Dat wijkje lijkt me echt zo fantastisch om te wonenquote:Op woensdag 17 december 2014 09:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik had diezelfde gedachten hoor Razz, incl. de gedachte: "oh my wat zullen de buren hiervan denken." Ik reed rondjes door de villawijk in ons dorp want daar is de weg lekker hobbelig en toen werd ik op een gegeven moment achtervolgd door een security wagentje.Ik zie er ook zo crimineel uit joh!
Och, wat rot zegquote:Op woensdag 17 december 2014 09:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, het is me af en toe gelukt en ik zie dat hij daarvan opknapt maar het lijkt niet echt blijvend (ik denk omdat ik vanwege de bv toch vaak Suus bij me moet hebben). En ik ben vorige week goed ziek geweest waardoor ik boven sliep terwijl hij nog wakker was, dat vond hij raar en hij lijkt er een soort verlatingsangst aan over te hebben gehouden? Hij wil de hele dag weten waar ik naartoe ga als ik bijv even naar de keuken loop, hij zegt veel "niet huilen Silvijn" tegen zichzelf wat ik heel zielig vinden hij lijkt overall gewoon een beetje gestrest ofzo. Gelukkig heeft mn vriend vrij kunnen krijgen de komende tijd zodat ik wat meer één op één tijd met hem kan besteden en hopelijk wordt hij dan weer de oude want ik mis hem echt een beetje
. Hij lachte echt altijd bijna de hele dag en nu moet ik alles uit de kast halen om hem een paar minuten vrolijk te krijgen. Tja, en dan huilt Suze weer dus moet ik weer even weg, etc.
Nou ja, lang verhaal, maar hopelijk binnenkort verbetering
You got mequote:Op woensdag 17 december 2014 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je die tevoorschijn geslagen met je laptop burd?
Nee ik weet zeker dat ik daar ook nooit de funds voor ga hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:54 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat wijkje lijkt me echt zo fantastisch om te wonenmaar vrees dat ik daar nooit de funds voor ga hebben
![]()
Goed dat het wel geholpen heeft om toch nog te kunnen slapen![]()
Hehe ik zie nu voor me dat je echt een conversatie op schreeuwniveau verwachtquote:Op woensdag 17 december 2014 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Spees, wat klinkt wat je vertelt over S1 zielig.. Fijn dat het geven van kv rust brengt.
.
Ik ga vanmiddag naar de kerstborrel op mijn werk met I, spannend! En net die ene dag dat ik dus de auto nodig heb en Baard met de trein naar zijn werk moet, bleek er een wisselstoring te zijn. Ik ben dus vanmorgen naar het station gereden om hem daar op te pikken en naar zijn werk te brengen. Een rondje provincie.. Toen we er toch waren heeft Baard ook maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de baby aan zijn collega's te showen. Zó mooi om te zien hoe hij er bij stond te glunderen!
.
Nog een tand voor kuiken! En een kletser van SQ blijkbaar, maar ik durf het filmpje niet te kijken omdat I net in de box in slaap is gevallen en ik hem niet wakker wil maken.
Dat lees je nogsteeds heel veel, terwijl onze generatie beter zou moeten weten imhoquote:Op woensdag 17 december 2014 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn oma beweert overigens stellig dat ze geen melk had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |