abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147671305
Ook haat Immers ook. Echter, zolang we Toornstra nodig hebben op de flank en Vilhena zichzelf onterecht een vedette noemt, is hij noodzakelijk. Ik hoop wel stiekem dat de Boeet op rechts helemaal los gaat. Dan kan Toornstra na winterstop naar middenveld.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 17 december 2014 @ 15:25:57 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147671321
Haten op Immers, dan ben je gewoon een mongool. Sowieso haten op spelers, mits joden, van Feyenoord. Wat een droeftoeter ben je dan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_147671348
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:22 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat hebben we dus wel. Toornstra

En ik ben niemand zijn hater, Immers zal een prima gozer zijn, maar ik vind het geen Feyenoord materiaal.
Bullshit, Toornstra staat op rechts, alles wat daar anders terecht zou komen presteert ondermaats dit seizoen.
pi_147671476
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:25 schreef Happel het volgende:
Haten op Immers, dan ben je gewoon een mongool. Sowieso haten op spelers, mits joden, van Feyenoord. Wat een droeftoeter ben je dan.
Je bedoelt tenzij, niet mits. Neem aan dat je die tenzij in wilt bouwen zodat je kunt haten op Vermeer?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_147671564
quote:
Je bent een mongool als je spelers krampachtig gaat verdedigen onder de noemer 'Feyenoord speler'. Als ik moet kiezen tussen een Mulder of Vilhena - jongens van de club - of 1 of andere slungel met een Ado tattoo dan weet ik wel wie er bij mij een streepje voor heeft.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147671595
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:03 schreef ace_eleven het volgende:
dus moeten we zorgen dat we het middenveld domineren.. :)
Klopt, maar met die Mexicaan en Wijnaldum heeft PSV ook best een sterk middenveld. Zal niet veel verschillen van dat van ons denk ik.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  woensdag 17 december 2014 @ 15:37:15 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147671677
Ik had vroeger altijd een intense hekel aan Serginho Greene.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_147671713
Ik heb best wel een hekel aan Nelom.
pi_147671801
Dan heb je nog zo'n Verhoek zitten die contractueel ook een speler is van Feyenoord, moet ik hem dan ook goed vinden? Kom op zeg.
Dag knapste man van FOK!
pi_147672086
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:33 schreef Kiid het volgende:

[..]

Je bent een mongool als je spelers krampachtig gaat verdedigen onder de noemer 'Feyenoord speler'. Als ik moet kiezen tussen een Mulder of Vilhena - jongens van de club - of 1 of andere slungel met een Ado tattoo dan weet ik wel wie er bij mij een streepje voor heeft.
Probleem is, je hoeft niet te kiezen.
pi_147672146
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef satecl het volgende:
Ik zou denk ik eerder de Kannibaal op Depay zetten, i.p.v. Wilkshire.
Geheid met rood eraf.
pi_147672177
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:49 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Probleem is, je hoeft niet te kiezen.
Je hoeft niets in het leven.
Dag knapste man van FOK!
pi_147672379
quote:

[..]

Het is niet raar om ze wat meer krediet te geven boven een Immers, die in zijn eerste seizoen terecht erg weinig krediet had. Krediet is alleen wel iets wat je kan verspelen of verdienen. Mulder heeft zijn krediet verloren en Immers heeft het gulzig verworven.
Immers is inderdaad geen speler waar wekelijks scouts voor op de banken zitten, maar hij is in zijn huidige vorm wel gewoon van waarde voor ons, Vilhena uit vorm, dus banken :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 17 december 2014 @ 15:59:45 #114
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147672422
quote:
Met Immers-hater bedoel ik dat ik me altijd kapot ergerde aan die man. In mijn ogen kon hij werkelijk niks!!! Vooral in topwedstrijden heeft hij nog nooit zijn stempel gedrukt. Komt op elk aspect tekort voor Feyenoord.

Maar dit seizoen vind ik het wel meevallen. Ik zie veel verbeteringen, dus geef ik hem een 8e kans.

Betekent niet meteen dat ik een droeftoeter ben. Ik ben juist een hartstikke toffe gast!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_147672524
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het is niet raar om ze wat meer krediet te geven boven een Immers, die in zijn eerste seizoen terecht erg weinig krediet had. Krediet is alleen wel iets wat je kan verspelen of verdienen. Mulder heeft zijn krediet verloren en Immers heeft het gulzig verworven.
Immers is inderdaad geen speler waar wekelijks scouts voor op de banken zitten, maar hij is in zijn huidige vorm wel gewoon van waarde voor ons, Vilhena uit vorm, dus banken :)
En dat is dus het stukje 'persoonlijke mening'. Ik ben niet zo'n fan van Immers, maar ik heb nog nooit een kwaad woord gezegd over Mulder. Hij stond er toen we 10e werden, maar ook toen we 2e werden en ook daar heeft hij zijn rol in gespeeld. Dan 'support' ik liever Mulder dan Immers.

Vilhena heeft ook nooit een realistische kans gehad voor op 10. Hij heeft een paar hele goede potjes daar gespeeld en toen speelde Immers alsnog de volgende wedstrijd. De laatste keer dat hij op 10 speelde toen was het niet zo heel super en was het meteen: 'zie je nou wel'. Ik vind dat je pas zoiets kan beweren als je hem ook daadwerkelijk de kans hebt gegeven. En dan ook écht de kans. Dat vind ik ook van Bilal.
Dag knapste man van FOK!
pi_147672613
quote:

[..]

Kritiek hebben is wat anders dan 'haten op'.
pi_147672634
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kritiek hebben is wat anders dan 'haten op'.
Daarom zei ik ook dat ik Immers niet haat. Waarom zou ik iemand haten die ik niet ken, maar heb wel altijd kritiek op hem.
Dag knapste man van FOK!
pi_147672640
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:02 schreef Kiid het volgende:

[..]

En dat is dus het stukje 'persoonlijke mening'. Ik ben niet zo'n fan van Immers, maar ik heb nog nooit een kwaad woord gezegd over Mulder. Hij stond er toen we 10e werden, maar ook toen we 2e werden en ook daar heeft hij zijn rol in gespeeld. Dan 'support' ik liever Mulder dan Immers.

Vilhena heeft ook nooit een realistische kans gehad voor op 10. Hij heeft een paar hele goede potjes daar gespeeld en toen speelde Immers alsnog de volgende wedstrijd. De laatste keer dat hij op 10 speelde toen was het niet zo heel super en was het meteen: 'zie je nou wel'. Ik vind dat je pas zoiets kan beweren als je hem ook daadwerkelijk de kans hebt gegeven. En dan ook écht de kans. Dat vind ik ook van Bilal.
Wat bedoel je met hij stond er?

Wat moest hij dan gaan doen? Geen enkele club wou hem hebben, heeft nooit Oranje gehaald zelfs niet toen we tweede werden. Zegt wel genoeg denk ik. Mulder zit terecht op de bank, maar dat is een andere discussie :)
pi_147672661
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:06 schreef Kiid het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook dat ik Immers niet haat. Waarom zou ik iemand haten die ik niet ken, maar heb wel altijd kritiek op hem.
Dus heeft Happel gelijk met z'n post, toch? :)
pi_147672687
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:06 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Wat bedoel je met hij stond er?

Wat moest hij dan gaan doen? Geen enkele club wou hem hebben, heeft nooit Oranje gehaald zelfs niet toen we tweede werden. Zegt wel genoeg denk ik. Mulder zit terecht op de bank, maar dat is een andere discussie :)
Net als Immers is Mulder geen speler voor Feyenoord, nee.
Dag knapste man van FOK!
pi_147672790
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:

[..]

Net als Immers is Mulder geen speler voor Feyenoord, nee.
Eerder niveau AZ idd. Immers dan..
pi_147673021
Mulder :')
Volgend jaar lekker naar Sparta.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_147673081
Heb nooit zo begrepen waarom mensen in Vilhena een '10' zien.. Scorend vermogen heeft die knul amper, assists zie ik hem ook nauwelijks geven, de assist voor de assist ook niet.. in grote delen van wedstrijden is hij volslagen onzichtbaar altijd. Lekker laten banken dus
pi_147673130
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:06 schreef Thunder0x het volgende:
Mulder zit terecht op de bank, maar dat is een andere discussie :)
Als mensen daar nog twijfels over hebben :'(
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_147673299
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:08 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Bovenste etage H-gebouw Erasmus. Wel verrekijker meenemen.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')