abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147699719
Haha, zou dat het zijn, SQ? Ik heb dezelfde ervaring: lichaam past zich razendsnel aan. En nu ook: ik geef op dagen dat ik werk alleen rond 17.00 een voeding en dan om 19.30 en 's nachts. Overdag heb ik dan nergens last van. (Moet wel bij zeggen dat dit nu is bij 10 maanden, dus productie is behoorlijk stabiel, denk ik.)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_147699790
Oh ja Skittles jouw nacht! Wat een gedoe zeg. Dat snoozen, daarvan zou ik trouwens echt eisen dat hij daar mee stopt :o . Alsof je het al niet zwaar genoeg hebt 's nachts!

Razz, lief van je! Al ervaar ik eigenlijk de tijd met S2 als heel relaxt, omdat ze verder enorm makkelijk is :) je vergeet bijna dat ze er is, ware het niet dat je steeds een grote lach ziet als je voorbij komt O+ . Maar die nachten en de combinatie met S1 waren/zijn niet echt om over naar huis te schrijven nee :+
pi_147699940
Wauw, wat een bijleespost Razz _O_

Ik ben inderdaad een stuk rustiger en gelukkiger dan de eerste weken, voelt als een enorm verschil :) Met ongeveer eens per dag een dipfrustratiewanhoop-halfuurtje als ik zelf moe word, Lucas moe is en (voor mijn gevoel) wéér wil drinken terwijl ik eigenlijk even genoeg heb aan mezelf en/of iets met koken of was doen/ophangen/opvouwen/opruimen wil of moet. Maar da's neem ik aan herkebaar en keurig within normal range ;)

En heel herkenbaar wat je zegt over opgegroeid zijn als enig kind en juist daarom graag meer dan 1 kindje willen, hier net zo! J en ik zijn beiden opgegroeid in ons eentje, zouden het zo mooi vinden om een iets groter gezinnetje te stichten O+ Met hoe wij zwanger raken en mijn leeftijd blijft het waarschijnlijk bij 2 denk ik, als die 2e lukt dan hè ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147700056
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Wat jammer dat het je zo zwaar valt kwak :* M. is ook niet echt gezellig 's avonds maar ik probeer me maar voor te houden dat het er gewoon even bij hoort. Ze zijn nog zo klein :) ik weet echt zéker dat het beter wordt, ook bij jullie, dus hou vol :*
Thanks :* ik las net toevallig mijn baby's eerste jaar boek terug per week en hij is ook al zo veranderd in die paar weken. Over weer een paar weken zal het vast weer anders zijn.

Hij kan er ook niks aan doen. Ik baal vooral van het feit dat ik er zo slecht mee omga. Niet dat ik me meteen een slechte moeder voel maar ben wel teleurgesteld in mezelf...
Kwak
  donderdag 18 december 2014 @ 10:51:39 #180
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_147700092
Zo terug van het CB *O*

Lucas is de afgelopen maand 280 gram aangekomen en de afgelopen 2 maanden 4 cm gegroeid. Hij ligt nog steeds dik onder het gemiddelde maar lengte en gewicht zijn in verhouding en omdat hij alleen bv krijgt, vond de arts dat hij het prima doet gelukkig :) Dus *O* Er zit in ieder geval weer een licht stijgende lijn in. Hij weegt nu dus 6700 gram en is 66 cm lang

[ Bericht 14% gewijzigd door Chanty op 18-12-2014 11:01:03 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_147700120
Even verder bijgelzen. Nu visite. Bedankt voor de tips io sxhrijf straks antwoord. O+
Kwak
pi_147700159
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef Chanty het volgende:
Zo terug van het CB *O*

Lucas is de afgelopen maand 280 gram aangekomen en de afgelopen 2 maanden 4 cm gegroeid. Hij ligt nog steeds dik onder het gemiddelde maar lengte en gewicht zijn in verhouding en omdat hij alleen bv krijgt, vond de arts dat hij het prima doet gelukkig :) Dus *O* Er zit in ieder geval weer een licht stijgende lijn in. Hij weegt nu dus 6700 gram en is 66 cm lang

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Fijn zeg Chanty! Maakte je je erg zorgen?

Ik kan de curves niet zien trouwens.
pi_147700371
Super Chanty! Kan me voorstellen dat het geruststellend is dat de arts de groei goed vindt!

Razz, JM, ik vind dat lastig, dat enig kind idee. Ik ben zelf juist opgegroeid in een groot gezin (5 kinderen, ik ben nakomertje) en weet wat daar de lusten & lasten van zijn. Ik gun I ook echt een broertje/zusje maar ik denk ook echt dat ik het moeilijk zal trekken; twee kinderen. Ik rammel ook niet. Maar ja...... En dan speelt bij mij mijn leeftijd ook een rol, want ik word komend jaar 40. Dus als ik het toch wil, moet ik haast maken. Ik had niet verwacht dat ik dit zo'n lastig vraagstuk zou gaan vinden. (Mijn vriend ziet het trouwens wel zitten, nog eentje erbij.)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 18 december 2014 @ 11:02:08 #184
52229 Chanty
pi_147700391
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Fijn zeg Chanty! Maakte je je erg zorgen?

Ik kan de curves niet zien trouwens.
Nu wel als het goed is :)

Nee maakte me geen zorgen. Had al door dat hij gegroeid was gezien zijn kleding en verder is hij een happy baby dus als zij zich druk zouden maken is dat hun probleem :) Maar vindt het wel fijn dat deze arts tevreden is.
pi_147700490
Mooie curves Chanty :)
Fijn dat het beter gaat :)

En een :* voor iedereen die het even lastig heeft!

Trouwens, ik snap het nu... Met twee kinderen heb je echt bijna geen tijd voor bijlezen en reageren :')
pi_147700584
Chanty, wat een goede curves! Gewoone en lange dunne dus! En jeetje, die gemiddeldes ontstaan door lange dunne zoals de jouwe, en dikke bolle zoals de mijne. Zolang ze in het groen vallen, is er niets aan de hand :)

Kwak, wat jammer dat jet het zo zwaar ervaart! Zonder oordeel hoor, maar zou het wat zijn om met iemand te praten over de teleurstelling in jezelf, en dat je vindt dat je er slecht mee omgaat? Het lijkt me zo zonde dat zulke gevoelens, waarvan je, zo lijkt het, weet dat ze irrationeel zijn, zo bepalend zijn voor hoe je je voelt? Bedoel het niet rot of betuttelend ofzo, maar de tijd vliegt, en het is dan zo zonde als je je rot voelt "om niets" (tussen aanhalingstekens, want zolang het als "iets" voelt, is het "iets", om even cryptisch te doen :P) Veel plezier rmet visite iig ;)
  donderdag 18 december 2014 @ 11:16:36 #187
52229 Chanty
pi_147700726
Net als papa ja: lang en dun :D Nu even ontbijten en bijlezen, voor beide had ik namelijk geen tijd voordat ik weg moest.
  donderdag 18 december 2014 @ 11:56:38 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147701683
Iemand tips wat te doen met een baby van 9,5 maanden? Hij wil zo graag iets doen, actie in de tent... Kruipen, klauteren... dus niet in kinderwagen of doek zitten. Maar buiten is het rotweer en binnen zitten we al de hele week. Ben echt even door de ideeën heen -O-.
KuikenGuppy
  donderdag 18 december 2014 @ 11:56:59 #189
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147701690
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Soesa, ik kan nu negen uur door zonder kolven ja. Verbazingwekkend hoe snel je lichaam zich aanpast :D wel volle borsten, maar geen pijnlijke bloktieten.
moet er bij zeggen dat ik natuurlijk wel veel ruimte heb :')
Mijn lichaam is dan wat trager van begrip denk ik :'). Ik red het écht niet, ook al heeft ze al heel wat nachtjes achter elkaar doorgehaald (zij he, ik dus niet...). Het is wel goed voor de voorraad in de vriezer, dat wel... :'). Nu weer 2 nachten achter elkaar een voeding dus dan stopt het ook niet :+. Overigens kolf ik overdag vandaag maar matig, 1x 120 en 1x 130 tnt :{ , S drinkt 140-150 dus daar gaat ff iets niet lekker...

Fijn zo, Chanty!
pi_147701811
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:56 schreef Burdie het volgende:
Iemand tips wat te doen met een baby van 9,5 maanden? Hij wil zo graag iets doen, actie in de tent... Kruipen, klauteren... dus niet in kinderwagen of doek zitten. Maar buiten is het rotweer en binnen zitten we al de hele week. Ben echt even door de ideeën heen -O-.
Ga ergens heen met ballenbak (waar je er wel mee in mag) Luc vond dat toen echt geweldig.
(Ballorig ofzo)

Of een tuincentrum, daar heb je visjes! En konijntjes etc. En nu met kerst ook vaak een hele opstelling met lampjes en treintjes en dat soort dingen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 18 december 2014 @ 12:01:49 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147701830
Dat zit hier niet in de buurt... (toch?)
KuikenGuppy
pi_147701840
Franny herkenbaar vraagstuk, nu 38 en ik zou wel graag een broertje/ zusje willen voor F maar vriend wil er (nog) niet aan denken gezien onze leeftijd. Hij is vandaag 43 geworden.

Chanty goed gegroeid toch!
Fijn dat hij het oppikt in zijn eigen lijn.

:* voor ruknachten en vervelende gevoelens.
Het is niet niks mama worden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147702073
Mooie curves chanty *O* Fijn dat hij weer meer gegroeid is :D

Wat is dat toch met mannen en snoozen? :') die van mij ook. Om de 5 min een wekker en de eerste zo'n 3 kwartier voor hij echt op moet staan. Heb er vaak op gescholden, maar sinds m'n verlof slaap ik er gewoon doorheen :P

Even een vraagje, hoeveel spugen is nou teveel? S spuugt de hele dag door. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar vraag me af of ze daarom zo 'vaak' komt.
pi_147702110
Razz, ik heb het gedaan via uitzendinggemist, zodat ik kon pauzeren elke keer als ik even bij baby moest kijken. Gisteravond op tv heb ik het na de titel al uitgezet, dat werd niets. :').

Blue, wat een rotnieuws. Ook jij mag je gevoelens laten zien, hè! Als het zo dichtbij komt hoef je even niet de professionele, verstandige verpleegkundige te zijn. Sterkte. :*.

Lijkt alsof hij zijn eigen lijntje weer opzoekt, Chanty! Fijn dat hij aangekomen is en de arts én jij je geen zorgen maken. :Y.

Ik heb na zo'n doorslaapnacht ook geen pijnlijke borsten, wel volle. Ik kolf 's ochtends, maar dat is omdat I maar één borst drinkt dan en ik zo mooi een voorraadje kan opbouwen met de inhoud van de andere borst. :+.

Kwak, wat naar dat de avonden nog zo zwaar voor je zijn. Ik ga met de anderen mee, juist 's avonds de fles geven en niet aan de borst laten clusteren zou een idee kunnen zijn.

Ik voel me de laatste dagen best wel zen. Volgens mij ga ik baby met kleine stapjes steeds wat beter begrijpen, dus dat vermindert het aantal 'oh mijn god wat moehoet ik nouhou'-momenten (of de 'oh mijn god wat wihil je nouhou'-momenten, same difference) gelukkig aardig. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147702313
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:01 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ga ergens heen met ballenbak (waar je er wel mee in mag) Luc vond dat toen echt geweldig.
(Ballorig ofzo)

Of een tuincentrum, daar heb je visjes! En konijntjes etc. En nu met kerst ook vaak een hele opstelling met lampjes en treintjes en dat soort dingen.
Ja, is dat echt al leuk op deze leeftijd? Stip vindt het echt geweldig om te klauteren en is dolgelukkig als hij over ons en de dekens heen mag kruipen in bed.

Of misschien zwemmen Burdie?
  donderdag 18 december 2014 @ 12:24:44 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147702363
Zwemmen had ik idd in gedachten als "if everything else fails"-optie, maar ik ben zelf zo ontzettend moe :@.
Kuiken zit nu in een leeg bad met ballonnen en vermaakt zich voor zo lang als het duurt :').
KuikenGuppy
pi_147702381
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef Dot. het volgende:
Ja, is dat echt al leuk op deze leeftijd? Stip vindt het echt geweldig om te klauteren en is dolgelukkig als hij over ons en de dekens heen mag kruipen in bed.
Yup. Het is wel afhankelijk van de vestiging / hoeveel ze hebben voor jongere kinderen.
Maar Luc vond het echt geweldig (en dan vooral de ballenbak)
pi_147702391
Ja zwemmen vind ik ook altijd een goede, vooral omdat ze het vaak snel koud krijgen en dat gedoe met omkleden verschrikkelijk :@
  donderdag 18 december 2014 @ 12:27:38 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147702422
We hadden gisteren 'zwemles' overgeslagen omdat ik geen zin had in dat gedoe :@
KuikenGuppy
pi_147702516
Mja bij dat snoozen heb ik ook gezegd dat als 'ie er niet snel mee kapt, ik de telefoon best mijn gooikunsten wil laten zien en kennis laat maken met de muur (loos dreigement want ik ben daar veel te zuinig voor maar goed :') )

Mooie curves Chanty!

quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:02 schreef BlueEyes het volgende:
Franny herkenbaar vraagstuk, nu 38 en ik zou wel graag een broertje/ zusje willen voor F maar vriend wil er (nog) niet aan denken gezien onze leeftijd. Hij is vandaag 43 geworden.

Chanty goed gegroeid toch!
Fijn dat hij het oppikt in zijn eigen lijn.

:* voor ruknachten en vervelende gevoelens.
Het is niet niks mama worden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel sterkte :* En wat Dad ook zegt, laat je emoties de vrije loop. Opkroppen en voor jezelf houden is zo vervelend voor jezelf en het moet er toch een keer uit!

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')