abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2014 @ 08:56:10 #76
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147662037
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Oef, ik was bijna mijn hardloopschoenen en kleren kwijt! We werden ineens vanwege materiaalpech uit de trein gezet en moesten snel overstappen op een overvolle sprinter. Daar besefte ik ineens dat ik 2 tassen had vanochtend.. Gelukkig had een lieve conducteur de trein nagelopen voor hij terugging naar de basis en mijn tas gevonden!
O+
Pffff dan schrik je je wel effe de tandjes :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_147662083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:33 schreef Murmeli het volgende:
Holy moly!
Zit er gewoon een in de trail facebookgroep die nu al 939 dagen achter elkaar een mijl of meer heeft gerend :o
Dan zijn de challengers van hier nog maar watjes daarbij en dat vind ik al zo stoer (ja, ook als je moet stoppen na dag X ivm ziek/rug etc).
Poeh hé!
Een mijl of meer :{w Mijn minimum ligt op een half uur/6 km :6

Zat gisteren op dag 18, tot nu toe m'n beste dag. Ging erg lekker, benen voelen heel goed. Klein pijntje aan m'n rechter enkel, al een paar maanden, lijkt ook minder te worden. Ik kan het iedereen aanraden, een oplossing voor al uw blessures :P
pi_147662176
Ik mag vanavond weer, wordt een lekkere 10x 400p400. Dat vind ik toch wel 1 van de fijnere trainingen.
  woensdag 17 december 2014 @ 09:08:04 #79
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147662189
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:00 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Een mijl of meer :{w
dat is wel een heel kort loopje idd
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_147662267
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:33 schreef Murmeli het volgende:
Holy moly!
Zit er gewoon een in de trail facebookgroep die nu al 939 dagen achter elkaar een mijl of meer heeft gerend :o
Dan zijn de challengers van hier nog maar watjes daarbij en dat vind ik al zo stoer (ja, ook als je moet stoppen na dag X ivm ziek/rug etc).
Poeh hé!
Zijn die mensen dan nooit ziek of op reis ofzo of gaan ze dan gewoon alsnog als ze ziek zijn en rennen ze rondjes over een vliegveld of zo :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 17 december 2014 @ 09:16:04 #81
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147662279
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:08 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat is wel een heel kort loopje idd
Dat doet ze op haar rustdag, de andere dagen loopt ze meer.
  woensdag 17 december 2014 @ 09:17:29 #82
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147662298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zijn die mensen dan nooit ziek of op reis ofzo of gaan ze dan gewoon alsnog als ze ziek zijn en rennen ze rondjes over een vliegveld of zo :P
Vroeg ik me ook af. Een mijl is natuurlijk wel makkelijk te doen.
  woensdag 17 december 2014 @ 09:18:01 #83
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147662303
Ron Hill kon er ook wel wat van:
http://www.independent.co(...)running-8395924.html
F means you're fucked
pi_147662360
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:18 schreef YUR het volgende:
Ron Hill kon er ook wel wat van:
http://www.independent.co(...)running-8395924.html
Volgens Endomondo zit ik op 0.013 trips to the moon, maar dat is inclusief fietskilometers denk ik :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 17 december 2014 @ 09:25:41 #85
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147662403
En deze meneer is ook geen mietje:

http://m.runnersworld.com(...)k-record?page=single

Tot zo ver mijn bijdrage :)
F means you're fucked
  woensdag 17 december 2014 @ 09:39:48 #86
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_147662619
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
En deze meneer is ook geen mietje:

http://m.runnersworld.com(...)k-record?page=single

Tot zo ver mijn bijdrage :)
Dank je, was weer gezellig ;)
Ik ben de laatste tijd meer combo's aan het maken van niet-loop-dagen, dan van wel-loop-dagen :P
Alhoewel ik maandag een combo van 9 niet-loop-dagen heb doorbroken ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_147662989
Ik kreeg deze mail binnen, ziet er wel leuk uit, misschien zijn er meer liefhebbers:

U heeft dit jaar meegedaan aan een wedstrijd georganiseerd door atletiekvereniging Altis.

Wij hopen dat u hier veel loopplezier aan hebt beleefd en nodigen u nu uit deel te nemen aan de 24e Klaverblad Verzekeringen Amersfoortse Bergcross.
Deze cross vindt plaats op zondag 8 maart 2015 op de bosrijke Utrechtse Heuvelrug met de bekende, pittige hoogteverschillen.

De inschrijving voor de Bergcross is geopend!
Inschrijven kan via deze link:
http://www.bergcross.nl/a(...)0/5/inschrijven.html

Voor de liefhebbers worden ook de clinics ditmaal weer georganiseerd.

Op onverhard en heuvelachtig terrein lopen vereist specifieke vaardigheden. Wij bieden u daarom ook de mogelijkheid om deel te nemen aan clinics die speciaal hiervoor worden georganiseerd door Altis. De clinics zijn niet alleen nuttig voor beginnende lopers. Ook voor lopers die al veel ervaring hebben op de weg en/of de baan worden de clinics aanbevolen.

De clinics worden gehouden op 6 zondagen tegenover restaurant ’t Hoogt in Soest. De data zijn: 25 januari, 1 februari, 8 februari, 15 februari, 22 februari en 1 maart. De laatste zondag is op het parcours van de Bergcross.

Tijdens deze trainingen is er onder andere aandacht voor:

Techniek : bochten en hoogteverschillen
Tactiek : krachtverdeling/starten
Fysiek : uithoudingsvermogen verhogen en snelheid verbeteren.

De kosten voor de clinics bedragen ¤ 25. Dit is inclusief de inschrijving voor de Bergcross zelf. Vanzelfsprekend kunt u zich ook inschrijven zonder deel te nemen aan de clinics. Het inschrijfgeld is dan ¤ 7,50 voor volwassenen en ¤ 2,50 voor jeugd.

Voor meer informatie en eventueel inschrijven kunt u terecht op onze site: www.bergcross.nl.

Wij zien u graag weer aan de start verschijnen.
pi_147663251
Zondag liep ik even achter iemand waarvan zijn shirtsponsor mij even deed fronsen. Een uitvaartverzorger.
pi_147663274
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zondag liep ik even achter iemand waarvan zijn shirtsponsor mij even deed fronsen. Een uitvaartverzorger.
was het een doodloper? :o
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:22:48 #90
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147663408
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:16 schreef CaLeX het volgende:

[..]

was het een doodloper? :o
_O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_147663446
Mag ik in de OP? :)

1
2
[b]8 maart 2015 - [url=http://www.bergcross.nl/amersfoort/home/0/4/home.html]Klaverblad Amersfoortse Boscross (Amersfoort)[/url][/b]
[*] La_Tramposa - Trimloop 8.8km

De clinics ga ik maar niet doen omdat ik al 2 of 3x niet kan en ook niet weet of ik steeds zin heb om daarvoor naar Amersfoort te gaan.
pi_147663508
Als de uitslagen van vorig jaar iets zeggen kan ik me beter laten omschrijven naar de wedstrijdlopers misschien t.z.t. Daar word ik dan wel dik laatste, maar het verschil met de recreanten is wel heel groot. Geen idee hoe zwaar het parcours is natuurlijk, maar als ik hetzelfde tempo loop als op de 10km van afgelopen zondag, ben ik 7 minuten sneller dan de winnaar bij de dames recreanten :?
pi_147663663
De inschrijvingen voor Kootstertille zijn ook open, maar ik durf me eigenlijk niet meer in te schrijven.
Heb daar nu al 2 jaar achter elkaar m'n bandje moeten inleveren... :{

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_147663689
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:34 schreef Cynic het volgende:
De inschrijvingen voor Kootstertille zijn ook open, maar ik durf me eigenlijk niet meer in te schrijven.
Heb daar nu al 2 jaar achter elkaar m'n bandje moeten inleveren... :{

Speeltuin voor volwassenen :P
Waarom doen ze zo'n NK eigenlijk in de winter, in de zomer kun je toch veel beter door slootjes springen en aan touwen hangen?
Kan je het onderdeel wat de afgelopen 2 jaar misging niet specifiek trainen?
pi_147663762
Ik ga niet steeds bevestigen als ik iemand in de OP heb gezet hoor. Je wordt er gewoon stilzwijgend tussen gezet.
pi_147663781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Als de uitslagen van vorig jaar iets zeggen kan ik me beter laten omschrijven naar de wedstrijdlopers misschien t.z.t. Daar word ik dan wel dik laatste, maar het verschil met de recreanten is wel heel groot. Geen idee hoe zwaar het parcours is natuurlijk, maar als ik hetzelfde tempo loop als op de 10km van afgelopen zondag, ben ik 7 minuten sneller dan de winnaar bij de dames recreanten :?
Het gebied waar het gehouden wordt heet Klein-Zwitserland. Dat zegt al dat het niet gemakkelijk wordt.

En wat is het probleem met een wedstrijd winnen?
pi_147663813
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Speeltuin voor volwassenen :P
Waarom doen ze zo'n NK eigenlijk in de winter, in de zomer kun je toch veel beter door slootjes springen en aan touwen hangen?
Kan je het onderdeel wat de afgelopen 2 jaar misging niet specifiek trainen?
Het NK is elk jaar op een andere wedstrijd. Kootstertille is in maart, dus dan hoeft het geen winter te zijn. De weersomstandigheden zijn ook wel een essentieel onderdeel van de sport, en de competitie gaat ook gewoon in de winter door.

Ik kan qua techniek alles wel, alleen is een run nooit helemaal hetzelfde. Dus je weet ook nooit waar je het moeilijk gaat krijgen (meestal alles op het eind, dat wel :P )
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_147663908
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:38 schreef pijll het volgende:

[..]

Het gebied waar het gehouden wordt heet Klein-Zwitserland. Dat zegt al dat het niet gemakkelijk wordt.

En wat is het probleem met een wedstrijd winnen?
Niets, maar als de tegenstand uit mensen bestaat die net Evy 5-10km afhebben is het niet erg eerlijk vind ik. En de tijden bij de wedstrijdlopers zijn wel vrij rap dus heeeeel dramatisch zwaar kan het parcours toch ook weer niet zijn :P Ik ben in ieder geval nog nooit een Alp tegengekomen in de omgeving Amersfoorrt ;)
pi_147663987
Oke volgens mij waren andere jaren de afstanden anders of zo, anders zijn er vrouwen die 8.8 km op 2.57/km gecrosst hebben en dat zal wel niet. Oke we zien het wel!
pi_147664035
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke volgens mij waren andere jaren de afstanden anders of zo, anders zijn er vrouwen die 8.8 km op 2.57/km gecrosst hebben en dat zal wel niet. Oke we zien het wel!
De dameswedstrijd is 6,6km.

En dat van dat er in de omgeving van Amersfoort geen alpen zijn, dat zegt mij dat je nooit naar het ziekenhuis op de berg hebt moeten fietsen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')