abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 17 december 2014 @ 08:27:48 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_147661787
Hackers die zichzelf de Guardians of Peace noemen, hebben onheilspellende bedreigingen geuit aan bioscoopzalen waar binnenkort 'The Interview' te zien zal zijn. Mensen die de film zullen gaan kijken, wacht 'een verschrikkelijk lot'. Ze refereren onder meer aan de terroristische aanslagen op 11 september 2001. Dat meldt onder andere nieuwszender CNN.

The Interview is een door Sony Pictures uitgebrachte comedy over een moordcomplot van de CIA tegen de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un. De film moet met de kerstdagen veel bezoekers trekken. Noord-Korea dreigde deze zomer met meedogenloze maatregelen als de film niet verboden zou worden.

De groep Guardians of Peace waarschuwt iedereen om weg te blijven van plaatsen waar de film getoond zal worden, daarbij wijzen ze ook op de première in New York die gepland staat voor aanstaande donderdag. Mensen die dichtbij filmzalen wonen, wordt aangeraden hun huis te verlaten. Het bericht verscheen naar verluidt op de website Pastebin, waar gebruikers anoniem kunnen posten.

'We zullen het duidelijk aan jullie laten zien op de tijdstippen en plaatsen waar 'The Interview' wordt getoond, waaronder de première, hoe zij die plezier vinden in terreur tot een verschrikkelijk lot gedoemd zijn', stond er te lezen. 'De wereld zal gevuld zijn met angst. Denk maar aan 11 september 2001.'

Een anonieme bron binnen het departement van Binnenlandse Veiligheid liet aan de Huffington Post weten dat de bedreigingen onderzocht worden. Er is momenteel echter niets dat wijst op 'een actieve bedreiging tegen bioscopen in de Verenigde Staten'. Toch hebben sterren Seth Rogen en James Franco alle persevenementen ter promotie van 'The Interview' geannuleerd, meldt dezelfde website.

In een e-mail aan werknemers zou Sony Entertainment-voorzitter Michael Lynton ook hebben laten weten dat 'de FBI op de hoogte is van recente bedreigingen'.

De hackers hebben de laatste tijd veelvuldig documenten gelekt afkomstig van de servers van Sony. Daarbij werden ook persoonlijke informatie over sterren, gênante e-mails van sommige werknemers en filmscripts vrijgegeven.

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-The-Interview.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147661802
haha en op precies hetzelfde tijdstip ook nog :D hoe bestaat het
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_147661817
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:28 schreef TLC het volgende:
Jullie topics hebben ook nog opeenvolgende nummers :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_147661845
Hacken, aanslagen, WAAROM??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 17 december 2014 @ 08:35:47 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147661855
quote:
11s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:34 schreef El_Matador het volgende:
Hacken, aanslagen, WAAROM??
Ik denk dat dit een reclame stunt is van Sony om meer mensen naar de film te trekken. Het aanslag deel dan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_147661888
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk dat dit een reclame stunt is van Sony om meer mensen naar de film te trekken.
Ja, is men opeens zo over 9/11 heen dat je het ineens als soort van positieve antireclame kan gebruiken?

Of zou het eerder zo'n valse vlag zoals met die "Batmanshooter" worden?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 17 december 2014 @ 08:42:03 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147661904
quote:
11s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, is men opeens zo over 9/11 heen dat je het ineens als soort van positieve antireclame kan gebruiken?

Of zou het eerder zo'n valse vlag zoals met die "Batmanshooter" worden?
Ik moet aan een cd beveiliging denken wat Sony bedacht en wat je met een stift kon oplossen. Er werken daar prutsers wat beveiliging aangaat. En het is niet de eerste keer dat Sony gehackt wordt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_147661938
quote:

[..]

Ik denk dat dit een reclame stunt is van Sony om meer mensen naar de film te trekken. Het aanslag deel dan.
Sure, een reclamestunt. :')
Door dit durven mensen niet eens naar de bios.
(she/her)
pi_147661948
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:42 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik moet aan een cd beveiliging denken wat Sony bedacht en wat je met een stift kon oplossen. Er werken daar prutsers wat beveiliging aangaat. En het is niet de eerste keer dat Sony gehackt wordt.
Hacken om iets te stelen of om beveiligingslekken bloot te leggen kan ik begrijpen.

Aanslagen?? Zal toch niet? Of er moet weer een valse vlag-politiestaat-oefening gehouden worden, dit keer niet vanwege moslims maar Kimjongsulletjes... :X

woensdag 17 december 2014 @ 08:48:25 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147661955
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:46 schreef Fylax het volgende:

[..]

Sure, een reclamestunt. :')
Door dit durven mensen niet eens naar de bios.
Je hebt altijd wel een paar gekken die het spannend vinden. En 90% van alle hacks wordt door het eigen personeel uitgevoerd.
  Trouwste user 2022 woensdag 17 december 2014 @ 08:51:44 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_147661994
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:28 schreef TLC het volgende:
Ha ha ha :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 17 december 2014 @ 08:54:09 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_147662018
quote:

[..]

Denk niet dat dit dan de juiste methode zal zijn geweest.

pi_147662332
Seth Rogen. :r. :r. :r. Met zijn hoofd.
pi_147662400
Dit mist nog in de OP:
quote:
De film zou met kerst gaan draaien, maar de Amerikaanse keten Carmike Cinemas, met 278 bioscopen, heeft volgens Variety besloten de film niet te vertonen.

http://tweakers.net/nieuw(...)reiging-hackers.html
Denkt nog iemand dat het een reclamestunt is? :')
  Trouwste user 2022 woensdag 17 december 2014 @ 09:26:11 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_147662415
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:20 schreef zarGon het volgende:
Laat Isis het niet horen.

pi_147683934
Wat een onzin. :)
Zou de producent er achter zitten om extra publiciteit te krijgen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147683964
quote:

[..]

Ik had hetzelfde idee zonder iets gelezen te hebben. ;)
Het kan natuurlijk ook een 'grapjas' zijn of een paar extremistische NK die we niet serieus hoeven te nemen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147686953
Seth Rogan is ook wel irritant, niet dat ik de daden van Kim goedkeur maar het past ook niet bij zijn legacy om het gewoon maar te laten gebeuren.
pi_147691983
False flag
  Donald Duck held woensdag 17 december 2014 @ 23:38:31 #20
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_147692000
en nu stelt Sony het helemaal uit. CNN vond dit zelfs een pushbericht waard
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_147692399
Hebben de dreigementen van die Noord-Koreanen toch effect.
  donderdag 18 december 2014 @ 00:16:19 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147693663
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:20 schreef zarGon het volgende:
Nsfw

http://pinupsmag.com/sethdetail1.htm

[ Bericht 15% gewijzigd door Specularium op 18-12-2014 09:02:02 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 18 december 2014 @ 01:33:47 #23
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_147695453
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef Speculant. het volgende:
Hebben de dreigementen van die Noord-Koreanen toch effect.
NK heeft hier niets mee te maken toch? De media in het begin hebben dat zo leuk bedacht maar zowel sony als NK ontkennen beide.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_147695502
quote:
2s.gif Op donderdag 18 december 2014 01:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

NK heeft hier niets mee te maken toch? De media in het begin hebben dat zo leuk bedacht maar zowel sony als NK ontkennen beide.
Volgens "anonieme" bronnen binnen de VSAmerikaanse inlichtingendiensten is het wel Noord-Korea.

We weten dat zij nooit liegen en volkomen betrouwbaar zijn. :+

http://www.nu.nl/tech/3956267/noord-korea-achter-hack-sony.html

Het Witte Huis heeft volgens de bronnen nog niet besloten of het de bevindingen uit het cybersecurityonderzoek officieel naar buiten brengt en Noord-Korea daarmee publiekelijk beschuldigt. Een deel van de regering van Obama is naar verluidt bang dat een dergelijke aantijging ervoor zorgt dat de situatie escaleert.

Redactie Frontpage donderdag 18 december 2014 @ 01:46:34 #25
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147695652
quote:
6s.gif Op donderdag 18 december 2014 01:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens "anonieme" bronnen binnen de VSAmerikaanse inlichtingendiensten is het wel Noord-Korea.

We weten dat zij nooit liegen en volkomen betrouwbaar zijn. :+

http://www.nu.nl/tech/3956267/noord-korea-achter-hack-sony.html

Het Witte Huis heeft volgens de bronnen nog niet besloten of het de bevindingen uit het cybersecurityonderzoek officieel naar buiten brengt en Noord-Korea daarmee publiekelijk beschuldigt. Een deel van de regering van Obama is naar verluidt bang dat een dergelijke aantijging ervoor zorgt dat de situatie escaleert.

Zou wel nieuw zijn, terrorisme van Noord-Korea buiten de landsgrenzen :{

quote:
Ze verdenken leden van het zogenoemde Bureau 121.
Dit is dan wel een erg toffe cliché villain naam _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door LTVDK op 18-12-2014 02:02:39 ]
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')