abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2014 @ 02:14:17 #76
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_147660778
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:13 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Niet voor iedereen misschien, maar voor bepaalde mensen wel.
Op ieder potje....
pi_147660802
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:13 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Je vergeet het allerbelangrijkste.. een blanke boa van 30cm!
Niet gaan discrimineren nu hè o|O
pi_147660807
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:11 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

En hoe ontkracht je nu hetgeen ik stel? Je krijgt aandacht. Sociaal doen maakt mooier, maar mijn punt is, is dat iedere vrouw zowat aandacht kan krijgen, tenzij echt een zware onvoldoende.

Een 7 kan daarentegen door een leuk karakter een dikke 8,5 worden, maar een 5 nooit een 7.
Oke. Dat geloof ik ook niet. Ik heb namelijk wel een hele mooie vriendin, maar ze krijgt nauwelijks aandacht omdat ze heel erg gesloten is en de onzekerheid straalt van haar af. Mensen gaan daar niet zo snel op af hoor.

Daarnaast krijg ik het niet alleen van jongens te horen hoor, maar gewoon. Ik weet zeker dat innerlijk en uitstraling ertoe doen. Het gaat er niet om dat je een vrouw of een man bent, maar wel om hoe je bent en hoe je overkomt. Dat is mijn ervaring.
  woensdag 17 december 2014 @ 02:20:00 #79
406136 Le_Professeur
pi_147660838
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:16 schreef Roooske het volgende:

[..]

Oke. Dat geloof ik ook niet. Ik heb namelijk wel een hele mooie vriendin, maar ze krijgt nauwelijks aandacht omdat ze heel erg gesloten is en de onzekerheid straalt van haar af. Mensen gaan daar niet zo snel op af hoor.

Daarnaast krijg ik het niet alleen van jongens te horen hoor, maar gewoon. Ik weet zeker dat innerlijk en uitstraling ertoe doen. Het gaat er niet om dat je een vrouw of een man bent, maar wel om hoe je bent en hoe je overkomt. Dat is mijn ervaring.
Geef me het nummer maar van die vriendin, dan geef ik d'r de aandacht die ze verdient!
  woensdag 17 december 2014 @ 02:20:42 #80
406136 Le_Professeur
pi_147660847
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:16 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Niet gaan discrimineren nu hè o|O
Solly.. ;x
pi_147660857
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:20 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Geef me het nummer maar van die vriendin, dan geef ik d'r de aandacht die ze verdient!
Ja je zult het niet geloven waarschijnlijk.. maar het is wel de realiteit. :P
  woensdag 17 december 2014 @ 02:23:59 #82
406136 Le_Professeur
pi_147660875
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:21 schreef Roooske het volgende:

[..]

Is ze zo mooi dat ze mannen afschrikt? Dat kan ook nog.
pi_147660893
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:21 schreef Roooske het volgende:

[..]

Naar hele mooie vrouwen wordt veel gekeken, maar echte aandacht valt vaak wel mee. Het merendeel van de mannen weet dat ze anders aan een kansloze missie beginnen.
pi_147660915
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:23 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Is ze zo mooi dat ze mannen afschrikt? Dat kan ook nog.
Hahaha nee, ze is zo onzeker en gesloten dat het jongens afschrikt denk ik. Je ziet en merkt het echt heel erg aan haar. Jammer want ze is super leuk, slim en lief als je haar kent.
pi_147660984
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:25 schreef Downwards het volgende:

[..]

Naar hele mooie vrouwen wordt veel gekeken, maar echte aandacht valt vaak wel mee. Het merendeel van de mannen weet dat ze anders aan een kansloze missie beginnen.
Ik weet echt weer heel zeker van niet. :P En ik denk dat het bepaalde jongens zijn die zoN denkwijze hebben. Tijdens stappen in Amsterdam bijv zie je gewoon dat hele hele mooie meiden genoeg aandacht krijgen en andere hele mooie meiden minder. Door uitstraling.. gedrag. Ik zie dat ook bij vriendinnen wel.bMaar wat een loze discussie. :P Ik wilde alleen maar aangeven dat uitstraling veel doet. :D
pi_147660994
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 01:53 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

_O-
Woensel-west _O_
pi_147661023
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:39 schreef Roooske het volgende:

[..]

Ik weet echt weer heel zeker van niet. :P En ik denk dat het bepaalde jongens zijn die zoN denkwijze hebben. Tijdens stappen in Amsterdam bijv zie je gewoon dat hele hele mooie meiden genoeg aandacht krijgen en andere hele mooie meiden minder. Door uitstraling.. gedrag. Ik zie dat ook bij vriendinnen wel.bMaar wat een loze discussie. :P Ik wilde alleen maar aangeven dat uitstraling veel doet. :D
Van dat laatste is iedereen overtuigd, maar er zijn ook hele mooie vrouwen met veel uitstraling die eigenlijk niet noemenswaardig meer echte aandacht krijgen dan een vrouw die er 'wel leuk en aardig' uitziet.
pi_147661037
Der zijn er ook veel die niet eens weten hoe leuk ze zijn
Ik zwaai naar dieren.
pi_147661041
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:13 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Je vergeet het allerbelangrijkste.. een blanke boa van 30cm!
Heb maar 20cm :'(
pi_147661131
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:47 schreef Downwards het volgende:

[..]

Van dat laatste is iedereen overtuigd, maar er zijn ook hele mooie vrouwen met veel uitstraling die eigenlijk niet noemenswaardig meer echte aandacht krijgen dan een vrouw die er 'wel leuk en aardig' uitziet.
Haha oke we praatten een beetje langs elkaar heen denk ik! ;)
pi_147661137
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 04:49 schreef Roooske het volgende:

[..]

Haha oke we praatten een beetje langs elkaar heen denk ik! ;)
Dat zou goed kunnen, maar we zijn tenminste weer on speaking terms. Ook niet onbelangrijk.
pi_147661320
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 01:29 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Jouw stelling is dus dat iedereen die zichzelf een cijfertje geeft a) de realiteit ontkent of b) lelijk is?

Zegt in dat geval toch echt meer over jou dan over de rest van de wereld gelukkig. :)
Le-zen ;-)

Yiwei ontkent dat er zoiets bestaat als knap of lelijk.
Dat lijkt me tamelijk ver van de realiteit af te staan.
pi_147662338
Kunnen mensen die onzekere mensen op het gebied van relaties adviseren om meer zelfvertrouwen uitleggen hoe ze dit moeten doen? Zelfvertrouwen op een bepaald gebied krijg je door positieve ervaringen en feedback. Als ze steeds wordt afgewezen omdat ze te onzeker zijn komen zenooit uit de vicieuze cirkel waarin ze zitten.

De situatie is vergelijkbaar met het geen werk kunnen krijgen omdat je werkervaring mist en geen werkervaring om kunnen doen omdat bij elke baan gevraagd wordt om werkervaring.
pi_147662404
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:20 schreef Jaeger85 het volgende:
Kunnen mensen die onzekere mensen op het gebied van relaties adviseren om meer zelfvertrouwen uitleggen hoe ze dit moeten doen? Zelfvertrouwen op een bepaald gebied krijg je door positieve ervaringen en feedback. Als ze steeds wordt afgewezen omdat ze te onzeker zijn komen zenooit uit de vicieuze cirkel waarin ze zitten.

De situatie is vergelijkbaar met het geen werk kunnen krijgen omdat je werkervaring mist en geen werkervaring om kunnen doen omdat bij elke baan gevraagd wordt om werkervaring.
Misschien even googlen?
Zelfvertrouwen haal je in eerste instantie niet uit praatjes met chicks, maar uit de dingen die je voor jezelf over hebt etc.
Beetje een vreemde vergelijking ook die je maakt.
pi_147662500
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 23:08 schreef TheMechanic het volgende:
Vroeger vonden dames mij ook erg gemiddeld. Sinds ik intensief spieren kweek is mijn gezicht plotseling wel mooi? :? Dat, of ik heb meer kaaklijn gekregen, dat kan ook.
Jij bent toch 21?
'Vroeger' :')
pi_147662507
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:25 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Misschien even googlen?
Zelfvertrouwen haal je in eerste instantie niet uit praatjes met chicks, maar uit de dingen die je voor jezelf over hebt etc.
Beetje een vreemde vergelijking ook die je maakt.
Wij hanteren een andere definitie voor het woord zelfvertrouwen. Bij mij is zelfvertrouwen het geloof in eigen kunnen op een gebied. Hiervoor heb je positieve feedback/ervaringen nodig om dit geloof in stand te laten. Waar jij op doelt is eigenwaarde.

Ik vind de vergelijking helemaal niet vreemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaeger85 op 17-12-2014 09:38:32 ]
pi_147662559
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wij hanteren een andere definitie voor het woord zelfvertrouwen. Bij mij is zelfvertrouwen het geloof in eigen kunnen op een gebied. Hiervoor heb je positieve feedback/ervaringen nodig om dit beeld geloof in stand te laten. Waar jij op doelt is eigenwaarde.

Oeps, haalde idd begrippen door elkaar. Klopt.
Des al niettemin zijn die 2 wat mij betreft onlosmakelijk met elkaar verbonden.
pi_147662729
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:20 schreef Jaeger85 het volgende:

Het verschil is dit: Voor een baan moet je solliciteren en moet jij als eerste een bepaalde actie ondernemen. Bij vrouwen hoeft dat niet. Zolang zij maar zien dat jij vertrouwen hebt op wat voor gebied dan ook, dan zal dat al als aantrekkelijk worden ervaren .

Kortom: doe datgene waar je wel goed in bent en waar je zelfvertrouwen bij uitstraalt in een omgeving waar vrouwen zijn en laat het daarbij. Stap niet op die vrouwen af (want blijkbaar liggen daar je kwaliteiten niet), maar laat ze naar jou toe komen.

Vergelijk het liever hiermee: De beste voetballer van het lokale voetbalelftal trekt altijd vrouwen aan, omdat hij bij datgene wat hij doet zelfvertrouwen uitstraalt. Ongeacht his looks. Doe datgene waar je goed in bent en waar je je comfortabel bij voelt en probeer niet datgene waar je slecht(er) in bent te verbeteren.
pi_147662994
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wij hanteren een andere definitie voor het woord zelfvertrouwen. Bij mij is zelfvertrouwen het geloof in eigen kunnen op een gebied. Hiervoor heb je positieve feedback/ervaringen nodig om dit geloof in stand te laten. Waar jij op doelt is eigenwaarde.

Geloof heet niet voor niets geloof. Voor geloof heb je geen feedback of ervaringen nodig, geloof is er gewoon. Desnoods, fake het. Houd jezelf voor de gek en je houdt anderen ook wel voor de gek. Niks aantrekkelijker dan zelfvertrouwen en zelfverzekerdheid. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_147663012
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het verschil is dit: Voor een baan moet je solliciteren en moet jij als eerste een bepaalde actie ondernemen. Bij vrouwen hoeft dat niet. Zolang zij maar zien dat jij vertrouwen hebt op wat voor gebied dan ook, dan zal dat al als aantrekkelijk worden ervaren .

Kortom: doe datgene waar je wel goed in bent en waar je zelfvertrouwen bij uitstraalt in een omgeving waar vrouwen zijn en laat het daarbij. Stap niet op die vrouwen af (want blijkbaar liggen daar je kwaliteiten niet), maar laat ze naar jou toe komen.

Vergelijk het liever hiermee: De beste voetballer van het lokale voetbalelftal trekt altijd vrouwen aan, omdat hij bij datgene wat hij doet zelfvertrouwen uitstraalt. Ongeacht his looks. Doe datgene waar je goed in bent en waar je je comfortabel bij voelt en probeer niet datgene waar je slecht(er) in bent te verbeteren.
Mijn zelfvertrouwen is juist enorm gestegen door uit de comfort zone te komen en dingen te doen waar ik slecht in ben te verbeteren.
Maar verschilt per persoon uiteraard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')