wat is dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
he maar rubbereend ik snap dit topic niet
Er is een serious riekwest forum en toch zitten jullie hier. Kun je ons meer uitleg geven? Ik snap het niet zo goed
[..]
o dus ik ben niet je b.a.e.?
ik gebruik hem zelf regelmatig maar niet iedereen snapt 'mquote:
tijdens Serious Riekwest wordt de normale 3FM reeks overspoelt en gaat er ongeveer een topic per half uur doorheen. De arme 3FM autistjes kunnen dat niet handelen. Daarom heb ik ze deze drie maanden stilligende SC aangeboden om een weekje te schuilen/logerenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
he maar rubbereend ik snap dit topic niet
Er is een serious riekwest forum en toch zitten jullie hier. Kun je ons meer uitleg geven? Ik snap het niet zo goed
[..]
o dus ik ben niet je b.a.e.?
je before anyone elsequote:
niet iedereen stond voor in de rij bij het uitdelen van dingen helaasquote:Op donderdag 18 december 2014 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik gebruik hem zelf regelmatig maar niet iedereen snapt 'm
ach soquote:Op donderdag 18 december 2014 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijdens Serious Riekwest wordt de normale 3FM reeks overspoelt en gaat er ongeveer een topic per half uur doorheen. De arme 3FM autistjes kunnen dat niet handelen. Daarom heb ik ze deze drie maanden stilligende SC aangeboden om een weekje te schuilen/logeren
mijn eerste is mn moeder alquote:Op donderdag 18 december 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je before anyone else
Ik ben je tweede bby he
Dan kom ik weer uit de schuilkelder gekropen!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:18 schreef Dastan het volgende:
ooh het is omdat jullie een hekel hebben aan serious request? nou dan zit het allemaal toch goed
wat zouden we toch een mooie wereld hebben als er wat meer uitgedeeld werdquote:Op donderdag 18 december 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet iedereen stond voor in de rij bij het uitdelen van dingen helaas
er schuilt een autist in ons allenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan kom ik weer uit de schuilkelder gekropen!
Hekel is een groot woord en autistisch ben ik ook niet (let je op, rubber?) maar de 3fm-SC is gewoon niet bij te houden tijdens Serious Request.
Vooruit, een beetje dan. Het zal ietwat op mij afgegeven hebben na zoveel jaren ermee gewerkt te hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er schuilt een autist in ons allen
Ja watquote:
jmr dat de hint niet duidelijk wasquote:Op donderdag 18 december 2014 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
Klink ik vind het wel leuk je hier te treffen
Arg7 is morsdood namelijk
Watskeburtquote:Op donderdag 18 december 2014 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jmr dat de hint niet duidelijk was
hoi bakkertjequote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik heb mijn slaapmatje ook uitgerold.
Ja, lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |