en panda's hebben nogal wat haarquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef Pandaplint het volgende:
Komt weer met natte haartjes aanschuiven
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Panda's hebben dikke skills.
[ afbeelding ]
Je weet dat ze niet eten in het huis?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe laat is het ontbijt morgenvroeg?
Hier in dit huis waar we logeren wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je weet dat ze niet eten in het huis?
Neequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hier in dit huis waar we logeren wel.Heb je nog het #TeamTimber moment meegemaakt?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Panda's hebben dikke skills.
[ afbeelding ]
Panda'squote:
Ik slaap uit, dus beter maak jij dat jij op tijd wakker bent en voor iedereen croissantjes klaar hebt staan. Dank.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe laat is het ontbijt morgenvroeg?
Ik moet om 9 uur werken dus ik zorg wel voor broodjes en croissantjes. Met hoeveel personen ontbijten jullie? Vers geperste sinaasappelsap moet je zelf even persen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Panda's
[..]
Ik slaap uit, dus beter maak jij dat jij op tijd wakker bent en voor iedereen croissantjes klaar hebt staan. Dank.
Nou, maak maar genoeg voor 15 mensen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik moet om 9 uur werken dus ik zorg wel voor broodjes en croissantjes. Met hoeveel personen ontbijten jullie? Vers geperste sinaasappelsap moet je zelf even persen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in! Wel wat later hoop ik, ik wil lang slapenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik moet om 9 uur werken dus ik zorg wel voor broodjes en croissantjes. Met hoeveel personen ontbijten jullie? Vers geperste sinaasappelsap moet je zelf even persen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt omdat ik hier ben natuurlijk.
Doe nou niet, dadelijk gaat ze het nog geloven ook.quote:
lulquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe nou niet, dadelijk gaat ze het nog geloven ook.
Grapskequote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe nou niet, dadelijk gaat ze het nog geloven ook.
Nounounou. Soms flinke haat gehad hoor hier.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze SC is al jaren een onuitputtelijke bron van liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |