Dat hebben alle mannen meegemaakt. Om er vervolgens later weer even hard in terug te willen kruipenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest me inderdaad in dat jaar door die kut heen worstelen.
Ojah, meisjes worden via de mond geboren toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hebben alle mannen meegemaakt. Om er vervolgens later weer even hard in terug te willen kruipen
Dit moet wel het hoogtepunt van 1993 zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
10 december 1993 - id Software brengt het 3D videospel Doom uit.
Mani is het hier niet mee eens. Die kruipt liever in Mark Knopfler.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat hebben alle mannen meegemaakt. Om er vervolgens later weer even hard in terug te willen kruipen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ojah, meisjes worden via de mond geboren toch?
Je moet nooit met een heel team tegelijk vliegen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
27 april 1993 - Het vliegtuig met de nationale voetbalploeg van Zambia aan boord stort neer op weg naar een wedstrijd in Senegal nabij Libreville in Gabon. Alle 30 inzittende overleven de crash niet. Normaal zou Charly Musonda van RSC Anderlecht op de vlucht moeten zitten, maar was door een blessure niet aan boord. Ook Joe Bwalya (Cercle Brugge) overleefde omdat hij op eigen houtje naar Senegal zou gaan.
Het hoogtepunt kwam op 19 oktoberquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit moet wel het hoogtepunt van 1993 zijn.
Ik schat zo'n 9 maanden eerder.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hoogtepunt kwam op 19 oktober
Dat hebben Lurling en Bergkamp perfect aangevoeld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet nooit met een heel team tegelijk vliegen.
Wat een goede observatie inderdaad ja, waarom zie ik je nooit meer in die andere SC?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mani is het hier niet mee eens. Die kruipt liever in Mark Knopfler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |