SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hè. Volgens mij is ze vergeten dat ze hipster is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bortysh wow meteen zo boos en duimpje naar beneden. Chill eens.Wees blij dat ik niet met dezelfde tas als jou ga lopen ja. Ben je niet de enige in dit topic meer met zo'n tas.
Ik was niet boos.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bortysh wow meteen zo boos en duimpje naar beneden. Chill eens.Wees blij dat ik niet met dezelfde tas als jou ga lopen ja. Ben je niet de enige in dit topic meer met zo'n tas.
ik heb echt mentaal een zware dag achter de rug en dan krijg je duimpje naar benedenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Volgens mij is ze vergeten dat ze hipster is.
vergeef me aub maar bij mk denk ik vaak aan dunne hangdingen weetje en als ik daar tablet plus boeken en andere shit in stop ben ik bang dat ze gauw kapot gaan tochquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was niet boos.
Oke, misschien een beetje.
Maar snap niet hoe je zomaar mijn tas kunt afkeuren als je niet eens weet wat voor tas het is. En dan vind ik het niet raar dat je niet een tas kunt vinden die je mooi vindt, je haat ze al voordat je ze ziet.
oke sorry.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb echt mentaal een zware dag achter de rug en dan krijg je duimpje naar beneden
Ben echt verdrietig nu
het is geen mk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vergeef me aub maar bij mk denk ik vaak aan dunne hangdingen weetje en als ik daar tablet plus boeken en andere shit in stop ben ik bang dat ze gauw kapot gaan toch
Bel Jan en ga knuffelen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb echt mentaal een zware dag achter de rug en dan krijg je duimpje naar beneden
Ben echt verdrietig nu
Precies. Liever lekker dikke hangdingen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vergeef me aub maar bij mk denk ik vaak aan dunne hangdingen weetje
ik ga denk ik nu niet maken voor morgen... moet om 10u op school zijn en de brunch is pas om half 3... ga dat risico niet aan denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
oke sorry.
kom tiramisu eten. heb weer gemaakt.
crip2.0quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies. Liever lekker dikke hangdingen.
grapje heb geen echt budget opgesteld, maar kan gewoon niks vinden dat aan mijn eisen voldoetquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:37 schreef Landysh het volgende:
Als je twee jaar opzoek bent naar een tas zou ik zelfs als ik een gier was geweest mijn budget iets uitbreiden though.
m van mora?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ook een M maar een andere M en hele andere stijl tassen.
Mag ik stukje incasseren als je cheesecake gaat maken ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga denk ik nu niet maken voor morgen... moet om 10u op school zijn en de brunch is pas om half 3... ga dat risico niet aan denk ik
De mijne heeft een schouderband maar het is geen tas voor boeken etc. Tablet zou er wel inpassen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grapje heb geen echt budget opgesteld, maar kan gewoon niks vinden dat aan mijn eisen voldoet
Hij moet stevig zijn
geen dingen erop als nutteloze ritsen of studs
groot maar niet te groot
moet zowel een schouderband hebben zodat hij zo op mn schouder kan weetkewel, zo'n lang ding
Meh
ga ik nie maken ook niequote:Op dinsdag 16 december 2014 17:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik stukje incasseren als je cheesecake gaat maken ?
hmm. Kijk dat bedoel ik, wil er wel een boekje in en flesje water en tablet en schrijfblok en allerlei andere dingen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
De mijne heeft een schouderband maar het is geen tas voor boeken etc. Tablet zou er wel inpassen.
Though deze lijn heeft ook grotere tassen. Ik zou een foto kunnen plaatsen van de tas maar nadat hij zo is uitgekotst durf ik het niet meer.
M van Mango. Als meisje hoor je dit te weten, hoor.quote:
oei ik kom nooit bij de mango eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
M van Mango. Als meisje hoor je dit te weten, hoor.
Hier ook een meisje met tassencollectie in huis, dus vandaar.
zo leuk, ik wil ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga koffer inpakken. Paar dagen Dusseldorf met me bitches![]()
Gek dat je vader het zo ver laat komen, zeg hem!quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:29 schreef Landysh het volgende:
God wat haat ik het wanneer buren/vrienden van mijn vader onze garage gebruiken zonder even aan te bellen om te zeggen dat ze in de garage zijn.Je kunt recht in onze keuken/woonkamer kijken vanuit de garage. Sta ik daar soms in mijn pijama staat er een vreemde man voor mijn neus.
![]()
The good lifequote:Op dinsdag 16 december 2014 17:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Cool, veel plezier!quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Paar dagen? Dat is toch 1 dag shoppen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tas van mijn tas ja?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga ik nie maken ook nie
[..]
hmm. Kijk dat bedoel ik, wil er wel een boekje in en flesje water en tablet en schrijfblok en allerlei andere dingen.
Ik heb wel een tas van je tas gezien geloof ik.
kom in mijn koffer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oei ik kom nooit bij de mango eigenlijk
[..]
zo leuk, ik wil ook
quote:
quote:
Klopt en kerstmarktje. We gaan kijken of we daarna(als het heel gaar is ofzo) doorrijden naar berlijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Paar dagen? Dat is toch 1 dag shoppen?
Heb je een van die mascara's besteld? Ik ben fucking boosquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:52 schreef Landysh het volgende:
Veel plezier JFM. EN GA OP DE TERUGWEG NAAR DUISBURB/MARLOH NAAR SARAYKAPI. DOEN HOOR!
Nee, ga ik in de winkel doen. Heb nog bonnen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb je een van die mascara's besteld? Ik ben fucking boosNet eentje gekocht en nu 40%(!!) korting
Oh ja. Daar zat de tas in.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja met foto van je crackpie en momofuku ofs0? Op insta?
kadobonnen? of giftcard gedoe?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ga ik in de winkel doen. Heb nog bonnen.
Is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kadobonnen? of giftcard gedoe?
Die gaan toch niet in combinatie met kortingsacties.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde?Ik heb twee cadeaubonnen en nog iets van vier van die 5-euro dingen die je krijgt bij besteding van een x bedrag.
Ga je kerstshoppen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kom in mijn koffer.
[..]
[..]
[..]
Klopt en kerstmarktje. We gaan kijken of we daarna(als het heel gaar is ofzo) doorrijden naar berlijn.
Tuurlijk wel joh. Vaak genoeg gebruikt. Die 5 euro bonnen die je krijgt bij het sparen van punten zijn hetzelfde als de bonnen die je zelf koopt zeg maar. Het is gewoon geld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die gaan toch niet in combinatie met kortingsacties.
sale shoppen, vakantie inluiden, jongens versieren jwz.quote:
Ah kerstshoppen dusquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sale shoppen, vakantie inluiden, jongens versieren jwz.
Kijk deze gier teren op de arme KB.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooowww danggg, wel iets anders op de planning om te bakken of helemaal even niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |