quote:Op woensdag 17 december 2014 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Oef, ik was bijna mijn hardloopschoenen en kleren kwijt! We werden ineens vanwege materiaalpech uit de trein gezet en moesten snel overstappen op een overvolle sprinter. Daar besefte ik ineens dat ik 2 tassen had vanochtend.. Gelukkig had een lieve conducteur de trein nagelopen voor hij terugging naar de basis en mijn tas gevonden!
Een mijl of meerquote:Op woensdag 17 december 2014 08:33 schreef Murmeli het volgende:
Holy moly!
Zit er gewoon een in de trail facebookgroep die nu al 939 dagen achter elkaar een mijl of meer heeft gerend
Dan zijn de challengers van hier nog maar watjes daarbij en dat vind ik al zo stoer (ja, ook als je moet stoppen na dag X ivm ziek/rug etc).
Poeh hé!
dat is wel een heel kort loopje iddquote:
Zijn die mensen dan nooit ziek of op reis ofzo of gaan ze dan gewoon alsnog als ze ziek zijn en rennen ze rondjes over een vliegveld of zoquote:Op woensdag 17 december 2014 08:33 schreef Murmeli het volgende:
Holy moly!
Zit er gewoon een in de trail facebookgroep die nu al 939 dagen achter elkaar een mijl of meer heeft gerend
Dan zijn de challengers van hier nog maar watjes daarbij en dat vind ik al zo stoer (ja, ook als je moet stoppen na dag X ivm ziek/rug etc).
Poeh hé!
Dat doet ze op haar rustdag, de andere dagen loopt ze meer.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is wel een heel kort loopje idd
Vroeg ik me ook af. Een mijl is natuurlijk wel makkelijk te doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zijn die mensen dan nooit ziek of op reis ofzo of gaan ze dan gewoon alsnog als ze ziek zijn en rennen ze rondjes over een vliegveld of zo
Volgens Endomondo zit ik op 0.013 trips to the moon, maar dat is inclusief fietskilometers denk ikquote:Op woensdag 17 december 2014 09:18 schreef YUR het volgende:
Ron Hill kon er ook wel wat van:
http://www.independent.co(...)running-8395924.html
Dank je, was weer gezelligquote:Op woensdag 17 december 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
En deze meneer is ook geen mietje:
http://m.runnersworld.com(...)k-record?page=single
Tot zo ver mijn bijdrage
was het een doodloper?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zondag liep ik even achter iemand waarvan zijn shirtsponsor mij even deed fronsen. Een uitvaartverzorger.
1 2 | [b]8 maart 2015 - [url=http://www.bergcross.nl/amersfoort/home/0/4/home.html]Klaverblad Amersfoortse Boscross (Amersfoort)[/url][/b] [*] La_Tramposa - Trimloop 8.8km |
Speeltuin voor volwassenenquote:Op woensdag 17 december 2014 10:34 schreef Cynic het volgende:
De inschrijvingen voor Kootstertille zijn ook open, maar ik durf me eigenlijk niet meer in te schrijven.
Heb daar nu al 2 jaar achter elkaar m'n bandje moeten inleveren...
Het gebied waar het gehouden wordt heet Klein-Zwitserland. Dat zegt al dat het niet gemakkelijk wordt.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Als de uitslagen van vorig jaar iets zeggen kan ik me beter laten omschrijven naar de wedstrijdlopers misschien t.z.t. Daar word ik dan wel dik laatste, maar het verschil met de recreanten is wel heel groot. Geen idee hoe zwaar het parcours is natuurlijk, maar als ik hetzelfde tempo loop als op de 10km van afgelopen zondag, ben ik 7 minuten sneller dan de winnaar bij de dames recreanten
Het NK is elk jaar op een andere wedstrijd. Kootstertille is in maart, dus dan hoeft het geen winter te zijn. De weersomstandigheden zijn ook wel een essentieel onderdeel van de sport, en de competitie gaat ook gewoon in de winter door.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Speeltuin voor volwassenen
Waarom doen ze zo'n NK eigenlijk in de winter, in de zomer kun je toch veel beter door slootjes springen en aan touwen hangen?
Kan je het onderdeel wat de afgelopen 2 jaar misging niet specifiek trainen?
Niets, maar als de tegenstand uit mensen bestaat die net Evy 5-10km afhebben is het niet erg eerlijk vind ik. En de tijden bij de wedstrijdlopers zijn wel vrij rap dus heeeeel dramatisch zwaar kan het parcours toch ook weer niet zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 10:38 schreef pijll het volgende:
[..]
Het gebied waar het gehouden wordt heet Klein-Zwitserland. Dat zegt al dat het niet gemakkelijk wordt.
En wat is het probleem met een wedstrijd winnen?
De dameswedstrijd is 6,6km.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke volgens mij waren andere jaren de afstanden anders of zo, anders zijn er vrouwen die 8.8 km op 2.57/km gecrosst hebben en dat zal wel niet. Oke we zien het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |