Jij bent een meisje, lieve schat..quote:Op woensdag 17 december 2014 01:49 schreef Roooske het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met hoe je bent en of je jezelf goed verzorgd. Sociaal zijn, aardig zijn, grappig zijn, gewoon leuk zijn, dat zijn dingen die verschil maken. Uiterlijk doet er ook wel toe, maar je hoeft niet superknap te zijn om aandacht te krijgen. Ik zie er zelf heel standaard uit, maar ik krijg wel vaak aandacht en ik word best vaak mooi/knap genoemd door mensen. Terwijl ik er standaard uitzie en niet echt mooi ben, vind ik. Ik denk dat het komt door mijn uitstraling en innerlijk (gewoon sociaal, aardig). En zo werkt het denk ik een beetje. Als mensen je leuk en aardig vinden, ben je automatischer mooier denk ik.
Late night-wisdom dingenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:52 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Perfectie zit hem dan ook denk ik vooral in je eigen tevredenheid
Dat maakt het verhaal niet anders denk ik. Innerlijk en uitstraling maken veel verschil.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, lieve schat..
Patrick Lodiers was ooit Zeeuws kampioen dammen. Denk dat je dat niet los kunt zien van het feit dat hij dagelijks wordt aanbeden door wonderschone vrouwen.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Succes waarin? Schaakkampioen van Woensel-west?
23:00 hier, na middernacht kom ik pas écht op gangquote:
Op welke manier ben jij er van overtuigd dat dit blijkbaar álle verschil maakt?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, lieve schat..
Jawel, matige dames krijgen voldoende aandacht, puur omdat vrouw. Er zijn nou eenmaal een hoop wanhopige mannen. Je moet wel echt een grindtegel hebben om als vrouw geen aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:55 schreef Roooske het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal niet anders denk ik. Innerlijk en uitstraling maken veel verschil.
Dat is gewoon zo. Hoe lelijk ook een vrouw kan altijd wat scoren in de kroegquote:Op woensdag 17 december 2014 02:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
23:00 hier, na middernacht kom ik pas écht op gang![]()
[..]
Op welke manier ben jij er van overtuigd dat dit blijkbaar álle verschil maakt?
Is ook gewoon een nerd, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:58 schreef Downwards het volgende:
[..]
Patrick Lodiers was ooit Zeeuws kampioen dammen. Denk dat je dat niet los kunt zien van het feit dat hij dagelijks wordt aanbeden door wonderschone vrouwen.
In een kroeg helemaal, want met alcohol wordt iedere 3 een 6.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo. Hoe lelijk ook een vrouw kan altijd wat scoren in de kroeg
Over aandacht hebben moddervette vrouwen zelden te klagen. Loop maar eens als vrouw van 160 kilo in een kort rokje door een drukke winkelstraat.quote:
Eind va n de straat heeft ze nog 10 nimmers gekregen!!quote:Op woensdag 17 december 2014 02:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Over aandacht hebben moddervette vrouwen zelden te klagen. Loop maar eens als vrouw van 160 kilo in een kort rokje door een drukke winkelstraat.
Ik verwacht een hoop hoongelach.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Over aandacht hebben moddervette vrouwen zelden te klagen. Loop maar eens als vrouw van 160 kilo in een kort rokje door een drukke winkelstraat.
Tja, in de kroeg kan iedereen op een gegeven moment wel scoren geloof ik, als ze niet per sé eisen stellen.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik ben dus inderdaad vrij normaal om te zien, maar ik krijg wel vaak aandacht en vaak te horen dat ik mooi ben. Niet alleen door jongens en de jongens waar ik aandacht van krijg, zijn meestal niet wanhopig. Ja.. Misschien zou ik sommigen als wanhopig bestempelen (lullig maar waar), maar de meesten zijn wel normaal. Ik weet bijna wel zeker dat het komt vanwege het feit dat ik sociaal ben, aardig ben en wel leuk om mee te praten. Dat maakt iemand aantrekkelijker denk ik. Ik ervaar dat zelf ook zo bij jongens.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, matige dames krijgen voldoende aandacht, puur omdat vrouw. Er zijn nou eenmaal een hoop wanhopige mannen. Je moet wel echt een grindtegel hebben om als vrouw geen aandacht te krijgen.
Dat is ook weer zo iets wat bij lang niet iedereen op gaat hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 02:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In een kroeg helemaal, want met alcohol wordt iedere 3 een 6.
Ja en een man ook wel. Hoe lelijk hij ook is.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook dat, maar onder bepaalde omstandigheden kunnen mensen met een 4,5/5 ook al dik tevreden zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In een kroeg helemaal, want met alcohol wordt iedere 3 een 6.
Nee, maar het gaat ze er volgens mij om dat er altijd wel zo eentje rondloopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:07 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo iets wat bij lang niet iedereen op gaat hoor
En hoe ontkracht je nu hetgeen ik stel? Je krijgt aandacht. Sociaal doen maakt mooier, maar mijn punt is, is dat iedere vrouw zowat aandacht kan krijgen, tenzij echt een zware onvoldoende.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:06 schreef Roooske het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik ben dus inderdaad vrij normaal om te zien, maar ik krijg wel vaak aandacht en vaak te horen dat ik mooi ben. Niet alleen door jongens en de jongens waar ik aandacht van krijg, zijn meestal niet wanhopig. Ja.. Misschien zou ik sommigen als wanhopig bestempelen (lullig maar waar), maar de meesten zijn wel normaal. Ik weet bijna wel zeker dat het komt vanwege het feit dat ik sociaal ben, aardig ben en wel leuk om mee te praten. Dat maakt iemand aantrekkelijker denk ik. Ik ervaar dat zelf ook zo bij jongens.
quote:Op woensdag 17 december 2014 02:09 schreef blondetrien het volgende:
.. maar volgens mij is het niet helemaal het scenario waar TS naar toe wilde.
Niet voor iedereen misschien, maar voor bepaalde mensen wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En hoe ontkracht je nu hetgeen ik stel? Je krijgt aandacht. Sociaal doen maakt mooier, maar mijn punt is, is dat iedere vrouw zowat aandacht kan krijgen, tenzij echt een zware onvoldoende.
Een 7 kan daarentegen door een leuk karakter een dikke 8,5 worden, maar een 5 nooit een 7.
Je vergeet het allerbelangrijkste.. een blanke boa van 30cm!quote:Op woensdag 17 december 2014 02:08 schreef Klokov het volgende:
Het meeste is al wel gezegd denk ik. Het hoeft niet per se compensatie te zijn, noem het gewoon een verrijking van jezelf.
• Zorg dat je lichamelijk zo goed mogelijk in je vel zit. Ga naar de sportschool, trim of scheer jezelf, zorg dat je haar goed zit, etc. Vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen.
• Werk aan je persoonlijkheid. Probeer zaken waar je je niet goed over voelt te verbeteren. Zorg dat je positief in het leven staat.
• Werk aan je carrière. Hij is al een paar keer genoemd. Geld, succes en status hebben geen afschrikkende werking op vrouwen. Belangrijker is echter werk hebben waarin je jezelf zowel persoonlijk als professioneel verder in kunt ontwikkelen.
• Zorg dat je een interessante gesprekspartner bent. Lees boeken, volg het nieuws, hanteer een losse, open gespreksstijl en gooi er als het kan wat humor doorheen.
Volgens mij heb dik zo de belangrijkste punten wel gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |