Dan is het goedquote:
Sodemietersquote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef JanPiraat het volgende:
Wegjaagpoging met ranzige comment gefaald, i'm out
Was dat ranzig bedoeld?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef JanPiraat het volgende:
Wegjaagpoging met ranzige comment gefaald, i'm out
quote:
Precies wat je zegt HendrikJan!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sodemieters
Wij zijn wel heftiger gewend vrees ik jan![]()
Ik heb mijn gifjes-map er even op nageslagenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb mijn gifjes-map er even op nageslagen
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Dat is dan weer het nadeel van mobiel Fokken
Ander nadeel is liggend in bed mobiel Fokken en dan desbetreffende smartphone laten vallen in je gezicht ;___;quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Dat is dan weer het nadeel van mobiel Fokken
>_<quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ander nadeel is liggend in bed mobiel Fokken en dan desbetreffende smartphone laten vallen in je gezicht ;___;
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ander nadeel is liggend in bed mobiel Fokken en dan desbetreffende smartphone laten vallen in je gezicht ;___;
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
Wanneer is Muis jarig? Ik heb het perfecte cadeau gevondenWant muis heeftgeen tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mint heeft dat niet nodig, hoor
lekker faxen heel de dag echt genot
jaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wil er iemand warreme sjokolademelluk?
Ja, lekker.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mag ik ook??quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |