Thanksquote:Op donderdag 18 december 2014 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Wat jammer dat het je zo zwaar valt kwakM. is ook niet echt gezellig 's avonds maar ik probeer me maar voor te houden dat het er gewoon even bij hoort. Ze zijn nog zo klein
ik weet echt zéker dat het beter wordt, ook bij jullie, dus hou vol
Fijn zeg Chanty! Maakte je je erg zorgen?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef Chanty het volgende:
Zo terug van het CB
Lucas is de afgelopen maand 280 gram aangekomen en de afgelopen 2 maanden 4 cm gegroeid. Hij ligt nog steeds dik onder het gemiddelde maar lengte en gewicht zijn in verhouding en omdat hij alleen bv krijgt, vond de arts dat hij het prima doet gelukkigDus
Er zit in ieder geval weer een licht stijgende lijn in. Hij weegt nu dus 6700 gram en is 66 cm lang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wel als het goed isquote:Op donderdag 18 december 2014 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Fijn zeg Chanty! Maakte je je erg zorgen?
Ik kan de curves niet zien trouwens.
Mijn lichaam is dan wat trager van begrip denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Soesa, ik kan nu negen uur door zonder kolven ja. Verbazingwekkend hoe snel je lichaam zich aanpastwel volle borsten, maar geen pijnlijke bloktieten.
moet er bij zeggen dat ik natuurlijk wel veel ruimte heb
Ga ergens heen met ballenbak (waar je er wel mee in mag) Luc vond dat toen echt geweldig.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:56 schreef Burdie het volgende:
Iemand tips wat te doen met een baby van 9,5 maanden? Hij wil zo graag iets doen, actie in de tent... Kruipen, klauteren... dus niet in kinderwagen of doek zitten. Maar buiten is het rotweer en binnen zitten we al de hele week. Ben echt even door de ideeën heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, is dat echt al leuk op deze leeftijd? Stip vindt het echt geweldig om te klauteren en is dolgelukkig als hij over ons en de dekens heen mag kruipen in bed.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:01 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ga ergens heen met ballenbak (waar je er wel mee in mag) Luc vond dat toen echt geweldig.
(Ballorig ofzo)
Of een tuincentrum, daar heb je visjes! En konijntjes etc. En nu met kerst ook vaak een hele opstelling met lampjes en treintjes en dat soort dingen.
Yup. Het is wel afhankelijk van de vestiging / hoeveel ze hebben voor jongere kinderen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef Dot. het volgende:
Ja, is dat echt al leuk op deze leeftijd? Stip vindt het echt geweldig om te klauteren en is dolgelukkig als hij over ons en de dekens heen mag kruipen in bed.
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:02 schreef BlueEyes het volgende:
Franny herkenbaar vraagstuk, nu 38 en ik zou wel graag een broertje/ zusje willen voor F maar vriend wil er (nog) niet aan denken gezien onze leeftijd. Hij is vandaag 43 geworden.
Chanty goed gegroeid toch!
Fijn dat hij het oppikt in zijn eigen lijn.
voor ruknachten en vervelende gevoelens.
Het is niet niks mama worden!Veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Dad ook zegt, laat je emoties de vrije loop. Opkroppen en voor jezelf houden is zo vervelend voor jezelf en het moet er toch een keer uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |