SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
ya ya yaAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
heel goed en met jouAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik krijg niet vaak een silver van boven de 3k in een pack maar gek genoeg heb ik Chermiti al 3x in een pack gehad (vanavond ook weer)![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik krijg niet vaak een silver van boven de 3k in een pack maar gek genoeg heb ik Chermiti al 3x in een pack gehad (vanavond ook weer)![]()
![]()
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk in principe, best wel wauw.
Als ik kon slapen tenminste. Wekker over zes uurFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Succes!quote:Op woensdag 17 december 2014 01:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een tentamen makendat wordt echt een drama zo
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
geen idee is dat zo even wat biedingen doen dan hoe lang duurt t?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Half uurtje voor maintenance toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 07:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee is dat zo even wat biedingen doen dan hoe lang duurt t?http://help.ea.com/en/art(...)wntime/?sf34753195=1quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morrie.
Thuiswerken omdat de tunnel in de fik staat.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Whut?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Morrie.
Thuiswerken omdat de tunnel in de fik staat.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lees het nu ja, autobrandje. Zo'n geintje is killing voor de hele ochtendspits op dat trajectquote:Op woensdag 17 december 2014 07:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Botlektunnel is een fikka swa.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het staat al vast als ik bij mij de straat uit rij.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees het nu ja, autobrandje. Zo'n geintje is killing voor de hele ochtendspits op dat traject
quote:Op woensdag 17 december 2014 07:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het staat al vast als ik bij mij de straat uit rij.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lekker nespressotje die door het vrouwtje gebracht wordt.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo'n straf is thuiswerken nou ook weer niet
Dat bedoel ik. Niks mis meequote:Op woensdag 17 december 2014 08:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker nespressotje die door het vrouwtje gebracht wordt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zit gewoon in de webapp?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen die een pissige ondertoon in hun e-mail willen laten tonen door alle zinnen met 4 uitroeptekens te eindigen.
Schrijnend ja. De overtreffende trap: mensen die een kunstwerk van hun e-mail maken door in iedere zin een deel cursief, onderstreept of vetgedrukt te makenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mensen die een pissige ondertoon in hun e-mail willen laten tonen door alle zinnen met 4 uitroeptekens te eindigen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja die zie ik ook nog wel eens voorbij komen...quote:Op woensdag 17 december 2014 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schrijnend ja. De overtreffende trap: mensen die een kunstwerk van hun e-mail maken door in iedere zin een deel cursief, onderstreept of vetgedrukt te maken"Belangrijke" woorden een andere kleur maken.
En down, alleen net te laat met een Tevezje, maar wel een Pogba voor 22k en wat andere meukMoet toch wel 100k opleveren
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zoiets hoop ik er ook aan over te houden ja...quote:Op woensdag 17 december 2014 08:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
En down, alleen net te laat met een Tevezje, maar wel een Pogba voor 22k en wat andere meukMoet toch wel 100k opleveren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aan de andere kant; het vermogen tot begrijpend lezen van sommige mensen...quote:Op woensdag 17 december 2014 08:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook nog wel eens voorbij komen..."Belangrijke" woorden een andere kleur maken.
____!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zag nog net mijn bod op IF zlatan overboden worden gok op 0KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dat soort spelers bieden heeft meestal weinig zinquote:Op woensdag 17 december 2014 08:35 schreef FCsuarez het volgende:
Zag nog net mijn bod op IF zlatan overboden worden gok op 0KDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
moest net iets langer dan 3 uur stond op 1.9m was t gokje waardquote:Op woensdag 17 december 2014 08:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op dat soort spelers bieden heeft meestal weinig zin
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#zininvanavond #letsdoittogetherDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb ik al gezegd dat Marco Polo echt tof is? Gisteren weer een aflevering gezien, blijft een mooie serie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben al bijna klaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb ik al gezegd dat Marco Polo echt tof is? Gisteren weer een aflevering gezien, blijft een mooie serie![]()
Noord-Korea dreigt met aanslagen op bioscopen waar ze The Interview draaien
Elke dag![]()
Ah, dat kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Noord-Korea dreigt met aanslagen op bioscopen waar ze The Interview draaienNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. Moet wat als ik thuis komquote:Op woensdag 17 december 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij had wat tijd over de afgelopen dagen?Dus ben rond 18:00 thuis. Dus toen 4 gekeken of zo
En dat 2 dagen. Dan gaat het hard.
![]()
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik probeerde nog spelers te zoeken om op te bieden maar uiteindelijk heb ik alleen maar 29k op een Agbon geboden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mensen die belangrijke woorden in HOOFDletters schrijven.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mensen die een pissige ondertoon in hun e-mail willen laten tonen door alle zinnen met 4 uitroeptekens te eindigen.Dat soort mensen laten mijn bloed koken
![]()
KIID is er WEERquote:Op woensdag 17 december 2014 09:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mensen die belangrijke woorden in HOOFDletters schrijven.Dat soort mensen laten mijn bloed koken
![]()
Je weet wat ze zeggen hé, een dag zonder Kiid is een dag niet geleefdquote:Op woensdag 17 december 2014 09:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vandaag mijn geluksdag is.![]()
Vanmiddag maar even naar de C1000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk beslissen ze niet dat ze ook bij mensen thuis,die "The Interview" op hun NAS hebben staan, aanslagen gaan plegen.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Noord-Korea dreigt met aanslagen op bioscopen waar ze The Interview draaienRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Van Praag wil zijn eigen wereldvoetbalbond oprichten
Elke dag![]()
PWVB?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Praag wil zijn eigen wereldvoetbalbond oprichtenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
KNJB wssquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanmiddag maar even naar de C1000Tja, je kan je maar ergens op verheugen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gok op: Praags SuperDuper Beste VoetbalBond.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik verheug me ook op het TOTW (als Arroyo erin zit maar ik denk Aguilar vanwege zijn goal + clean sheet) Helaas niet de goede Aguilarquote:Op woensdag 17 december 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, je kan je maar ergens op verheugen.![]()
![]()
Ik verheug me meer op de kerstdagen eigenlijk...quote:Op woensdag 17 december 2014 09:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verheug me ook op het TOTW (als Arroyo erin zit maar ik denk Aguilar vanwege zijn goal + clean sheet) Helaas niet de goede AguilarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt dom van Fredje dat hij Schaken niet meeneemt, alleen al omdat hij erbij was bij de 10-0Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik niet, schoonfamilie en bij mijn eigen familie weer kennissen die komen waar ik niks mee heb. Schijt Kerst, alleen de aanloop naar Kerst is leuk. Niets doen op het werk, hele dag Kerst muziek luisterenquote:Op woensdag 17 december 2014 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verheug me meer op de kerstdagen eigenlijk...![]()
![]()
Gelukkig staat diegene die bij de 10-0 aanwezig was bij jullie in het team. gr grquote:Op woensdag 17 december 2014 09:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt dom van Fredje dat hij Schaken niet meeneemt, alleen al omdat hij erbij was bij de 10-0Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja dat verandert dus gelukkig niet zoveelquote:Op woensdag 17 december 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelukkig staat diegene die bij de 10-0 aanwezig was bij jullie in het team. gr gr
Elke dag![]()
Meneer stapje hogerop en dan 3 jaar lang onder/naast Feyenoord eindigenquote:Op woensdag 17 december 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelukkig staat diegene die bij de 10-0 aanwezig was bij jullie in het team. gr gr___!
![]()
Het voorspel leuk vinden, maar de daad zelf nietquote:Op woensdag 17 december 2014 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik niet, schoonfamilie en bij mijn eigen familie weer kennissen die komen waar ik niks mee heb. Schijt Kerst, alleen de aanloop naar Kerst is leuk. Niets doen op het werk, hele dag Kerst muziek luisteren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook, maar dan moet ik eerst deze dag en de volgende 2 dagen doorkomen.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verheug me meer op de kerstdagen eigenlijk...![]()
Daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 17 december 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het voorspel leuk vinden, maar de daad zelf niet![]()
![]()
Agh ik vond het bij Wijnaldum iets minder erg dan bij Fer.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meneer stapje hogerop en dan 3 jaar lang onder/naast Feyenoord eindigen___!
Die heeft toch ook nog een donatie gedaan aan de jeugd van Feyenoord?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik vond het bij Wijnaldum iets minder erg dan bij Fer.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik aan Wijnaldum denk dan denk ik aan dat huilende ventje die zijn logo kust en dan bij de eerste kans naar de concurrent gaat.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik vond het bij Wijnaldum iets minder erg dan bij Fer.![]()
Concurrent?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik aan Wijnaldum denk dan denk ik aan dat huilende ventje die zijn logo kust en dan bij de eerste kans naar de concurrent gaat.
Elke dag![]()
Wisten wij toen dat we 2 jaar lang stijf boven jullie zouden eindigen, maar toen zagen we jullie als concurrent inderdaad.quote:![]()
Zelfs een Ajacied die hapt
Elke dag![]()
I see what you did there...quote:
Een anti-jinx.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Enlighten us?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:00 schreef mash_ het volgende:
die facebook reacties bij een bericht over dat vermeer voor de landstitel wilt gaan.
![]()
Sowieso als je als Feyenoorder nu nog denkt dat ze kampioen kunnen worden dan zijn ze rijp voor een isolatiecel in het GGZ.![]()
Als ze vanavond winnen kan dat wel, zo niet is dat haast onmogelijk jaquote:Op woensdag 17 december 2014 10:01 schreef Kiid het volgende:
Sowieso als je als Feyenoorder nu nog denkt dat ze kampioen kunnen worden dan zijn ze rijp voor een isolatiecel in het GGZ.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Om het hardst hier roepen dat je club kampioen wordt...quote:Op woensdag 17 december 2014 10:02 schreef mash_ het volgende:
Het is sowieso onmogelijk want Ajax wordt gewoon weer kampioen.
Nou, ik doe er mooi niet aan mee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De achterstand acht ik al te groot aangezien Ajax/Psv niet zoveel punten meer laten liggen. We spelen ook nog tegen Ajax uit binnenkort en daar winnen we 1 op de 20 wedstrijden ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 10:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ze vanavond winnen kan dat wel, zo niet is dat haast onmogelijk ja![]()
![]()
Volgend jaar dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Om het hardst hier roepen dat je club kampioen wordt...
Nou, ik doe er mooi niet aan mee.![]()
Jullie scoren er wel vaak.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
De achterstand acht ik al te groot aangezien Ajax/Psv niet zoveel punten meer laten liggen. We spelen ook nog tegen Ajax uit binnenkort en daar winnen we 1 op de 20 wedstrijden ofzo![]()
![]()
Volgend jaar in de jupiler league?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Om het hardst hier roepen dat je club kampioen wordt...
Nou, ik doe er mooi niet aan mee.![]()
Nee joh Feyenoord gaat echt geen kampioen worden of 040/020 moeten heel wat punten laten liggen en dat zie ik niet gebeuren.
Dit heeft Feyenoord zichzelf aangedaan door veelst te veel punten te laten liggen in de beginfase.
We spelen ook nog tegen POTS teampje in een uit wedstrijd en ik gok dat we het daar ook heel moeilijk hebben![]()
Dan is Serero er niet bij.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
De achterstand acht ik al te groot aangezien Ajax/Psv niet zoveel punten meer laten liggen. We spelen ook nog tegen Ajax uit binnenkort en daar winnen we 1 op de 20 wedstrijden ofzo![]()
En een waardeloos aankoopbeleid. Goed middenveld, ook in de breedte, maar de rest is bagger. De verdediging is goed, maar als een kongolo wegvalt dan komen we alweer bij de Boulahrouzjes en Mathijsensquote:Op woensdag 17 december 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nee joh Feyenoord gaat echt geen kampioen worden of 040/020 moeten heel wat punten laten liggen en dat zie ik niet gebeuren.
Dit heeft Feyenoord zichzelf aangedaan door veelst te veel punten te laten liggen in de beginfase.![]()
![]()
Vertrouw je het wel dat je mattie naar de Ebolacup gaat?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Ik sluit het niet uit. Dat maakt mijn clubliefde er echt niet minder om.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Volgend jaar in de jupiler league?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En godverdomme thuis ook nog eens. Wat een kwellingquote:Op woensdag 17 december 2014 10:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja. 0-1 voor komen om dan 2-1 te verliezen.![]()
![]()
Echte clubliefde.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit het niet uit. Dat maakt mijn clubliefde er echt niet minder om.Dat zal bij andere clubs wel wat anders zijn *winkwinknodgenodge*
Vorig jaar 3x in 1 seizoen. Vond het wel leuk.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
En godverdomme thuis ook nog eens. Wat een kwellingAltijd leuk om de dag er na op je werk te komen wat nog geen 300 meter van de kuip vandaan zit.
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vorig jaar 3x in 1 seizoen. Vond het wel leuk.Altijd leuk om de dag er na op je werk te komen wat nog geen 300 meter van de kuip vandaan zit.
![]()
Je maakt oude wonden open![]()
![]()
Ik wilde nog een vergelijking maken met bepaalde andere clubs, maar die heb ik maar achterwege gelaten om geen aloude discussies op te rakelen. Ere of Juup League: het verschil is bij ons in ieder geval geen half leeg stadion.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echte clubliefde.Dat zal bij andere clubs wel wat anders zijn *winkwinknodgenodge*
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik trek me sowieso nooit iets aan van woorden van iemand zonder seizoenskaartLekker makkelijk om mee te huppen met 'successen' van 'je club' dan
Echte fans staan er in goede en slechte tijdenEn staan voor hun club in het stadion ipv voor teletekst
Elke dag![]()
Waalhaven OZ. #representquote:Op woensdag 17 december 2014 10:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik stap NU op mijn fietsje en ik zie je in RoffaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zelfs na de 10-0 hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik trek me sowieso nooit iets aan van woorden van iemand zonder seizoenskaartLekker makkelijk om mee te huppen met 'successen' van 'je club' dan
Echte fans staan er in goede en slechte tijdenEn staan voor hun club in het stadion ipv voor teletekst
En die seizoenen was het ook echt geen pretje in Eindhovenquote:
Elke dag![]()
Nou...quote:Op woensdag 17 december 2014 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En die seizoenen was het ook echt geen pretje in Eindhoven
Achter Twentequote:
Elke dag![]()
Mja dat je alleen fan kan zijn als je in het stadion staat vind ik ook maar bullshit.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kijk elke wedstrijd en ben toch echt fan. Ben alleen niet meer dan 3x per seizoen in het stadion te vinden.
Maar als jij dan vind dat ik dan geen fan ben prima.![]()
![]()
Jullie boy neemt volgend jaar weer een sk. Lekker met mijn eigen waggi en de homeboys naar de wedstrijden![]()
![]()
Een team heeft weinig aan support voor een tv, kunnen ze moeilijk horenquote:Op woensdag 17 december 2014 10:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mja dat je alleen fan kan zijn als je in het stadion staat vind ik ook maar bullshit.Ik kijk elke wedstrijd en ben toch echt fan. Ben alleen niet meer dan 3x per seizoen in het stadion te vinden.
Maar als jij dan vind dat ik dan geen fan ben prima.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, want support bieden kan alleen maar door je te laten horen in het stadion?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een team heeft weinig aan support voor een tv, kunnen ze moeilijk horen![]()
Ik heb ook geen seizoenkaart. Ik mis sowieso altijd de wedstrijden op zondagmiddag, want dan moet ik zelf voetballen. Maar als ik wel kan (zoals de zaterdagavonden), dan zit ik in het stadionquote:Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een team heeft weinig aan support voor een tv, kunnen ze moeilijk horen
En ik pik nog wel eens een (combiloze) uitwedstrijd mee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is wel de meeste directe vorm en de enige vorm die spelers door de wedstrijd heen kunnen trekken. O heb jij een manier gevonden omdat via de tv te doen?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, want support bieden kan alleen maar door je te laten horen in het stadion?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, in het stadion zijn en je laat horen is voor je spelers de beste soort van support. Betekent nog niet dat als je niet in het stadion bent je meteen maar geen supporter bent.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel de meeste directe vorm en de enige vorm die spelers door de wedstrijd heen kunnen trekken. O heb jij een manier gevonden omdat via de tv te doen?![]()
Jawel dan ben je fan, maar geen supporter want je support nietsquote:Op woensdag 17 december 2014 10:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, in het stadion zijn en je laat horen is voor je spelers de beste soort van support. Betekent nog niet dat als je niet in het stadion bent je meteen maar geen supporter bent.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel hoor. Ik bied financiële support. Door een club kaart te hebben en geld aan ze uit te geven. Is ook een vorm van support.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel dan ben je fan, maar geen supporter want je support niets![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel dan ben je fan, maar geen supporter want je support niets![]()
![]()
Dat zijn toch zaken waar je iets voor terugkrijgt? Je koopt een shirt oid? Of support jij ook de lokale albert heijn?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wel hoor. Ik bied financiële support. Door een club kaart te hebben en geld aan ze uit te geven. Is ook een vorm van support.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Club kaart krijg ik vrij wel niks voor terug hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zijn toch zaken waar je iets voor terugkrijgt? Je koopt een shirt oid? Of support jij ook de lokale albert heijn?![]()
Heb je nodig om kaartjes te kunnen kopen toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Club kaart krijg ik vrij wel niks voor terug hoor.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jawel je kaart.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Club kaart krijg ik vrij wel niks voor terug hoor.
Jij bent sowieso niks.![]()
Bakkes spekmemquote:Op woensdag 17 december 2014 10:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel je kaart.
Jij bent sowieso niks.![]()
Nee. Je krijgt voorrang. (behalve bij risico wedstrijden dan heb je wel een kaart nodig) Maar dat is niet de reden dat ik die kaart heb. Heb het om de club te helpen. Niet om er zelf iets voor terug te krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je nodig om kaartjes te kunnen kopen toch?![]()
Sowieso waarde eraan hechten of je nou fan of supporter bent
Ik wil gewoon meeleven met een wedstrijd, of ik nou voor de tv zit of in het stadion. Dat doe ik zowel als fan en supporter.![]()
Kost 6 euro voor 5 jaar zie ik op internet staan? Nobel streven wel hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee. Je krijgt voorrang. (behalve bij risico wedstrijden dan heb je wel een kaart nodig) Maar dat is niet de reden dat ik die kaart heb. Heb het om de club te helpen. Niet om er zelf iets voor terug te krijgen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, Die van 27 euro per jaar geloof ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kost 6 euro voor 5 jaar zie ik op internet staan? Nobel streven wel hoor.![]()
Ik wilde gewoon kijken wie er zou happenquote:Op woensdag 17 december 2014 10:40 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso waarde eraan hechten of je nou fan of supporter bent
Ik wil gewoon meeleven met een wedstrijd, of ik nou voor de tv zit of in het stadion. Dat doe ik zowel als fan en supporter.
Deze discussie al vaker gevoerd en altijd weer leuk om te zien dat er mensen zijn die zich menen te moeten verdedigen
Elke dag![]()
Een discussie hebben is je meteen verdedigen?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon kijken wie er zou happen
Deze discussie al vaker gevoerd en altijd weer leuk om te zien dat er mensen zijn die zich menen te moeten verdedigen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: