Bullshit, Toornstra staat op rechts, alles wat daar anders terecht zou komen presteert ondermaats dit seizoen.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat hebben we dus wel. Toornstra
En ik ben niemand zijn hater, Immers zal een prima gozer zijn, maar ik vind het geen Feyenoord materiaal.
Je bedoelt tenzij, niet mits. Neem aan dat je die tenzij in wilt bouwen zodat je kunt haten op Vermeer?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:25 schreef Happel het volgende:
Haten op Immers, dan ben je gewoon een mongool. Sowieso haten op spelers, mits joden, van Feyenoord. Wat een droeftoeter ben je dan.
Je bent een mongool als je spelers krampachtig gaat verdedigen onder de noemer 'Feyenoord speler'. Als ik moet kiezen tussen een Mulder of Vilhena - jongens van de club - of 1 of andere slungel met een Ado tattoo dan weet ik wel wie er bij mij een streepje voor heeft.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:25 schreef Happel het volgende:
Haten op Immers, dan ben je gewoon een mongool. Sowieso haten op spelers, mits joden, van Feyenoord. Wat een droeftoeter ben je dan.
Klopt, maar met die Mexicaan en Wijnaldum heeft PSV ook best een sterk middenveld. Zal niet veel verschillen van dat van ons denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:03 schreef ace_eleven het volgende:
dus moeten we zorgen dat we het middenveld domineren..
Probleem is, je hoeft niet te kiezen.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent een mongool als je spelers krampachtig gaat verdedigen onder de noemer 'Feyenoord speler'. Als ik moet kiezen tussen een Mulder of Vilhena - jongens van de club - of 1 of andere slungel met een Ado tattoo dan weet ik wel wie er bij mij een streepje voor heeft.
Geheid met rood eraf.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef satecl het volgende:
Ik zou denk ik eerder de Kannibaal op Depay zetten, i.p.v. Wilkshire.
Je hoeft niets in het leven.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:49 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Probleem is, je hoeft niet te kiezen.
Het is niet raar om ze wat meer krediet te geven boven een Immers, die in zijn eerste seizoen terecht erg weinig krediet had. Krediet is alleen wel iets wat je kan verspelen of verdienen. Mulder heeft zijn krediet verloren en Immers heeft het gulzig verworven.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent een mongool als je spelers krampachtig gaat verdedigen onder de noemer 'Feyenoord speler'. Als ik moet kiezen tussen een Mulder of Vilhena - jongens van de club - of 1 of andere slungel met een Ado tattoo dan weet ik wel wie er bij mij een streepje voor heeft.
Met Immers-hater bedoel ik dat ik me altijd kapot ergerde aan die man. In mijn ogen kon hij werkelijk niks!!! Vooral in topwedstrijden heeft hij nog nooit zijn stempel gedrukt. Komt op elk aspect tekort voor Feyenoord.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:25 schreef Happel het volgende:
En dat is dus het stukje 'persoonlijke mening'. Ik ben niet zo'n fan van Immers, maar ik heb nog nooit een kwaad woord gezegd over Mulder. Hij stond er toen we 10e werden, maar ook toen we 2e werden en ook daar heeft hij zijn rol in gespeeld. Dan 'support' ik liever Mulder dan Immers.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het is niet raar om ze wat meer krediet te geven boven een Immers, die in zijn eerste seizoen terecht erg weinig krediet had. Krediet is alleen wel iets wat je kan verspelen of verdienen. Mulder heeft zijn krediet verloren en Immers heeft het gulzig verworven.
Immers is inderdaad geen speler waar wekelijks scouts voor op de banken zitten, maar hij is in zijn huidige vorm wel gewoon van waarde voor ons, Vilhena uit vorm, dus banken
Kritiek hebben is wat anders dan 'haten op'.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik Immers niet haat. Waarom zou ik iemand haten die ik niet ken, maar heb wel altijd kritiek op hem.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kritiek hebben is wat anders dan 'haten op'.
Wat bedoel je met hij stond er?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dat is dus het stukje 'persoonlijke mening'. Ik ben niet zo'n fan van Immers, maar ik heb nog nooit een kwaad woord gezegd over Mulder. Hij stond er toen we 10e werden, maar ook toen we 2e werden en ook daar heeft hij zijn rol in gespeeld. Dan 'support' ik liever Mulder dan Immers.
Vilhena heeft ook nooit een realistische kans gehad voor op 10. Hij heeft een paar hele goede potjes daar gespeeld en toen speelde Immers alsnog de volgende wedstrijd. De laatste keer dat hij op 10 speelde toen was het niet zo heel super en was het meteen: 'zie je nou wel'. Ik vind dat je pas zoiets kan beweren als je hem ook daadwerkelijk de kans hebt gegeven. En dan ook écht de kans. Dat vind ik ook van Bilal.
Dus heeft Happel gelijk met z'n post, toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik Immers niet haat. Waarom zou ik iemand haten die ik niet ken, maar heb wel altijd kritiek op hem.
Net als Immers is Mulder geen speler voor Feyenoord, nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:06 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat bedoel je met hij stond er?
Wat moest hij dan gaan doen? Geen enkele club wou hem hebben, heeft nooit Oranje gehaald zelfs niet toen we tweede werden. Zegt wel genoeg denk ik. Mulder zit terecht op de bank, maar dat is een andere discussie
Eerder niveau AZ idd. Immers dan..quote:Op woensdag 17 december 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net als Immers is Mulder geen speler voor Feyenoord, nee.
Als mensen daar nog twijfels over hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:06 schreef Thunder0x het volgende:
Mulder zit terecht op de bank, maar dat is een andere discussie
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bovenste etage H-gebouw Erasmus. Wel verrekijker meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |