SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PBateman1978 op 17-12-2014 12:43:28 ]Let's drop some acid and go to a titty bar.
Store update altijd einde middag ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:58 schreef Morri het volgende:
[..]
Vanmiddag of zo? Ik zie hem namelijk nog niet staan.
Neequote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef mash_ het volgende:
Mag dat lange plaatje in de OP in een spoiler aub?
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zet die Loadout free download dan in de TT slimmerik.
Nee, heb m verwijderd.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef mash_ het volgende:
Mag dat lange plaatje in de OP in een spoiler aub?
Ook goedquote:Op woensdag 17 december 2014 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, heb m verwijderd.
Hoe danquote:Op woensdag 17 december 2014 13:11 schreef videonatic het volgende:
Voor iedereen met een android, die remote play werkt nu op alle toestellen. Net GTA 5 gespeeld in de trein.
gekrakt appje.quote:
Stoute Jimboquote:Op woensdag 17 december 2014 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gekrakt appje.
heb ergens hierboven een link gepost gister
Bron?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:43 schreef Bartcoah het volgende:
Komt er nou een GTA: SA 2?
What da fawk?
het is freeware, niks illegaals aan , doosquote:
Werkte op mijn HTC One X, alleen krijg ik de dualshock niet gekoppeld helaasquote:Op woensdag 17 december 2014 14:02 schreef Stickers het volgende:
Hier dus: http://www.reddit.com/r/P(...)_android_42_devices/
Even kijken of het lukt op m'n Z1
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:43 schreef Bartcoah het volgende:
Komt er nou een GTA: SA 2?
What da fawk?
Al geprobeerd met de workaround?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werkte op mijn HTC One X, alleen krijg ik de dualshock niet gekoppeld helaas
Tijdens het connecten ziet mijn telefoon hem wel maar hij krijgt geen verbinding
Nee dat nog niet, alleen de manier uit de OP van het XDA topic. vanavond eens proberen, thanksquote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Stickers het volgende:
[..]
Al geprobeerd met de workaround?
http://forum.xda-develope(...)56507310&postcount=3
tvpquote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Stickers het volgende:
[..]
Al geprobeerd met de workaround?
http://forum.xda-develope(...)56507310&postcount=3
Het is gewoon video streaming eigenlijk en wat jij terug stuurt is de control inputquote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
moet je dan niet een mobiel hebben met hele zware specs?
quote:Plex organiseert al uw persoonlijke media, waar u het ook hebt, zodat u het naar elk apparaat kunt streamen. Plex maakt het voor u mogelijk om uw media te streamen naar al uw schermen, zoals uw, smartphone, tablet, PlayStation®, Samsung, Roku, NAS apparaat, Chromecast, en meer. Nu, met de Plex Media Server (gratis beschikbaar bij https://plex.tv) en een Plex Pass abonnement, kunt u uw persoonlijke video collectie streamen naar uw PlayStation®. Plex maakt uw media ook mooi met rijke omschrijvingen, afbeeldingen, en andere gerelateerde informatie. U kunt gemakkelijk persoonlijke media delen met uw vrienden en familie, zodat u allen meerdere keuzes heeft. Plex maakt het zelfs mogelijk uw video's, muziek, en foto's naar uw smartphones en tablets te synchroniseren zodat u er offline van kunt genieten. Opstaan en gaan rennen is snel en simpel, dus begin nu!
Zonder Plex pass abonnement kun je daar ook net niks mee dus. En zo'n abbo kost ook weer geld (niet heel veel, maar toch).quote:
Klopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:20 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zonder Plex pass abonnement kun je daar ook net niks mee dus. En zo'n abbo kost ook weer geld (niet heel veel, maar toch).
Is een Free 2 Play titel dus altijd gratis.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:45 schreef So_Surreal het volgende:
Loadout staat nu wel in de store
Blijft die altijd gratis, of alleen vandaag ?
Dat werkt een een soort VPN/PPTP verbinding lijkt mij ?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:51 schreef MrKrabz het volgende:
Remote play werkt op mijn Z1 Compact.
Ben mobiel maar zie nergens downloadlink ervanquote:Op woensdag 17 december 2014 14:02 schreef Stickers het volgende:
Hier dus: http://www.reddit.com/r/P(...)_android_42_devices/
Even kijken of het lukt op m'n Z1
In de link naar xda developers staat een tutorial als je alvast verder scrollt. De apk heet RemotePlayPortV0.6.1.apkquote:Op woensdag 17 december 2014 16:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben mobiel maar zie nergens downloadlink ervan
Pas op: Driveclub is heilig voor hem!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die zit wel heel erg laag bij de grond
whut?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Slechte TT. TT had moeten zijn dat ik 1 miljoen dollar tegoed heb.
Geen rook niks, knap.quote:
Oppassen inderdaad..quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Pas op: Driveclub is heilig voor hem!
Het regent tochquote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef Nober het volgende:
Waarom kan ik niet langer dan 15 minuten opnemen? Ik wilde dat aanpassen maar niet gelukt.
[..]
Geen rook niks, knap.
Als enige ter wereld Driveclub goed vindenquote:
Ik moet zeggen dat ik reviews gezien heb die na de wheather patch ineens veel positiever zijn en het ziet er meer dan gelikt uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Pas op: Driveclub is heilig voor hem!
Yup, en ook geen cross savequote:Op woensdag 17 december 2014 16:21 schreef Friday12 het volgende:
Wel gaar dat the walking dead geen cross buy is
Wanneer krijg je die dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef OverRated het volgende:
Driveclub is inmiddels ook echt een meer dan prima spel. Iedereen haat omdat ze hun gratis versie nog niet gekregen hebben(al is dat ook wel kut)
nee, iedereen haat het omdat het belangrijkste gedeelte het gewoon niet deed bij en na launch. Maar he, als het niet van EA of Ubisoft is dan mag dat blijkbaarquote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef OverRated het volgende:
Driveclub is inmiddels ook echt een meer dan prima spel. Iedereen haat omdat ze hun gratis versie nog niet gekregen hebben(al is dat ook wel kut)
Kwam mij wel goed uit, door die problemen kon ik de game goedkoop op Marktplaats krijgenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, iedereen haat het omdat het belangrijkste gedeelte het gewoon niet deed bij en na launch. Maar he, als het niet van EA of Ubisoft is dan mag dat blijkbaar
Leuk dat het nu wel werkt, maar ik heb ondertussen weer andere games om te doen. Hun moment hebben ze zelf niet gepakt.
misschien dat er een opleving komt als die gratis psn plus versie komt. Maar dat was ook al zo'n loze belofte. Geen idee wat de reden is waarom die er nog niet staat na 2 maanden. Het hoogseizoen qua releases is nu wel voorbij, dus een commerciële uitstel-reden is er ook niet echt meer.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alleen ik vind het wel jammer dat veel mensen nu die game nooit ervaren.
Ik neem aan dat die servers meteen weer plat gaan als er een hele golf spelers bijkomt. Iedereen gaat dat natuurlijk downloaden als het gratis is.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
misschien dat er een opleving komt als die gratis psn plus versie komt. Maar dat was ook al zo'n loze belofte. Geen idee wat de reden is waarom die er nog niet staat na 2 maanden. Het hoogseizoen qua releases is nu wel voorbij, dus een commerciële uitstel-reden is er ook niet echt meer.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Als enige ter wereld Driveclub goed vinden
Het belangrijkste gedeelte is racen, heeft het altijd gedaan..quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, iedereen haat het omdat het belangrijkste gedeelte het gewoon niet deed bij en na launch. Maar he, als het niet van EA of Ubisoft is dan mag dat blijkbaar
Nou, vertel, waarom duurt het dan zo langquote:Op donderdag 18 december 2014 06:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En die complot-theorie over dat ze de Plus versie gecanceld hebben zodat meer mensen de game zouden kopen slaat al helemaal nergens op... Zoveel negatieve publiciteit opgeleverd...
Daar heb je gelijk in, laat ik het anders stellen: de unique selling point werkte simpelweg niet.quote:Het belangrijkste gedeelte is racen, heeft het altijd gedaan..
Dat lijkt me vrij logisch, ze zullen nog niet overtuigd zijn dat een miljoen of wat extra spelers zonder problemen mee kunnen gaan doen. Aangezien vrijwel alles in een race continu wordt bijgehouden zullen er tig miljoen serverrequests bij komen, het wordt een soort DDOS aanval dan.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, vertel, waarom duurt het dan zo lang
[..]
Daar heb je gelijk in, laat ik het anders stellen: de unique selling point werkte simpelweg niet.
Die gast van Sony zelf had toch gemeld dat de Plus versie zeker nog komt, maar pas als ze 100% zeker weten dat de Plus leden het dan zonder problemen kunnen spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:31 schreef Pheno het volgende:
k hoop voor ze dat ze die gratis game nog eruit gooien en meer mensen zien dat het beter is geworden. maar nu vooral hangt er een negatieve sfeer om die game. Het verdient ook niet de schoonheidsprijs hoe het gegaan is.
Las wel dat de NPC pop-in nog erger is nu?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:31 schreef Pheno het volgende:
Over schoonheidsprijs gesproken: de AC Unity patch #4 heeft eindelijkde ps4-connectieproblemen verholpen. Het duurt even, maar dan heb je ook niets meer (game al volledig gesynched op wat iOS-geneuzel na). Too late, too bad.
Het is dan ook niet mijn theoriequote:Op donderdag 18 december 2014 08:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die gast van Sony zelf had toch gemeld dat de Plus versie zeker nog komt, maar pas als ze 100% zeker weten dat de Plus leden het dan zonder problemen kunnen spelen.
Die negatieve sfeer is erg jammer en strookt ook niet met je complot-theorie van eerder.
Ik heb er nog geen last van gehad. Maar ik blijk een hele aparte ps4 te hebben, ik heb ook geen framedrops gehad namelijk in al die tijd dat ik het speel.quote:Las wel dat de NPC pop-in nog erger is nu?
Ok ok.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 08:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er nog geen last van gehad. Maar ik blijk een hele aparte ps4 te hebben, ik heb ook geen framedrops gehad namelijk in al die tijd dat ik het speel.
Ja, die heb ik al gezien, op tig sites wordt hetzelfde (en enige) voorbeeld aangehaald. Maar ik speel zelf, ik kijk niet steeds naar hetzelfde gepostte filmpjequote:
quote:Chalice Dungeons add a ton of additional content and replay value to the depth and richness of the full game itself, and can even be uploaded for other people to try out. Share your dungeons with your friends, or go online to find new Chalice Dungeons to explore. Even after you master the game, discovering all of the secrets it has to offer, there will be new challenges awaiting you.
Toffe artwork!quote:Op donderdag 18 december 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)ne-chalice-dungeons/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan toch geen tv kijken via de ziggo app als je niet verbonden bent met ziggo wifi?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:03 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat werkt een een soort VPN/PPTP verbinding lijkt mij ?
Gaat je databundel niet heel hard als je dat op 3G/4G doet ?
Ik heb een Raspberry PI als PPTP server ingericht, maar had in een weekje treinen mijn 4gb databundel er al doorheen met het kijken van TV via die Ziggo app
Daarom juist een VPN/PPTP verbindingquote:Op donderdag 18 december 2014 09:08 schreef lel86 het volgende:
[..]
Je kan toch geen tv kijken via de ziggo app als je niet verbonden bent met ziggo wifi?
plexquote:
honderdduuzendquote:Op donderdag 18 december 2014 15:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe duur is far cry in PS store?
Februari 2014 jaquote:Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef mtchel112 het volgende:
Ik hoorde dat outlast in februari voor PS plus gratis is, hoop dat dit waar is. Echt een ziek eng spel
Waarom dat? Lijkt me toch zonde om er niet op te gamen.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig
Ik kan gratis een game via PSN kopen maar ik heb geen idee welke, mijn PS4 gebruik ik tegenwoordig alleen nog maar voor Netflix
Dus ik wil een gewoon een gave game
Kom aub met goede suggesties FOK!kers
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom dat? Lijkt me toch zonde om er niet op te gamen.
Uit welke games kan je kiezen of kan je elke game kiezen?
Geen idee man, ik denk dat ik een beetje klaar ben met gamenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom dat? Lijkt me toch zonde om er niet op te gamen.
Uit welke games kan je kiezen of kan je elke game kiezen?
Die deadzone met first person aim is ook gefixtquote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef MrKrabz het volgende:
GTA V update met bewegende bomen en de Slamvan en nog wat dingetjes omg.
Geen idee wat dat inhoudt maar mooiquote:Op donderdag 18 december 2014 16:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die deadzone met first person aim is ook gefixt
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:33 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoudt maar mooi
Ah ik speel altijd met auto aim.quote:
Mooi, dat soort detailsquote:Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Ah ik speel altijd met auto aim.
GTA V - Trees moving in the wind:
Ga jij maar mooi niet die teaser voor de nieuwe Silent Hill playen dan hahahaha. Toch doen, speel hetquote:Op donderdag 18 december 2014 15:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]![]()
![]()
shit, misschien maar beter ook voor mn hart
Mijn WiiU staat trouwens weer aangeslotenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:57 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ga jij maar mooi niet die teaser voor de nieuwe Silent Hill playen dan hahahaha. Toch doen, speel het
Jap gamesquote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Disgaea 5: Alliance of Vengeance Coming to PS4 in North America and Europe in 2015
Dual Audio(Japanse stemmen,Engels teksten)![]()
Ik hou totaal niet van het horrorgenre, ook horrorfilms vind ik gewoon 10x niks, maar toch wil ik een keer een ekte ekte horror-game spelen op de ps4, gewoon eenmalig.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:57 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ga jij maar mooi niet die teaser voor de nieuwe Silent Hill playen dan hahahaha. Toch doen, speel het
Haha toevallig zag ik het net checkte me vriendenlijst haha well donequote:Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mijn WiiU staat trouwens weer aangesloten
Silent Hills it is!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van het horrorgenre, ook horrorfilms vind ik gewoon 10x niks, maar toch wil ik een keer een ekte ekte horror-game spelen op de ps4, gewoon eenmalig.
Ja ook al maar 1 dag in die maandquote:Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef redboyke het volgende:
hoe weet je hoe lang je nog plus hebt?
stel dat ik volgende maand geen plus heb en er komen goeie plus games en ik herlaad krijg ik dan die gratis games ook?
Man, ik vond die P.T. shit al doodeng op Youtubequote:Op donderdag 18 december 2014 17:57 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Klopt, maar als die er eenmaal is! Horrorgame naar een hele nieuwe niveau!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die is toch nog niet uit? Liekt me een donders spelleke!
alsof de demo hetzelfde wordt dan de demoquote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Klopt, maar als die er eenmaal is! Horrorgame naar een hele nieuwe niveau!
Uitlaatklep voor mannelijk en vrouwelijk bevolking,jong en oud.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:32 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jap games
Alhoewel sommige zijn echt![]()
Denk maar aan Catherine
Gequote voor het nageslacht.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof de demo hetzelfde wordt dan de demo
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:43 schreef MrKrabz het volgende:
Veel meer peds en verkeer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GTA 5 kan je niet zo online spelen zover ik weet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:41 schreef ikkevan1972 het volgende:
Ik vraag me af, ik heb een ps3 en mijn zoon heeft een ps4, nu heb je dus een playstation plus abbo voor de ps4 nodig voor online begrijp ik, maar als hij dat neemt en hij heeft op zijn ps4 GTA 5 en ik op mijn ps3 ook GTA 5, kun je dan ook samen online spelen, of kan dat dan alleen van ps4 en ps4 ? En als ik een plus abonnement zou aanschaffen is dat dan alleen voor mij als gebruiker of ook voor de andere gebruikers op mijn ps3 ? Ik weet niet goed waar ik deze info kan vinden, ik heb ook een paar spellen gekocht op mijn account en die zijn bij de andere gebruikers ook demo versies en ik ga het toch niet een paar keer aanschaffen voor ons gezin ?
Mijn zoon woont niet thuis, hij is 20 en woont op zichzelf met zijn vriendin, ik woon in NH en hun wonen in regio Den Haag, daarom lijkt het me wel leuk om samen online te kunnen..
Cross-console is niet mogelijk bij GTAV.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:41 schreef ikkevan1972 het volgende:
Ik vraag me af, ik heb een ps3 en mijn zoon heeft een ps4, nu heb je dus een playstation plus abbo voor de ps4 nodig voor online begrijp ik, maar als hij dat neemt en hij heeft op zijn ps4 GTA 5 en ik op mijn ps3 ook GTA 5, kun je dan ook samen online spelen, of kan dat dan alleen van ps4 en ps4 ?
als je username klopt, was je bijna een tienervaderquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:41 schreef ikkevan1972 het volgende:
Ik vraag me af, ik heb een ps3 en mijn zoon heeft een ps4, nu heb je dus een playstation plus abbo voor de ps4 nodig voor online begrijp ik, maar als hij dat neemt en hij heeft op zijn ps4 GTA 5 en ik op mijn ps3 ook GTA 5, kun je dan ook samen online spelen, of kan dat dan alleen van ps4 en ps4 ? En als ik een plus abonnement zou aanschaffen is dat dan alleen voor mij als gebruiker of ook voor de andere gebruikers op mijn ps3 ? Ik weet niet goed waar ik deze info kan vinden, ik heb ook een paar spellen gekocht op mijn account en die zijn bij de andere gebruikers ook demo versies en ik ga het toch niet een paar keer aanschaffen voor ons gezin ?
Mijn zoon woont niet thuis, hij is 20 en woont op zichzelf met zijn vriendin, ik woon in NH en hun wonen in regio Den Haag, daarom lijkt het me wel leuk om samen online te kunnen..
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Cross-console is niet mogelijk.
Nee, beter zelfs. En dit was niet eens een demo het was gewoon een soort van teaser.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof de demo hetzelfde wordt dan de demo
Jij kan het een 'ontzettend saaie teaser' vinden, maar zat mensen vonden hem super. Ik kan echt niet wachten op Silent Hills. Als het alleen al die sfeer heeft van die teaser. Damn dan wordt het echt superquote:
Zat mensen kijken niet voorbij het goedkope truukje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jij kan het een 'ontzettend saaie teaser' vinden, maar zat mensen vonden hem super. Ik kan echt niet wachten op Silent Hills. Als het alleen al die sfeer heeft van die teaser. Damn dan wordt het echt super
Ja of zat mensen vinden dat gewoon prima..quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zat mensen kijken niet voorbij het goedkope truukje.
Boeien als het spel zelf wel leuk is om te spelen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zat mensen kijken niet voorbij het goedkope truukje.
Onzin. Genoeg games waar ik zeer tevreden over ben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Boeien als het spel zelf wel leuk is om te spelen.
Soms vraag ik me echt af waarom jij nog gamed. Altijd maar weer over iets te zeuren
Je was ook niet stiekem aan het zingen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:12 schreef Cikx het volgende:
Krijg net terwijl ik Dragon Age speel opeens een Singstar trophy: "Get the highest ranking on every line in a Normal length performance." Terwijl ik het spel nooit gespeeld heb en geen liedjes heb.
Gaat lastig zonder microfoon en nummers. Had het gedownload omdat het toch gratis was.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Je was ook niet stiekem aan het zingen?
Natuurlijk niet, wat een onzin. Ga je nou vertellen dat Resident Evil 4 qua gameplay niets meer is dan 1 goedkoop truukje?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
Als je het zo bekijkt bestaat alle horror uit vrij goedkope truukjesDit komt meer over als de klaagzang van iemand die heel erg geschrokken is, en dat afreageert door te roepen dat hij het goedkoop scoren vindt.
grappigquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nice, nieuwe kerstshizzle voor GTA online. O.a. een homing missile launcher (zonder levelcap), 4 nieuwe auto's en een shitload aan gratis kerstkleding. Binnenkort gaat het sneeuwen en ligt er een kerstkado onder de kerstboom in je appartement.
Die kleding blijft niet toch? Is geld verdienen nog steeds zo traag?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nice, nieuwe kerstshizzle voor GTA online. O.a. een homing missile launcher (zonder levelcap), 4 nieuwe auto's en een shitload aan gratis kerstkleding. Binnenkort gaat het sneeuwen en ligt er een kerstkado onder de kerstboom in je appartement.
Net als in het echt dus?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:13 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb nog hgelemaal NIKS in GTA Online. Geen huis, net mijn laatste kogels verschoten, dus toen maar weer naar SP gegaan. Ik ben sloeber.
Waarschijnlijk niet nee, de wapens en auto's blijven iig wel. Geld verdienen vind ik persoonlijk niet traag gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die kleding blijft niet toch? Is geld verdienen nog steeds zo traag?
Nee Resident Evil 4 is een meer dan prima actiegame, maar introduceerde gelijk de downfall van de ECHTE horrorgames, die in navolging RE4 meer verkapte actiegames werden dan sfeervolle horror.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wat een onzin. Ga je nou vertellen dat Resident Evil 4 qua gameplay niets meer is dan 1 goedkoop truukje?
Nee, dat is gewoon een ECHTE game, en een prima horror game.
Wat zal het gaan worden.twitter:qdream_ru twitterde op woensdag 17-12-2014 om 21:16:24Some great news coming in January!https://t.co/peWrfiJdGI reageer retweet
Dat ziet er zeker niet verkeerd uit. Was niet van plan FC te halen, maar nu wordt het toch wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kevin24 het volgende:
gejat van Tweakers :
http://gamedealdaily.com/(...)s-ps4-download-code/
Voor mensen met een US account, ideaal! Heb voor 24 Euro (29 dollar) Farcry 4 gekocht en die staat nu te downloaden(Destiny, NBA 2015 en Little Big Planet 3 staan er ook op)
Kon gewoon betalen met mn NL paypal.
Microsoft HQquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:29 schreef Che_ het volgende:
Wat voor adres hebben jullie opgegeven bij US-account? Gewoon willekeurig?
Is dat maar 1 dag of?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kevin24 het volgende:
gejat van Tweakers :
Voor mensen met een US account, ideaal! Heb voor 24 Euro (29 dollar) Farcry 4 gekocht en die staat nu te downloaden(Destiny, NBA 2015 en Little Big Planet 3 staan er ook op)
Ze hebben al twee tech demo's laten zien lange tijd geleden waar we verder niets meer van gehoord hebben. Zagen er allebei puik uit. Wie weet heeft het daar wat mee te maken. Eerlijk gezegd verwacht ik ook eerder HD editions.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat zal het gaan worden.twitter:qdream_ru twitterde op woensdag 17-12-2014 om 21:16:24Some great news coming in January!https://t.co/peWrfiJdGI reageer retweet
Een Beyond Two Souls en Heavy Rain HD Edition
Demo's? En er warel al rumors dat Beyond Two Souls een HD versie zou krijgenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze hebben al twee tech demo's laten zien lange tijd geleden waar we verder niets meer van gehoord hebben. Zagen er allebei puik uit. Wie weet heeft het daar wat mee te maken. Eerlijk gezegd verwacht ik ook eerder HD editions.
Ja New York volgens mij en postcode 11014 zoiets in deze richtingquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:29 schreef Che_ het volgende:
Wat voor adres hebben jullie opgegeven bij US-account? Gewoon willekeurig?
Nou ja tech demo's. Filmpjes zeg maar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Demo's? En er warel al rumors dat Beyond Two Souls een HD versie zou krijgen
Uitverkochtquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kevin24 het volgende:
gejat van Tweakers :
Sommige codes doen het niet lees ik op andere plekken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kevin24 het volgende:
gejat van Tweakers :
Geen flauw idee, bij mij werkte het iig toen ik de code invoerde op m'n US account. Zie op tweakers dat het bij een paar andere ook is gelukt, bij de rest staat er nu ook SOLD OUTquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sommige codes doen het niet lees ik op andere plekken?
Oh dat is wel briljantquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Microsoft HQ
[..]
Is dat maar 1 dag of?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kevin24 het volgende:
gejat van Tweakers :
quote:
NBA is voor 10 dollar goedkoper hierrrrrrquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:31 schreef Friday12 het volgende:
Net FC4 gekocht via die tip van eerder
[..]![]()
[..]![]()
![]()
NBA en Destiny zijn er trouwens nog wel indien je een van deze 2 wilde hebben
Heb 2015 niet gespeeld en de 2014 maar een beetje. Al denk ik wel dat het een beetje Fifa stijl isquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
NBA is voor 10 dollar goedkoper hierrrrrr
http://boxeddeal.com/gaming/playstation-4.html
legit site, ik heb the last of us daar gekocht.
edit: laat maar, dat is 2014
alhoewel daar vast niet veel verschil in zal zitten.
Een klasgenoot van me zegt dat NBA puur op knopjes rammen is en geluk hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb 2015 niet gespeeld en de 2014 maar een beetje. Al denk ik wel dat het een beetje Fifa stijl is
Oeps ik ben inmiddels al oma geworden op 1 nov. is mijn stiefdochter (van 27) bevallen van een prachtige zoon.. Zelf was ik 21 dat ik zwanger raakte en net 22 toen mijn zoon geboren werd, daarna nog een dochter gekregen die 2e kerstdag 17 wordt en nog een zoon die net 9 is geworden en de jongste is net 5.. dus die laatste 2 jongens zijn al heel jong oom geworden.. En ja ik ben nu 42..quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
als je username klopt, was je bijna een tienervader
En altijd fouls makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Een klasgenoot van me zegt dat NBA puur op knopjes rammen is en geluk hebben.
Gamedealdaily heeft alleen niet zo'n geweldige reseller-ratingquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kevin24 het volgende:
gejat van Tweakers :
Jammer, maar bedankt voor de info, dan heeft een plus account ook geen zin voor ons gezin, want als je dan gebruikt wil maken van de online opslag heb je het voor alle accounts nodig en dat is wel heel veel geld..quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GTA 5 kan je niet zo online spelen zover ik weet.
Als je meerdere accounts op je ps3 heb kan je de games gewoon of 1 account spelen. Dit is ook zo op de PS4 alleen moet je dan je ps4 linken aan je account.
je kan samen 1 account delen, je kan per account 2 consoles van elk type linken. Alleen online gamen tussen verschillende soorten playstations kan niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:47 schreef ikkevan1972 het volgende:
[..]
Jammer, maar bedankt voor de info, dan heeft een plus account ook geen zin voor ons gezin, want als je dan gebruikt wil maken van de online opslag heb je het voor alle accounts nodig en dat is wel heel veel geld..
FIFA15 Ultimate Edition staat sinds vandaag voor 45 euro in de PS Store.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef mtchel112 het volgende:
Morgen fifa 15 ultimate edition binnen, krijg met de kerst COD AW (blijft online toch echt verslavend).
Nu nog zoet met PvZ GW, lekkere kerstvakantie is dit
ja zag t, Ik had hem nog net wat goedkoper kunnen bemachtigenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
FIFA15 Ultimate Edition staat sinds vandaag voor 45 euro in de PS Store.
Kak, te laat. Had Far Cry 4 graag gekocht!quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kevin24 het volgende:
gejat van Tweakers :
Ik was blijkbaar ook net op tijdquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Kak, te laat. Had Far Cry 4 graag gekocht!
Hoeveel krijg je nu per missie? Nog steeds paar duizend?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, de wapens en auto's blijven iig wel. Geld verdienen vind ik persoonlijk niet traag gaan.
Komt vanzelf wel weer terug in stock.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Kak, te laat. Had Far Cry 4 graag gekocht!
De kerstdeals zijn echt belachelijk slecht dit jaar idd. Dan heb ik liever geen kerstdeals en gewoon de wekelijkse deals.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ja zag t, Ik had hem nog net wat goedkoper kunnen bemachtigen
vind de kerstdeals tot nu toe eigenlijk best crappy
You think?! Dunno...quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer terug in stock.
[..]
De kerstdeals zijn echt belachelijk slecht dit jaar idd. Dan heb ik liever geen kerstdeals en gewoon de wekelijkse deals.
Nog bedankt voor de tip. Heb LBP gekochtquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kevin24 het volgende:
gejat van Tweakers :
COD AW mp blijft leuk heb singleplayer nog steeds niet uitgespeeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef mtchel112 het volgende:
Morgen fifa 15 ultimate edition binnen, krijg met de kerst COD AW (blijft online toch echt verslavend).
Nu nog zoet met PvZ GW, lekkere kerstvakantie is dit
Klopt helemaal! FC4 komt ook hier nu binnen!quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die vier games zijn er weer. 36 dollar nu.
FC4 binnen
Heb ik gehad, prima headset voor het geld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die de Turtle Beach PX22 hebben? Is die goed of zijn er betere?
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:47 schreef Che_ het volgende:
Als je een us account hebt, moet je die nog activeren als primair of iets dergelijks?
20/30k per missie als je het een beetje goed aan pakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je nu per missie? Nog steeds paar duizend?
Die camo's/attachments voor wapens zijn best achterlijk duur
Wat ik altijd best jammer vond was dat de missies best kort waren
Vorig jaar heb ik wel genoten van die nieuwjaars deals, hopen dat het dit keer ook een feestje wordt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer terug in stock.
[..]
De kerstdeals zijn echt belachelijk slecht dit jaar idd. Dan heb ik liever geen kerstdeals en gewoon de wekelijkse deals.
Ik hoop het. Goed, op zich heb ik nu even niets nodig, maar voor bepaalde games heb ik gewoon een bepaald bedrag in mijn hoofd waarvoor ik ze zal aanschaffen (Diablo 20 euro, Far Cry 4 20-25 euro, Tomb Raider 15 euro, etc etc), dus zou mooi zijn als ik ze dan nu al kon kopen, ipv pas over 3-4 maanden ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik wel genoten van die nieuwjaars deals, hopen dat het dit keer ook een feestje wordt.
Mee eens, bedragen als 45 euro vind ik gewoon niet interresant. 10-20 euro vind ik prima als er iets leuks bij zit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hoop het. Goed, op zich heb ik nu even niets nodig, maar voor bepaalde games heb ik gewoon een bepaald bedrag in mijn hoofd waarvoor ik ze zal aanschaffen (Diablo 20 euro, Far Cry 4 20-25 euro, Tomb Raider 15 euro, etc etc), dus zou mooi zijn als ik ze dan nu al kon kopen, ipv pas over 3-4 maanden ofzo.
Ja maar wordt langzamerhand beter heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij de messages altijd kapot langzaam laden? Tering wat irritant.
Oh dan valt het nog mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
20/30k per missie als je het een beetje goed aan pakt.
www.psncode.nlquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef Principia het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om voor 40 euro een jaarabbonement digitaal te krijgen? Kom er eens achter dat ik geen Plus meer heb en mag niet meer rijden naar een winkel ivm alcohol. In de Store kun je het wel upgraden maar is 10 euro duurder, zonde.
nee is niksquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef CoExist het volgende:
Ik heb zojuist Lara Croft And The Temple Of Osiris Gold Edition gekocht voor ¤33,-
Is het wat? Ik heb de vorige wel ff gespeeld op de PS3 en me er best wel mee vermaakt. Alleen nooit uitgespeeld.
Huh?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef CoExist het volgende:
Ik heb zojuist Lara Croft And The Temple Of Osiris Gold Edition gekocht voor ¤33,-
Is het wat? Ik heb de vorige wel ff gespeeld op de PS3 en me er best wel mee vermaakt. Alleen nooit uitgespeeld.
Je leest 't goed.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Huh?
Je hebt het gekocht maar vraagt vervolgens of het wat is. Lijkt me niet echt handig dan. Of lees ik het nu verkeerd
De vorige Tombraider (2013, die reboot) is tótaal niet te vergelijken met Temple of Osiris.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef CoExist het volgende:
[..]
Je leest 't goed.
Heb 'm inderdaad gekocht.
Ga morgen bog wel ff de PS3 versie spelen. En als 't me nog steeds bevalt dan speel ik deze ook.
Was nieuwsgierig of er Fok! Users waren die deze game ook hebben
Wel vermakelijk in co-op maar vrij snel klaar. Kon je beter Diablo 3 kopenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef CoExist het volgende:
Ik bedoel ook: "Lara Croft: Guardian Of Light"quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De vorige Tombraider (2013, die reboot) is tótaal niet te vergelijken met Temple of Osiris.
Ik heb van de week ook TLOU gekocht via gamedealdaily en kreeg na betaling (PayPal) meteen de code gemaild.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gamedealdaily heeft alleen niet zo'n geweldige reseller-rating
http://www.resellerratings.com/store/Game_Deal_Daily
Met veel klachten over niet werkende codes en geen response van de service-desk.
http://boxeddeal.com/ is dan misschien een betere optie, maar goed, die heeft weer niet al die games die gamedealdaily heeft
Ik pobeerde gamedealdaily vorige week ofzo, voor The Last of Us, maar die site wilde al dat ik geld over ging maken nog voordat ze mijn gegevens hadden, dus ik had weinig vertrouwen dat ik dan een code zou ontvangen.
Ja, je betaalt en dan krijg je direct een code. Deze code vul je in op een website van Sony (link staat in de mail van gamedeal) en dan kies je 1 vd 4 spellen. Dan krijg je een psn code voor dat spel en die gebruik je op je usa psn accountquote:Op zondag 21 december 2014 07:41 schreef Griebus het volgende:
Klopt het bij die gamedealdaily dat je eerst betaalt en dan pas uitkiest welke game je wilt?
mag ik mijn 46 seconden terug.quote:
genoeg geld is ook wel handigquote:
Volgende maand Cpt. Toad en Grim Fandangoquote:
helemaal niks dusquote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgende maand Cpt. Toad en Grim Fandango
Wat zijn de toptitels van q1 en q2 2015?quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij komt Bloodborne vroeg dit jaar, dat is een PS4 exclusive die hoge ogen kan gooien. Verder zoals gezegd Grim Fandango.quote:Op zondag 21 december 2014 17:58 schreef eight het volgende:
[..]
Wat zijn de toptitels van q1 en q2 2015?
Dying lightquote:Op zondag 21 december 2014 17:58 schreef eight het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Teleurstellend lijstje. Zoek nog altijd een titel waar je een PS 4 voor aanschaft.quote:Op zondag 21 december 2014 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij komt Bloodborne vroeg dit jaar, dat is een PS4 exclusive die hoge ogen kan gooien. Verder zoals gezegd Grim Fandango.
In maart komt Final Fantasy Type 0, Witcher 3 in mei en in juni komt Batman geloof ik.
Dat lijken mij wel de toptitels voor PS4.
Ik blijf maar hopen dat die in 2015 een keertje op Plus langs komtquote:Op zondag 21 december 2014 20:55 schreef mtchel112 het volgende:
iemand killzone nog te koop voor een leuk prijsje?
Vanaf 2015 verwacht ik igg wat betere games voor de 4 op PS PLUS.quote:Op zondag 21 december 2014 20:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik blijf maar hopen dat die in 2015 een keertje op Plus langs komt
True, maar er ligt hier nog zat te spelenquote:Op zondag 21 december 2014 20:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vanaf 2015 verwacht ik igg wat betere games voor de 4 op PS PLUS.
Alleen killzone kan je voor zon 15 euro tweedehands kopen, valt mee.
wat kost die normaal?quote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus man![]()
http://www.marktplaats.nl(...)sary&categoryId=2894
Volgens mij ook gewoon 400 euro, maar je moest er wel heel snel bij zijn.quote:
Hoe makkelijk is het om met een 3D printer die kappen grijs af te drukken en die om een normale PS4 te doen?quote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus man![]()
Viel te verwachten dat er vooral lui met die hunt mee gingen doen om hem te verkopen. Zou Sony op een of andere manier een stokje voor moeten steken, door PSN account te van die dingen vast te zetten o.i.d.quote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus man![]()
Grim Fandango HDquote:Op zondag 21 december 2014 17:58 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 21:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus man![]()
Koop je toch nog een keertje de ps3quote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Dragon Age
Man net in Skyhold aangekomen. Wow wat een moment wat dat![]()
Ik merk alleen wel dat ik nu wel de neiging krijgt om deel 1 en 2 te spelen. Gewoon puur om het verhaal mee te maken van die delen. Maarja heb geen oude consoles meerHad ik er toch maar 1 van de 2 bewaard, maar ja wist niet dat dit deel en deze game mij zo zou pakken
Je kunt Origins ook voor 10 euro, misschien zelfs minder, halen voor op de PC.quote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Dragon Age
Man net in Skyhold aangekomen. Wow wat een moment wat dat![]()
Ik merk alleen wel dat ik nu wel de neiging krijgt om deel 1 en 2 te spelen. Gewoon puur om het verhaal mee te maken van die delen. Maarja heb geen oude consoles meerHad ik er toch maar 1 van de 2 bewaard, maar ja wist niet dat dit deel en deze game mij zo zou pakken
quote:Op maandag 22 december 2014 00:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Koop je toch nog een keertje de ps3
Nou ja vind zo'n ervaring toch altijd net iets minder dan dat je echt zelf speeltquote:Op maandag 22 december 2014 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk dat je beter een samenvatting op YouTube kunt kijken
Dat is idd ook een optie. Volgens mij zijn deel 1 en 2 toch geen hele zware games meer. De Mass Effect games kon ik ook prima draaien op mijn pcquote:Op maandag 22 december 2014 00:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Je kunt Origins ook voor 10 euro, misschien zelfs minder, halen voor op de PC.
Dan zouden de Dragon Age games ook geen probleem moeten zijn. Origins komt sowieso beter tot zijn recht op de PC. Je moet er wel rekening mee houden dat het heel anders is dan Inquisition; combat veel langzamer en houtiger, gebieden zijn niet zo open en groot, graphics zijn natuurlijk verouderd (kun je deels oplossen met mods neem ik aan). Maar het verhaal, de keuzes en de companions staan nog altijd als een huis. Misschien is het inderdaad verstandig om een paar delen van een walkthrough te bekijken om te zien of je het je dan nog tof lijkt.quote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
[..]
Nou ja vind zo'n ervaring toch altijd net iets minder dan dat je echt zelf speelt
[..]
Dat is idd ook een optie. Volgens mij zijn deel 1 en 2 toch geen hele zware games meer. De Mass Effect games kon ik ook prima draaien op mijn pc
Ach Mass Effect 1 was in begin ook erg wennen (gameplay, grafisch) als je eenmaal Mass Effect 2 gewend wasquote:Op maandag 22 december 2014 00:27 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dan zouden de Dragon Age games ook geen probleem moeten zijn. Origins komt sowieso beter tot zijn recht op de PC. Je moet er wel rekening mee houden dat het heel anders is dan Inquisition; combat veel langzamer en houtiger, gebieden zijn niet zo open en groot, graphics zijn natuurlijk verouderd (kun je deels oplossen met mods neem ik aan). Maar het verhaal, de keuzes en de companions staan nog altijd als een huis. Misschien is het inderdaad verstandig om een paar delen van een walkthrough te bekijken om te zien of je het je dan nog tof lijkt.Als dat zo is dan moet je hem absoluut halen.
Als je een tijdje eerder was geweest dan had je hem gratis kunnen downloaden op Origin.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ach Mass Effect 1 was in begin ook erg wennen (gameplay, grafisch) als je eenmaal Mass Effect 2 gewend wasGrafisch maakt het mij niet zoveel uit. Ben meer iemand van het verhaal en de gameplay. Wil ze ook echt puur gaan spelen voor het verhaal hoor
![]()
Misschien dat ik ze dan wel voor de pc probeer. Ze zijn nu 10 euro op Steam en Origin, maar misschien worden ze nog goedkoper want die sale is nog bezig
Thnx, Farcry4 gehaaldquote:Op zondag 21 december 2014 08:02 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, je betaalt en dan krijg je direct een code. Deze code vul je in op een website van Sony (link staat in de mail van gamedeal) en dan kies je 1 vd 4 spellen. Dan krijg je een psn code voor dat spel en die gebruik je op je usa psn account
Komt Captain Toad op de PS4!? Dat verbaast me. Lijkt me zo'n typische Nintendo titel.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Roy. Dit is het PS4-topicquote:
Er worden ook handschoenen en een winterjas aangeraden.quote:
Maar je heb ze vast ook met PS4 er op! Nintendo heeft hier niets te zoekenquote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er worden ook handschoenen en een winterjas aangeraden.
cod aw is nu 39 bij de mediamarkt (net als Destiny, FIFA en driveclub), deze is weer lafquote:Op maandag 22 december 2014 10:48 schreef mtchel112 het volgende:
Hopen dat de laatste kerstdeal spectaculair is, zal toch wel moeten....
Niet met toad eropquote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er worden ook handschoenen en een winterjas aangeraden.
Is dat alleen in de winkel?quote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
cod aw is nu 39 bij de mediamarkt (net als Destiny, FIFA en driveclub), deze is weer laf
http://folder.mediamarkt.nl/wk52-1/page/4-5quote:
Thanks dan wacht ik even. Wil hem nog en is wel de laagste prijs wat ik kan vinden.quote:Op maandag 22 december 2014 11:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://folder.mediamarkt.nl/wk52-1/page/4-5
Er staat wel megadeal bij in de shop, maar de prijs is niet aangepast
Alleen voro Xbox360 en PS3 zo te zienquote:Op maandag 22 december 2014 11:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://folder.mediamarkt.nl/wk52-1/page/4-5
Er staat wel megadeal bij in de shop, maar de prijs is niet aangepast
Is watch dogs nou kut of tof? Zeker voor dit geld....quote:Op maandag 22 december 2014 12:02 schreef MrKrabz het volgende:
Watch Dogs maar even halen dan voor 29 euro.
Best wel een kutspel. De trailers stellen uiteindelijk niks van het uiteindelijke spel voorquote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is watch dogs nou kut of tof? Zeker voor dit geld....
En waarom zijn de reviews van IGN en gamekings dan toch goed?quote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Best wel een kutspel. De trailers stellen uiteindelijk niks van het uiteindelijke spel voor
Vertrouwen op reviews van IGN en Gamekingsquote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
En waarom zijn de reviews van IGN en gamekings dan toch goed?
En inderdaad hoor ik hier meer het geluid dat het gewoon kut is
hij is een beetje matig. Vooral al die bullshit side missions zijn geen reet aan. Als budgettitel is ie wel ok.quote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Helder. Dan toch maar....quote:Op maandag 22 december 2014 12:19 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vertrouwen op reviews van IGN en Gamekings
Kijk dit filmpje maar eens
Assassin's Creed Unity is een grote ramp, vol met bugs. Niet doen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Helder. Dan toch maar....
Assassin's Creed: Unity of Assassin's Creed IV: Black Flag of Second son.
Tips welke?
Cool thanks. Dacht al om als eerste Black flag te doen. Beste prijs op dit momentquote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Assassin's Creed Unity is een grote ramp, vol met bugs. Niet doen.
Ubisoft heeft een heel slecht jaar gehad, alleen maar teleurstellingen uitgebracht.
Black Flag is wel leuk, in mijn beleving de beste Assassin's Creed.
Second Son is ook leuk
Far Cry 4 was geen teleurstelling vond ik.quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Ubisoft heeft een heel slecht jaar gehad, alleen maar teleurstellingen uitgebracht.
Dat was 1974 dat Diamond Dogs uitkwam.quote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Zou het?![]()
24-2-2015 is op een dinsdag, en op diezelfde datum kwam in 1984 het album 'Diamond Dogs' van David Bowie uit, vandaar dus ook in de trailer "Coming 1984"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zeker niet kut. Maar het heeft de hoge verwachtingen zeker niet waargemaakt.quote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zegt me voor nu wel even genoeg (helaas). Inmiddels maar Black Flag besteld.quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is zeker niet kut. Maar het heeft de hoge verwachtingen zeker niet waargemaakt.
Oh ja shit, verkeerd gekekenquote:Op maandag 22 december 2014 12:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat was 1974 dat Diamond Dogs uitkwam.
Voor zover ik lees is er een gerucht dat komt doordat de Online winkel van Microsoft het op 24 feb heeft staan. Maar misschien heb je een andere bronquote:Op maandag 22 december 2014 13:07 schreef Ixnay het volgende:
Phantom Pain bevestigd voor 24 februari.
Ja meerdere bronnen melden het. Maar het blijkt allemaal vanuit dezelfde screenshot te komen die LeaderRoel ook al eerder genoemd had.quote:Op maandag 22 december 2014 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor zover ik lees is er een gerucht dat komt doordat de Online winkel van Microsoft het op 24 feb heeft staan. Maar misschien heb je een andere bron
Ik heb het nu platinum en 99% gesynched (alleen nog iOS app te unlocken). En ik heb bijna nergens last van. Rara hoe kan dat?quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Assassin's Creed Unity is een grote ramp, vol met bugs. Niet doen.
Omdat mensen gewoon blijven bitchen ook al speelt het spel prima?quote:Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het nu platinum en 99% gesynched (alleen nog iOS app te unlocken). En ik heb bijna nergens last van. Rara hoe kan dat?
Van mij mag co-op nog een tandje lastiger. Nu is het met vier kippen zonder kop nog goed te doen. Hopelijk dat ze in Victory de uitdagingen echt beter gaan maken dat je wel moet samenwerken (en vooral stealthy moet gaan doen). Dat hoeft nu totaal niet. Sterker nog, je kunt ze solo'en, stuk voor stuk.quote:Op maandag 22 december 2014 13:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat mensen gewoon blijven bitchen ook al speelt het spel prima?
Vorrige week lekker coop gedaan was leuk
Ja vind ik ookquote:Op maandag 22 december 2014 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag co-op nog een tandje lastiger. Nu is het met vier kippen zonder kop nog goed te doen. Hopelijk dat ze in Victory de uitdagingen echt beter gaan maken dat je wel moet samenwerken (en vooral stealthy moet gaan doen). Dat hoeft nu totaal niet. Sterker nog, je kunt ze solo'en, stuk voor stuk.
Oude mensen zien minder goed.quote:Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het nu platinum en 99% gesynched (alleen nog iOS app te unlocken). En ik heb bijna nergens last van. Rara hoe kan dat?
Of jonge mensen nemen de moeite niet om het zelf te checken. Nee, laten we vooral allemaal naar dezelfde animated gif kijken, want die staat op tig sites die Ubisoft graag willen bashenquote:Op maandag 22 december 2014 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oude mensen zien minder goed.
Alsof Ubi uit zichzelf de season pass schrapt en gratis games uitdeeltquote:Op maandag 22 december 2014 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of jonge mensen nemen de moeite niet om het zelf te checken. Nee, laten we vooral allemaal naar dezelfde animated gif kijken, want die staat op tig sites die Ubisoft graag willen bashen
Beetje jammer voor mij, aangezien ik van 12 januari tot 15 juni in de Verenigde Staten zitquote:Op maandag 22 december 2014 13:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja meerdere bronnen melden het. Maar het blijkt allemaal vanuit dezelfde screenshot te komen die LeaderRoel ook al eerder genoemd had.
Maar FUCK YEAH als het waar is.
Vertel, hoe was de eeuwige AC-grinding die in alle spellen zit om 100% sync te halen?quote:Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijk, de app duurt het langst.quote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vertel, hoe was de eeuwige AC-grinding die in alle spellen zit om 100% sync te halen?
Klopt, maar de PS4-versie is niet zo treurig als men zegt. Meeste problemen hangen zo te lezen op pc.quote:Op maandag 22 december 2014 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alsof Ubi uit zichzelf de season pass schrapt en gratis games uitdeelt
Dat is gewoon schuld bekennen
Voor zo weinig geld is het zeker de moeite waard. Op de PS3 was de game zwaar kut, maar op de PS4 speelde die best lekker en kon ie er ook grafisch mee door.quote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet de moeite waardquote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat iedereenquote:Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik steekpenningen ontvang van Ubisoftquote:Op maandag 22 december 2014 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar de PS4-versie is niet zo treurig als men zegt. Meeste problemen hangen zo te lezen op pc.
Even meegepakt, dank! Wel is de verwachte leverdatum pas 31 januari.quote:Op maandag 22 december 2014 16:38 schreef Catch22- het volgende:
Van Tweakers
Playstion plus 365 voor maar ¤32.49,- met kortingscode 3QJU131XQX
http://m.mycom.nl/gaming-(...)on-plus-card-365-day
Batman Arkham Knight, Mortal Kombat X, Bloodborne, Project Carsquote:Op maandag 22 december 2014 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Fuck ik moet ook een PS4. Dying Light, Uncharted, Silent Hill.
Persona 5. Witcher 3. Final Fantasy XV.quote:Op maandag 22 december 2014 17:16 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Batman Arkham Knight, Mortal Kombat X, Bloodborne, Project Cars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |