Ja natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan bedoel je dus de religie zelf en niet de aanhangers?
Er staat duidelijk moslims. Hoe uitgekauwd wil je het hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan bedoel je dus de religie zelf en niet de aanhangers?
Klopt maar nu zijn het niet meer de moslims maar de religie zelf.quote:Op zondag 21 december 2014 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er staat duidelijk moslims. Hoe uitgekauwd wil je het hebben.
quote:Op zondag 21 december 2014 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt maar nu zijn het niet meer de moslims maar de religie zelf.
Niet zo naïef he.quote:Op zondag 21 december 2014 12:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik heb nogal de neiging om moslims en de islam als onlosmakelijk verbonden te zien.
Ja natuurlijk. Wat dacht je dan? Dat ik hun mens-zijn nutteloos vond?quote:Op zondag 21 december 2014 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt maar nu zijn het niet meer de moslims maar de religie zelf.
Ja hierboven staat dat je dat inderdaad vindt...quote:Op zondag 21 december 2014 12:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Wat dacht je dan? Dat ik hun mens-zijn nutteloos vond?
Bwhahahahahahahaquote:Op zondag 21 december 2014 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wederom weiger je inhoudelijk in te gaan op de essentie van mijn post.
Nee, dat staat er niet.quote:Op zondag 21 december 2014 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hierboven staat dat je dat inderdaad vindt...
Dat klopt. Zonder moslims geen islam en zonder islam geen moslims. Haal je de islam uit een moslim, dan hou je weer gewoon een mens over. Stop je er weer islam in, dan heb je weer een moslim.quote:Op zondag 21 december 2014 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt de neiging om moslims en islam onlosmakelijk verbonden te zien.
Klopt. Maar als je dan de islam met een dikke darm gaat vergelijken dan geld dat ook voor de moslim.quote:Op zondag 21 december 2014 12:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat klopt. Zonder moslims geen islam en zonder islam geen moslims. Haal je de islam uit een moslim, dan hou je weer gewoon een mens over. Stop je er weer islam in, dan heb je weer een moslim.
Het is een constatering. Met inderdaad mijn bevindingen daarvan. Ik kan ook heel goed begrijpen dat je discussie vermoeiend en vervelend vindt. Immers het toont een pijnlijk hypocriet spel aan - waarvan jij zelf diep in je hart ook weet dat je die nu aan het spelen bent.quote:Op zondag 21 december 2014 12:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
Bwhahahahahahaha
Voor het inhoudelijk ingaan op essenties van reacties heb je een discussie nodig. Een discussie is een uitwisseling van standpunten. Dat doe jij niet. Jij vertelt jouw mening over anderen aan anderen en wenst daarbij beslist niet tegengesproken te worden. Neem dat hele betoog van je (ik heb het maar even weggeknipt). Het is één grote vertelling over hoe jij mij ziet en wat je ervan vindt. Eén grote Ad Hominem.
En dan zeg je dat IK weiger om inhoudelijk op een post in te gaan?![]()
![]()
Heel vermoeiend, is dit. Discussiëren met jou. Heel vervelend ook.
Blindedarm, geen dikke darm. Essentieel verschil.quote:Op zondag 21 december 2014 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je dan de islam met een dikke darm gaat vergelijken dan geld dat ook voor de moslim.
Oh ja, al die organenquote:Op zondag 21 december 2014 13:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Blindedarm, geen dikke darm. Essentieel verschil.
En ja, dat geldt dus inderdaad ook voor het geloof van de moslim.
You seequote:Op zondag 21 december 2014 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja, al die organen![]()
Nja dus zijn we weer terug bij af.
quote:Op zondag 21 december 2014 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Zat er dik in natuurlijk.
Oké, vind ik niet, maar ieder zijn opvattingen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Mja ik denk dat het niet aan ons (atheïsten) is om te bepalen of de islam een toevoeging is voor het leven van een moslim. Voor henzelf waarschijnlijk wel anders zouden ze er wel mee stoppen.
En die vergelijking is gewoon echt ongepast en arrogant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |