Moederdierquote:Op donderdag 18 december 2014 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Uiteindelijk komt het echt wel goed en dat weet ik ook wel. Maar ik ga mn meisje zo ontzettend missen![]()
straks raakt ze helemaal van me vervreemd
+1quote:Op donderdag 18 december 2014 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Moederdier![]()
komtwelgoed /roosvicee
Ach SQ'tje! Het komt écht goed. Volgens mij zijn er in het bv-topic meer moeders waarbij de kleintjes overdag (bijna) niks dronken en het 's avonds alles weer inhaalden. En papa, hij zal straks gewoon wel moeten idd. Hij vindt ook zelf z'n weg, net zoals jij die hebt gevonden. Ik heb inmiddels ervaren dat ik me heel druk kan maken over van alles en nog wat maar dat het toch altijd -linksom of rechtsom- goed komt. Op de dagen dat E. met haar vader alleen is geweest, deden ze véél meer dan ik met haar deed (want ze moet ook rusten/slapen/chillen/ etc). Ook die dagen overleefde ze heus wel en ze vond (en vindt) het prachtig om met papa alleen te zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nu zit ik vet hard te janken met baby tegen me aan
GM, fijn dat het geen hernia is. Pas goed op jezelf.
SQ, ik begrijp je ook maar al te goed hoor. maar nu ik een maandje weer werk, denk ik er toch iets anders over. Er zijn vast heel veel moeders die er anders over denken, maar ik denk dat een kindje hoe klein ook niet alleen bij moeders hoeft te zijn. Ik denk dat het ook fijn is voor kindjes om sociale contacten op te doen (voor zover dat mogelijk is natuurlijk) en niet alleen papa en mama in beeld te hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind mijn werk ook helemaal niet leuk genoeg om daar vier dagen met haar voor op te offeren, dat wrikt wel denk ik. Ik móet werken, maar als ik diep van binnen kijk wil ik dat niet (zoals het nu is).
Hopelijk voelt het straks anders als ik daadwerkelijk weer werk
Ik heb er ook nog geen zin in en besef heel erg hoeveel geluk ik heb met mijn verlof.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Dan moet je voor de gein de zorgkosten van je dochter es bekijken Dyre
En fijn Razz, dat er herkenning is. Dat voelt minder eenzaam
nee, het is ook écht een puur egoïstisch standpunt hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
SQ, ik begrijp je ook maar al te goed hoor. maar nu ik weer een maandje weer werk, denk ik er toch iets anders over. Er zijn vast heel veel moeders die er anders over denken, maar ik denk dat een kindje hoe klein ook niet alleen bij moeders hoeft te zijn. Ik denk dat het ook fijn is voor kindjes om sociale contacten op te doen (voor zover dat mogelijk is natuurlijk) en niet alleen papa en mama in beeld te hebben.
Dat doet Suus dus ook he, stinkerdquote:Op donderdag 18 december 2014 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het is ook écht een puur egoïstisch standpunt hoor
Soesa, ja dat blijkt idd. Kind heeft drie uur achtereen geslapen vandaag toen oma oppaste. Dafuq.
Ik ben toevallig nu haar DigiD op aan het zoekenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik ga eens kijken hoe en wat er mogelijk is. Was ik nog maar ambtenaarquote:Op donderdag 18 december 2014 15:38 schreef Dot. het volgende:
SQ, ik snap het ookPrecies daarom ben ik ook zelf gaan wennen met weggaan zodat mijn vriend ook kon wennen aan alleen zijn. Ik heb de eerste tijd ook veel kortere dagen gemaakt, zodat we daar allemaal in konden groeien. Misschien kun je daar wat ouderschapsverlof voor inzetten?
Slapen doet Stip overigens nog steeds niet bij hem, dus hij loopt soms uren met hem in de Bondolino of op zijn arm, omdat hij dan wel moe is, maar het niet lukt om hem in slaap te krijgen. Als ik thuis ben gaat dat toch makkelijker.
En serieus, dat blije gezicht als je thuiskomt is zo fijn! Ik neem dan ook echt de tijd voor hem en mijn vriend kookt dan.
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Damnquote:Op donderdag 18 december 2014 16:06 schreef Dyre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kind is nog maar 5 maanden oud en gratis meeverzekerd. Ik krijg bijna medelijden met mijn zorgverzekering.... Bijna
een ekte prinsesquote:Op donderdag 18 december 2014 16:06 schreef Dyre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kind is nog maar 5 maanden oud en gratis meeverzekerd. Ik krijg bijna medelijden met mijn zorgverzekering.... Bijna
Holy mozes!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:06 schreef Dyre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dramaqueenpraktijken?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef Burdie het volgende:
Awww, ik heb tijdens het middagdutje van kuiken een aantal kastjes en laatjes dicht geplakt, zodat ze niet open kunnen, en nu is kuiken boos en teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |