vertelquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik werd alleen maar meer anti-populair door mijn vriend.
Hij zag eruit als een neo-nazi, volgens sommige mensen. Dit was hij echter niet.quote:
Haha kaalquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zag eruit als een neo-nazi, volgens sommige mensen. Dit was hij echter niet.
Dat snapte je niet, maar je snapte ook niet wat ik aan het doen was. Wat snapte je er wel aan dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook niet, Myr
Rare jongens, die Katwijkers.
Niet eens.quote:
Helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat snapte je niet, maar je snapte ook niet wat ik aan het doen was. Wat snapte je er wel aan dan?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:22 schreef Royco1 het volgende:
Damn, wat gaan jullie snel. Kan niet eens even rustig in bad spiderman lezen,
Geen idee, nadat ik per ongeluk iets tegen haar zei op MSN wat voor Myra was bedoeld heb ik 'r niet meer gesprokenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Het was erg raar allemaal.
Zit die Lot nog wel eens op FOK! trouwens?
Wat zei je?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, nadat ik per ongeluk iets tegen haar zei op MSN wat voor Myra was bedoeld heb ik 'r niet meer gesproken
Oooeeeeeh, vertelquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, nadat ik per ongeluk iets tegen haar zei op MSN wat voor Myra was bedoeld heb ik 'r niet meer gesproken
Hehe.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Dat laat ik aan jullie verbeelding over, maar het ging niet over chocoladekoekjes of worteltjestaart.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Oooeeeeeh, vertel. Welke Lot, eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |