abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147663134
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:59 schreef Deezertje het volgende:
Niet iedereen is met een perfect uiterlijk geboren en sommige mensen hebben gewoon ongelooflijk pech om met een lelijke kop geboren te zijn. Maar... zoals al door heel veel mensen gepreekt: Uiterlijk telt niet het gaat om je UITSTRALING! :)

Leuk en aardig allemaal. maar het eerste waar (in mijn geval) dames naar kijken zijn toch je looks en pas daarna je vlotte babbel. humor etc. Ik ben niet super lelijk, maar ook zeker niet de knapste, dus ze liggen helaas niet voor het oprapen...

Anderzijds zie ik ook genoeg lelijke jongens met knappe dames en lelijke dames met knappe jongens etc. dus niets is onmogelijk :)

Maar: hoe trek je de aandacht van die leuke meid dan wél? Want kop omhoog, leuk lachen, verzorgd (niet knap!) uiterlijk helpt dus vaak niet.
Intelligentie
  woensdag 17 december 2014 @ 11:30:28 #102
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_147665058
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het verschil is dit: Voor een baan moet je solliciteren en moet jij als eerste een bepaalde actie ondernemen. Bij vrouwen hoeft dat niet. Zolang zij maar zien dat jij vertrouwen hebt op wat voor gebied dan ook, dan zal dat al als aantrekkelijk worden ervaren .

Kortom: doe datgene waar je wel goed in bent en waar je zelfvertrouwen bij uitstraalt in een omgeving waar vrouwen zijn en laat het daarbij. Stap niet op die vrouwen af (want blijkbaar liggen daar je kwaliteiten niet), maar laat ze naar jou toe komen.

Vergelijk het liever hiermee: De beste voetballer van het lokale voetbalelftal trekt altijd vrouwen aan, omdat hij bij datgene wat hij doet zelfvertrouwen uitstraalt. Ongeacht his looks. Doe datgene waar je goed in bent en waar je je comfortabel bij voelt en probeer niet datgene waar je slecht(er) in bent te verbeteren.
Ik blink echt uit in boodschappen doen, om het vervolgens op de loopband te plaatsen en af te rekenen. Gaat eigenlijk altijd helemaal perfect en er is genoeg vrouwelijk schoon in de buurt.

Heb echter niet het idee dat dit je nou echt aantrekkelijker maakt.
pi_147666533
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 01:41 schreef blondetrien het volgende:

[..]

:')

"Lelijk" is natuurlijk ook subjectief. Ik denk sowieso dat er maar weinig mensen echt door een grote groep als "lelijk" zullen worden neergezet. Daarentegen zijn veel mensen (helaas) erg onzeker.
Vaak is de lelijkheid gekomen door eigen toedoen: onverzorgd, te dik, slechte houding etc. Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die buiten hun schuld echt lelijk zijn (<5%)

[ Bericht 0% gewijzigd door tjoptjop op 17-12-2014 14:12:58 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 12:34:51 #104
416020 K44S
The bearded man
pi_147666654
Tjah, zoals vele al zeggen: Zelfvertrouwen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147667306
Helaas spreek ik in tegenstelling tot de meesten hier niet uit eigen ervaring, maar ik vermoed met een sterke persoonlijkheid.
pi_147667829
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik blink echt uit in boodschappen doen, om het vervolgens op de loopband te plaatsen en af te rekenen. Gaat eigenlijk altijd helemaal perfect en er is genoeg vrouwelijk schoon in de buurt.

Heb echter niet het idee dat dit je nou echt aantrekkelijker maakt.
Als dat het enige is waar je goed in bent en wat je interesseerd zou ik me eerder zorgen gaan maken over mijn persoonlijkheid dan over de looks (ook voor eigen plezier)
pi_147667870
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:03 schreef Rodawa het volgende:
Helaas spreek ik in tegenstelling tot de meesten hier niet uit eigen ervaring, maar ik vermoed met een sterke persoonlijkheid.
En die heb je of heb je niet.
  woensdag 17 december 2014 @ 14:39:13 #108
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_147669984
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:27 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Als dat het enige is waar je goed in bent en wat je interesseerd zou ik me eerder zorgen gaan maken over mijn persoonlijkheid dan over de looks (ook voor eigen plezier)
Goeie tip!
pi_147675277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 06:48 schreef quinoahipster het volgende:
Yiwei ontkent dat er zoiets bestaat als knap of lelijk.
Dat lijkt me tamelijk niet ver van de realiteit af te staan.
Even een woordje toegevoegd :)

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:32 schreef Jaeger85 het volgende:
Bij mij is zelfvertrouwen het geloof in eigen kunnen op een gebied. Hiervoor heb je positieve feedback/ervaringen nodig om dit geloof in stand te laten.
Waar jij op doelt is eigenwaarde. vaardigheid.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

En die heb je of heb je niet.
Persoonlijkheid ontwikkelt gewoon; vooral als de leeftijd stijgt en mensen meer gaan meemaken.
pi_147675379
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geloof heet niet voor niets geloof. Voor geloof heb je geen feedback of ervaringen nodig, geloof is er gewoon.
_O_
pi_147676296
Ik weet niet hoe oud je bent, maar imo. maakt gedrag / uitstraling juist wel een hele hoop uit.

Vind van mezelf dat ik een prima kop heb, maar niet echt opvallend ofzo, een heel erg doorsnee hoofd. Mijn neef heeft een veel knapper gezicht, ook heel vol en donker haar, maar meisjes moeten niets van hem hebben en wel van mij.

Zal er sowieso mee te maken hebben dat hij vrij klein is (1,70 ofzo) en ik bijna de twee meter aantik, en ik denk dat ik daardoor ook zelfverzekerder over kom oid. Alleen een knap hoofd zegt imo. niet zo veel.
pi_147676788
Ook moet je bedenken dat iedereen een andere definitie van knap heeft. Er zijn genoeg 'modellen' waar ik niet warm of koud van word.
pi_147676880
Helaas is uiterlijk nou eenmaal wel het belangrijkste. Het bepaald de eerste indruk. Kunnen mensen ontkennen, maar eind van het liedje blijft hetzelfde. Dus als dat niet meezit..kun je nog zo'n leuk karakter hebben, maar dan is de mening bij de start van het gesprek vaak al gevormd. Kan het dan nog veranderd worden? Ja, in sommige gevallen wel ja. Maar als je elke keer eigenlijk word afgewezen omdat je uiterlijk niet super is...ja, geluk met zelfvertrouwen krijgen ;)
pi_147678387
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Helaas is uiterlijk nou eenmaal wel het belangrijkste. Het bepaald de eerste indruk. Kunnen mensen ontkennen, maar eind van het liedje blijft hetzelfde. Dus als dat niet meezit..kun je nog zo'n leuk karakter hebben, maar dan is de mening bij de start van het gesprek vaak al gevormd. Kan het dan nog veranderd worden? Ja, in sommige gevallen wel ja. Maar als je elke keer eigenlijk word afgewezen omdat je uiterlijk niet super is...ja, geluk met zelfvertrouwen krijgen ;)
Uiterlijk is niet HET belangrijkste, dat is je innerlijk.

Een mooi persoon met een verot innerlijk is oerlelijk.
pi_147678722
Zelfverzekerd overkomen, onzekerheid is de grootste afknapper.
pi_147678741
Volgens mij hebben uitstraling en karakter uiteindelijk ook wel veel invloed op de eerste indruk, hoor.
pi_147680004
Ik ben op iemand gevallen die minder knap is dan mij. Helemaal niet opvallend enzo. Andere dames zien hem nooit staan. Maar ik wel. Hij is lief en attent. Zorgzaam en netjes. Ook tegen anderen en dat maakt hem voor mij aantrekkelijk. Ik zou dus zeggen dat je gewoon jezelf moet zijn. En niet teveel je best willen doen.
pi_147682176
Ik vind uiterlijk niet het belangrijkst, maar het begint voor mij wel met uiterlijk. En ik denk voor veel mensen.
Je voelt je aangetrokken tot iemand door de eerste indruk, en meestal is dat doordat je diegene ziet(, hoort praten en etc.)
pi_147682433
Er is overigens nog een manier om aantrekkelijker gevonden te worden voor vrouwen. Door een kinderwagen te duwen. Vrouwen vinden mannen die voor kinderen zorgen veel aantrekkelijker dan een man met dezelfde looks die dat niet doet.
pi_147683847
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:05 schreef jaha het volgende:
Er is overigens nog een manier om aantrekkelijker gevonden te worden voor vrouwen. Door een kinderwagen te duwen. Vrouwen vinden mannen die voor kinderen zorgen veel aantrekkelijker dan een man met dezelfde looks die dat niet doet.
Huge turnoff voor mij persoonlijk.
pi_147683921
Voor jou misschien wel maar kennelijk voor anderen niet. Er is onderzoek naar gedaan en daaruit bleek dat. :)
  woensdag 17 december 2014 @ 21:32:07 #122
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_147684041
Een gezonde kop is sowieso veel aantrekkelijker dan kop dat bij een lichaam hoort dat 20 kg te zwaar is.

Dus een gezonde levensstijl. Gecombineerd met goede kleding en een verder verzorgd uiterlijk. Kappertje pakken, neus- en oorhaar knippen, nette tanden etc. Dat valt op bij de vrouwkes ^O^
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_147687535
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op mindere dagen herken ik dat gevoel wel hoor: dan maar een lelijke chick scoren, maar diep van binnen weet ik: ik kan beter krijgen...
Ja, dat kan, als je zelfvertrouwen kweekt. Dat gaat echter niet gebeuren, omdat jij niet werkelijk kunt geloven dat uitstraling e.d. een mens aantrekkelijk kunnen maken. Dat komt doordat jij dat niet zo ervaart bij anderen. En dat komt weer omdat je zelf ook niet verder kijkt dan mooi of lelijk, en er automatisch een wel/niet de moeite waard oordeel aan verbindt. Je bovenstaande opmerking zegt alles.

Succes met je vicieuze cirkel.
pi_147690026
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:10 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Intelligentie
Dikke thumbs up!

Intelligentie is veel te weinig genoemd :). Als je intelligent bent word je over het algemeen een stuk aantrekkelijker gevonden dan als je dom overkomt. Ik vind domme vrouwen ook bijna per definitie onaantrekkelijk.
pi_147690582
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Dikke thumbs up!

Intelligentie is veel te weinig genoemd :). Als je intelligent bent word je over het algemeen een stuk aantrekkelijker gevonden dan als je dom overkomt. Ik vind domme vrouwen ook bijna per definitie onaantrekkelijk.
Dat is niet altijd een voordeel, hoor. Als de ander onzeker is over zijn/haar intelligentie, helpt het niet echt als jij intelligent bent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')