SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
ya ya yaAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
heel goed en met jouAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik krijg niet vaak een silver van boven de 3k in een pack maar gek genoeg heb ik Chermiti al 3x in een pack gehad (vanavond ook weer)![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik krijg niet vaak een silver van boven de 3k in een pack maar gek genoeg heb ik Chermiti al 3x in een pack gehad (vanavond ook weer)![]()
![]()
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk in principe, best wel wauw.
Als ik kon slapen tenminste. Wekker over zes uurFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Succes!quote:Op woensdag 17 december 2014 01:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een tentamen makendat wordt echt een drama zo
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
geen idee is dat zo even wat biedingen doen dan hoe lang duurt t?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Half uurtje voor maintenance toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 07:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee is dat zo even wat biedingen doen dan hoe lang duurt t?http://help.ea.com/en/art(...)wntime/?sf34753195=1quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morrie.
Thuiswerken omdat de tunnel in de fik staat.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Whut?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Morrie.
Thuiswerken omdat de tunnel in de fik staat.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lees het nu ja, autobrandje. Zo'n geintje is killing voor de hele ochtendspits op dat trajectquote:Op woensdag 17 december 2014 07:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Botlektunnel is een fikka swa.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het staat al vast als ik bij mij de straat uit rij.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees het nu ja, autobrandje. Zo'n geintje is killing voor de hele ochtendspits op dat traject
quote:Op woensdag 17 december 2014 07:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het staat al vast als ik bij mij de straat uit rij.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lekker nespressotje die door het vrouwtje gebracht wordt.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo'n straf is thuiswerken nou ook weer niet
Dat bedoel ik. Niks mis meequote:Op woensdag 17 december 2014 08:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker nespressotje die door het vrouwtje gebracht wordt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zit gewoon in de webapp?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen die een pissige ondertoon in hun e-mail willen laten tonen door alle zinnen met 4 uitroeptekens te eindigen.
Schrijnend ja. De overtreffende trap: mensen die een kunstwerk van hun e-mail maken door in iedere zin een deel cursief, onderstreept of vetgedrukt te makenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mensen die een pissige ondertoon in hun e-mail willen laten tonen door alle zinnen met 4 uitroeptekens te eindigen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja die zie ik ook nog wel eens voorbij komen...quote:Op woensdag 17 december 2014 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schrijnend ja. De overtreffende trap: mensen die een kunstwerk van hun e-mail maken door in iedere zin een deel cursief, onderstreept of vetgedrukt te maken"Belangrijke" woorden een andere kleur maken.
En down, alleen net te laat met een Tevezje, maar wel een Pogba voor 22k en wat andere meukMoet toch wel 100k opleveren
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zoiets hoop ik er ook aan over te houden ja...quote:Op woensdag 17 december 2014 08:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
En down, alleen net te laat met een Tevezje, maar wel een Pogba voor 22k en wat andere meukMoet toch wel 100k opleveren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aan de andere kant; het vermogen tot begrijpend lezen van sommige mensen...quote:Op woensdag 17 december 2014 08:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook nog wel eens voorbij komen..."Belangrijke" woorden een andere kleur maken.
____!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zag nog net mijn bod op IF zlatan overboden worden gok op 0KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dat soort spelers bieden heeft meestal weinig zinquote:Op woensdag 17 december 2014 08:35 schreef FCsuarez het volgende:
Zag nog net mijn bod op IF zlatan overboden worden gok op 0KDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
moest net iets langer dan 3 uur stond op 1.9m was t gokje waardquote:Op woensdag 17 december 2014 08:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op dat soort spelers bieden heeft meestal weinig zin
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#zininvanavond #letsdoittogetherDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb ik al gezegd dat Marco Polo echt tof is? Gisteren weer een aflevering gezien, blijft een mooie serie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben al bijna klaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb ik al gezegd dat Marco Polo echt tof is? Gisteren weer een aflevering gezien, blijft een mooie serie![]()
Noord-Korea dreigt met aanslagen op bioscopen waar ze The Interview draaien
Elke dag![]()
Ah, dat kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Noord-Korea dreigt met aanslagen op bioscopen waar ze The Interview draaienNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. Moet wat als ik thuis komquote:Op woensdag 17 december 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij had wat tijd over de afgelopen dagen?Dus ben rond 18:00 thuis. Dus toen 4 gekeken of zo
En dat 2 dagen. Dan gaat het hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |