dan wel niet?
Ik drink ook wel eens sterk, maar dan is het 1 of 2 glaasjes whisky ofzo. Als ik me ga bezatten drink ik wel bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |