Ik vond het juist meer klinken alsof je een hele hete homo bentquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Verheterode.... klinkt als een plaatsnaam.
"Hallo, ik kom uit Verheterode. Vlakbij Peppelrode."
Of een hot ginger, verhete rode.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het juist meer klinken alsof je een hele hete homo bent
Nou ja, heet dus iig.quote:
Je maakt t weer seksueel!quote:
Wees jij dan maar gewoon de big spoon, dan kom ik niet in de verleidingquote:
Ik kan niet aan je nieuwe ava wennenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees jij dan maar gewoon de big spoon, dan kom ik niet in de verleiding
Waarom niet? Wat wil je dan zien, lieve CL?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet aan je nieuwe ava wennen
Jouquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat wil je dan zien, lieve CL?
Samequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet aan je nieuwe ava wennen
quote:
Ik ben de vork welquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees jij dan maar gewoon de big spoon, dan kom ik niet in de verleiding
Je tieten mag ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga echt niet mijn eigen hoofd in de ava zetten hoor
Ms moeten we dan toch eindelijk eens meeten!
Dat was vast niet wat CL in gedachte had!quote:
Een paar roze tepelhoven vind ze vast niet erg om naar te kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was vast niet wat CL in gedachte had!
Dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een paar roze tepelhoven vind ze vast niet erg om naar te kijken.
En je pup! En je hondjequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
O ja hoor. Zij wel. En dan krijgt ze zeker ook steak of spareribs. Zij wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ooooh jaaaaaa!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja hoor. Zij wel. En dan krijgt ze zeker ook steak of spareribs. Zij wel.
Shut your hooters, you're making it worse!quote:
Pup én hondje?quote:
Ja, het moet er toch echt een keer van komenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pup én hondje?Maar leuk
Zullen we afspreken dat we het in 2015 gaan doen?
Zij wil vast wél afsprekenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja hoor. Zij wel. En dan krijgt ze zeker ook steak of spareribs. Zij wel.
Maar maar!quote:
Neen, ik wil het niet horen!quote:
Ssshhht! Laat 'm nou even zwetenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mij mag jij ook wel komen hoor
Jij hebt UI van huppelmutsquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mij mag jij ook wel komen hoor
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ssshhht! Laat 'm nou even zweten
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt rode haarverf en een tondeuse*
Oh god, dat vrees ik nu al, als ik hier ooit weg kom (quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
Straks controle van t huis.. zal daar ook nog ellende uitkomen? Zou me niets verbazen.. kan er ook wel bij
Kom jij maar eens even hier!!!quote:
Ik ben net blond, daar blijf je van af relnicht!quote:
Ik heb nog nooit spareribs gehadquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, ik wil het niet horen!![]()
CL'tje, wat zou je dan willen eten lieverd?
Dat is anders, ik ben e rmaar 10 maanden geweestquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, dat vrees ik nu al, als ik hier ooit weg kom ()
Ja nee, straks lust je het niet en dan heb ik het gedaanquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit spareribs gehad
Oh maar dan gaat dat toch helemaal goed komen met jou!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is anders, ik ben e rmaar 10 maanden geweest
Zolang er geen vis in zit, vreet ik zowat alles tegenwoordig hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, straks lust je het niet en dan heb ik het gedaan
Hand over the ribs and no hairdo gets hurt!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben net blond, daar blijf je van af relnicht!
Pas maar op dat ik van jou geen spare ribs maakquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hand over the ribs an no hairdo gets hurt!
O, ik wil wel weer rood haar! Nou ja, strawberry blond ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hand over the ribs an no hairdo gets hurt!
De UIersquote:
Een van de kappers verbood me gisteren het ooit nog rood te vervenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik wil wel weer rood haar! Nou ja, strawberry blond ofzo.
Kom je me glaceren?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik van jou geen spare ribs maak
I will make you fit in my handbagquote:
Stond het zo slechtquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een van de kappers verbood me gisteren het ooit nog rood te verven
Blijkbaarquote:
Tss, honey please, i AM a handbag!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I will make you fit in my handbag
quote:
Crap, ik stel me nu hele enge dingen voor..quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang er geen vis in zit, vreet ik zowat alles tegenwoordig hoor
Nou, Miss B. Doubledaten met Angel en KT?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Trouwen?
We moeten nog steeds een keer die spareribs gaan eten though.
Ms wil ik je wel voor mezelfquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, Miss B. Doubledaten met Angel en KT?
Lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh CL, wat ook leuk is (als het heul mooi weer is), ergens in een park bbq'en, maak ik sateh enzo
Kunnen ze gelijk getuigen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, Miss B. Doubledaten met Angel en KT?
Sateh Kambing!!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh CL, wat ook leuk is (als het heul mooi weer is), ergens in een park bbq'en, maak ik sateh enzo
Dat wel ja. Of lekker stoofvlees met verse aardappelpuree?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LekkerMaar dat duurt nog heel lang
Noem je me nu een oude geit?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet er (inclusief vandaag) nog 8
Ik denk de hele tijd dat jij Huppelmuts bentquote:Op woensdag 17 december 2014 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[vid] Bizarre Beelden schietpartij café de Zon vrijgegeven
Ik klikte
Jaquote:
Sorry voor de teleurstellingquote:Op woensdag 17 december 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat jij Huppelmuts bent
Jij hebt vakantie gehad toen ik heb gewerkt, dus eig is het gewoon terechtquote:Op woensdag 17 december 2014 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja
Oh nee wacht! Nog maar 7, oudjaarsdag werk ik in Groningen of Rotterdam ivm het inleveren van mijn laptop.
Dank jequote:Op woensdag 17 december 2014 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Sorry voor de teleurstellingAl zie ik dat KT z'n uier ook weer heeft veranderd.
Ik had deze al, stond in m'n managerdingquote:Op woensdag 17 december 2014 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je![]()
Waarom neem je dan die ook van een ander
Voor mij niet (qua afstand)quote:Op woensdag 17 december 2014 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt vakantie gehad toen ik heb gewerkt, dus eig is het gewoon terecht![]()
Groningen of Rotterdam.. nogal verschil
Die AH Togo is natuurlijk wle heeeel belangrijk in de beslissingquote:Op woensdag 17 december 2014 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij niet (qua afstand)
Het is alleen dat Groningen CS een AH ToGo heeft die blikjes Sonnema cola verkoopt en Rotterdam Alexander geen AH ToGo heeft
Dat maakt niet uitquote:Op woensdag 17 december 2014 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had deze al, stond in m'n managerding
jaquote:Op woensdag 17 december 2014 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nu je zin, dat roze ding is weer terug
Nee, maar een blikje favoriete drank op de laatste dag van het jaar EN van mijn klus welquote:Op woensdag 17 december 2014 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die AH Togo is natuurlijk wle heeeel belangrijk in de beslissing
Een bewegend roze ding, dat ben ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja![]()
Behalve dan dat het een bewegend ding is.. maar het is wel Jij![]()
Kan je die niet al eerder kopen?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar een blikje favoriete drank op de laatste dag van het jaar EN van mijn klus wel
HAd ik je toch liever stilstaand gehad, maar dit kan er evt nog net mee door.. Omdat het moetquote:Op woensdag 17 december 2014 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een bewegend roze ding, dat ben ik.
Ik beweeg al te weinigquote:Op woensdag 17 december 2014 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HAd ik je toch liever stilstaand gehad, maar dit kan er evt nog net mee door.. Omdat het moet
Ja ze is lekker bezig vandaagquote:Op woensdag 17 december 2014 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe niet zo ontiegelijk praktisch!
De laatste keer was geen succes, ik wilde mijn toenmalige teamleider slaan.quote:
Sorryquote:Op woensdag 17 december 2014 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe niet zo ontiegelijk praktisch!
En dat was diezelfde vrouw.. of een ander?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De laatste keer was geen succes, ik wilde mijn toenmalige teamleider slaan.
Mijn uiers zijn nog precies het zelfde hoor!quote:Op woensdag 17 december 2014 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry voor de teleurstellingAl zie ik dat KT z'n uier ook weer heeft veranderd.
Altijd fijn een teamleider waar het niet mee kliktquote:Op woensdag 17 december 2014 09:19 schreef Q. het volgende:
Fijn. Teamleider gaat iets anders doen. Vooralsnog val ik dus direct en per direct onder mijn manager zolang er geen nieuwe teamleider is. Dat is nogal een pittige dame. To say the least. Ook nogal zwart wit. Weet na zes jaar wel hoe ik met haar om moet gaan maar het gaat niet nog van harte.
Zo te lezen de manager boven de teamleadquote:Op woensdag 17 december 2014 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn een teamleider waar het niet mee klikt
Andere. Alhoewel ik voor deze ook al eens heb gewerkt maar dat was nog wel te doen destijds.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat was diezelfde vrouw.. of een ander?
Dat deed ik sowieso al. Was ook de enige binnen de afdeling die nog een beetje kennis had van hetgene wat ik doe. Als ik ooit nog op vakantie ga heeft mn nieuwe teamleider echt een flink probleem als er iets gebeurt.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Misschien begin je nu je teamleider meer te waarderen
Groot gemis.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:31 schreef Godtje het volgende:
Was deze reeks de nek omgedraaid?
Dit is de laatste die ik kan vinden
R&P / Hoe voel je je nu? Uitgedrukt in songteksten [ Deel 32]
Kun je niet direct al je vrije dagen opnemen en hopen dat het genoeg is om als je terug komt een nieuwe teamleider te hebben?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat deed ik sowieso al. Was ook de enige binnen de afdeling die nog een beetje kennis had van hetgene wat ik doe. Als ik ooit nog op vakantie ga heeft mn nieuwe teamleider echt een flink probleem als er iets gebeurt.
En dan lekker thuis te niksen terwijl je die dagen had bewaard voor een reisquote:Op woensdag 17 december 2014 09:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kun je niet direct al je vrije dagen opnemen en hopen dat het genoeg is om als je terug komt een nieuwe teamleider te hebben?
Alsof de wereld op Q zit te wachtenquote:Op woensdag 17 december 2014 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan lekker thuis te niksen terwijl je die dagen had bewaard voor een reis
Nou die andere nog.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:31 schreef Godtje het volgende:
Dan ben ik vrijdag weer terug.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kun je niet direct al je vrije dagen opnemen en hopen dat het genoeg is om als je terug komt een nieuwe teamleider te hebben?
Je gaat toch ook niet op reis om de wereld kennis te laten maken met jou?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof de wereld op Q zit te wachten
Ik ook wel hoor. Een soort missie-werk.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet op reis om de wereld kennis te laten maken met jou?
Nou ja, jij wel natuurlijk
Koffer pakken, last minute boeken.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan lekker thuis te niksen terwijl je die dagen had bewaard voor een reis
Waar ga je volgend jaar naartoe?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Een soort missie-werk.
Op dit moment staat Myanmar op nummer 1.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar ga je volgend jaar naartoe?
Hoe kom je eropquote:Op woensdag 17 december 2014 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Op dit moment staat Myanmar op nummer 1.
Natuurlijk wel. Al mijn volgelingen hierheen laten komen dat is veel meer werk.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet op reis om de wereld kennis te laten maken met jou?
Nou ja, jij wel natuurlijk
Een vriendin van me is er geweest en kwam heel enthousiast terug, lieve mensen, mooie natuur, fijne dictatuur.quote:
Je hebt zendingswerk gedaan in Syrië de laatste keer?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Al mijn volgelingen hierheen laten komen dat is veel meer werk.
Is Ethiopië niks voor je? Schijnt ook mooi te zijn. Serieus.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Een vriendin van me is er geweest en kwam heel enthousiast terug, lieve mensen, mooie natuur, fijne dictatuur.
Teveel negers. Voelt teveel als thuis.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is Ethiopië niks voor je? Schijnt ook mooi te zijn. Serieus.
Samequote:Op woensdag 17 december 2014 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk een keer naar Polen en al die fijne kampen bezoeken
Soort Utrecht zonder OV en hoogbouw.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Teveel negers. Voelt teveel als thuis.
Ik ben wel vlak bij Syrie geweest toen de oorlog al aan de gang was jaquote:Op woensdag 17 december 2014 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt zendingswerk gedaan in Syrië de laatste keer?
Weet niet in hoeverre daar nog echt dingen te zien zijn eigquote:
Het OV in Utrecht rijdt ook vaker niet dan wel dus het verschil is nog kleiner.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort Utrecht zonder OV en hoogbouw.
M'n zus is er nu twee keer geweest en vond het heel indrukwekkend.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre daar nog echt dingen te zien zijn eig
Voor de locatie zelf omdat het die naam draagt hoeft het van mij niet
Ja.. maar was er ook wat te zienquote:Op woensdag 17 december 2014 09:52 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus is er nu twee keer geweest en vond het heel indrukwekkend.
Nou ja, zielloos misschien wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet. Je bent niet een zielloos kneusje
Ik wil dat topic weeer levend hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet. Je bent niet een zielloos kneusje
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:31 schreef Godtje het volgende:
But whyyyyyyyyyyyyyy?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil dat topic weeer levend hebben
Ohja, wij hadden vandaag Kerstontbijt. Om 6 uur 's ochtends. Op een locatie een kilometer of 80 verderop. Men vond het erg teleurstellend dat er zo weinig mensen van hier zich opgegeven haddenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
HAndig.. kerstpakket is op te halen in Sassenheim vanaf vandaag. Net alsof ik daar nog kom
Omdat er vraag is, en dus moet er AANBOD zijn!!!!quote:
Mooie tijd tochquote:Op woensdag 17 december 2014 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja, wij hadden vandaag Kerstontbijt. Om 6 uur 's ochtends. Op een locatie een kilometer of 80 verderop. Men vond het erg teleurstellend dat er zo weinig mensen van hier zich opgegeven hadden
Dat hadden wij met de kerstborrel op eigen rekening. In Eindhoven.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja, wij hadden vandaag Kerstontbijt. Om 6 uur 's ochtends. Op een locatie een kilometer of 80 verderop. Men vond het erg teleurstellend dat er zo weinig mensen van hier zich opgegeven hadden
Wij hebben m'm morgen. Niet in Eindhoven.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hadden wij met de kerstborrel op eigen rekening. In Eindhoven.
Gewoon de vraag liquideren.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat er vraag is, en dus moet er AANBOD zijn!!!!
Perfect inderdaad.quote:
Zuleln we ook weer de 'jaarlijkse' SC lijstje makenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
R&P / R&P-verkiezingen 2014!
Ga eens stemmen dan, vooral dat ik zo geweldig ben!
Wat een prutsers! Beetje hart voor de zaak hebben zit er niet meer in dusquote:Op woensdag 17 december 2014 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Perfect inderdaad.
Vooral aangezien het merendeel van de mensen hier monteur is en in ploegendienst werkt. De nacht- en ochtendploeg hebben precies om dat tijdstip overdracht en kunnen er dus sowieso niet zijn. En de middagploeg gaat ook niet om 6 uur komen ontbijten om vervolgens tot 11 uur 's avonds te werken.
Over aids gesprokenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Dat is denk ik al weer ruim3 jaar geleden?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zuleln we ook weer de 'jaarlijkse' SC lijstje makenMet al die mensen die hier posten
Dat zou zomaar heel goed kunnenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is denk ik al weer ruim3 jaar geleden?
Daar ging best veel tijd in zitten. Dus nehquote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zuleln we ook weer de 'jaarlijkse' SC lijstje makenMet al die mensen die hier posten
Mijn stem is verwijderdquote:Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb het een jaar gedaan. Jij het jaar erna denk ik?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ging best veel tijd in zitten. Dus neh
Ik wil het best op me nemen hoor.. Maar denk meer dat het totaal geen nut heeft met die 5 users die hier postenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ging best veel tijd in zitten. Dus neh
quote:
Amenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Juni 2011
• Mooiste vrouw MissBehavin 5 stemmen
• Mooiste man Ang3l 7 stemmen
• Sletterigste vrouw Spirit82 7 stemmen
• Sletterigste man stbabylon 3 stemmen
• Single die cool was, maar nu niet meer Kreator 3 stemmen
• Single die niet cool was, maar nu wel Godtje 3 stemmen
• Single die je graag nog wil ontmoeten Barbusse en AirWin 2 stemmen
• Single met het grootste bord voor de kop PeuRac 3 stemmen
• Krassende Single (meeste medelijden) Huppelmuts 3 stemmen
• Domste Single Huppelmuts 3 stemmen
• Slimste Single AirWin 3 stemmen
• Grootste taalnazi L_E, Yuki en missbehavin 2 stemmen
• Slechtste Speller tijnbrein 5 stemmen
• Beste reller Kreator 5 stemmen
• Beste rel Geen winnaar
• Wie een trein moet koppen PeuRac en Yuki 2 stemmen
• Grootste kapitalist (meest rechtse) Heatwave 4 stemmen
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse) Samzz en stbabylon 3 stemmen
• Zal nooit een relatie krijgen tijnbrein 9 stemmen
• Saaiste Single Geen winnaar
• Lompste Single Kreator 3 stemmen
• TMI-Single stbabylon 8 stemmen
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award) PeuRac 4 stemmen
• Grootste alcoholist Q 6 stemmen
• Grootste drugsgebruiker El_Matador 12 stemmen
• Single met meeste zelfkennis Geen winnaar
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar) CherryLips 2 stemmen
• Beste tetters Samzz 6 stemmen
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post) Litpho 3 stemmen
Uhrmahnogmeergurd!!!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Juni 2011
• Mooiste man Ang3l 7 stemmen
*BATS*quote:
Geen idee meer waarom dat was. Ik heb haar iig nooit gedaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amen
#grootste @Single (Grootste Twitteraar) CherryLips 2 stemmenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amen
Was volgens mij ook niet heel erg op FOK!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee meer waarom dat was. Ik heb haar iig nooit gedaan.
Ik zou hem naar Angel gooien, is ook zowat een vrouwquote:Op woensdag 17 december 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was volgens mij ook niet heel erg op FOK!
Die had gewoon om de dag een andere date.
De titel die nu naar Cue zou gaan. Spirit had alleen 10 keer meer dates
Is nu getrouwd en heeft gejongd, dus ze is verderquote:Op woensdag 17 december 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was volgens mij ook niet heel erg op FOK!
Die had gewoon om de dag een andere date.
De titel die nu naar Cue zou gaan. Spirit had alleen 10 keer meer dates
Die staat er wel vaak in, niet op positieve wijzequote:Op woensdag 17 december 2014 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award) PeuRac 4 stemmen
Das iig gelukt
IEDEREEN IS VERDER!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is nu getrouwd en heeft gejongd, dus ze is verder
Ik kan niet zeggen dat ik hem mis.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die staat er wel vaak in, niet op positieve wijze
Gelukkig wel. Wat een kut userquote:Op woensdag 17 december 2014 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award) PeuRac 4 stemmen
Das iig gelukt
Was ik maar uitgedund.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verder zijn we wel een beetje uitgedund
Het is echt een ziekte!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die is verder heb ik vernomen.
Het lijkt wel het levenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is nu getrouwd en heeft gejongd, dus ze is verder
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die is verder heb ik vernomen.
Excuse me?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou hem naar Angel gooien, is ook zowat een vrouw![]()
Dit jaar zeer weinig tot niets gedaan. Laat staan met fokkers ...
Spirit ook al de tweedequote:Op woensdag 17 december 2014 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lijkt wel het leven
LE aan de 3e.
Spirit ook al twee?
Waaris de mooie tijd van Lit, Sting, Pheno, etc
Ik ben meer man dan jij ooit zult krijgen en meer vrouw dan jij ooit zult zijn!quote:
Ik zou op jou stemmenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou hem naar Angel gooien, is ook zowat een vrouw![]()
Dit jaar zeer weinig tot niets gedaan. Laat staan met fokkers ...
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben meer man dan jij ooit zult krijgen en meer vrouw dan jij ooit zult zijn!
Bij mij stond er een vraagtekenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ontbrak een vraagteken, ik weet het niet?
Nee, meer bottom tegenwoordig.quote:
Frigide komkommerkier!quote:
Ik hoop dat er een quinoa-kut komt die je kier in slierten raspt, in haar vintage karaf doet en de foto instagramd!!!!!quote:
Waarom moet het toch altijd weer online gezet wordenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een quinoa-kut komt die je kier in slierten raspt, in haar vintage karaf doet en de foto instagramd!!!!!
Zo werkt dat anno 2014. Anders gelooft niemand t.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom moet het toch altijd weer online gezet worden
Dat hoeft toch ook niet m'n engeltjequote:Op woensdag 17 december 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo werkt dat anno 2014. Anders gelooft niemand t.
Zeker omdat ik homo ben he?! #keurslijfquote:
Ik las kutwijfquote:Op woensdag 17 december 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker omdat ik homo ben he?! #keurslijf
Ik ook hoor. Af en toe verander ik ook wel eens watquote:Op woensdag 17 december 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil die lijst best invullen, maar ik ben bang dat ik 20 namen vergeet
Ik moet echt in t topic gaan scrollen "O ja, die is er ook en die en die"
Kloon gebruikenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil die lijst best invullen, maar ik ben bang dat ik 20 namen vergeet
Ik moet echt in t topic gaan scrollen "O ja, die is er ook en die en die"
Zoals de waard isquote:
O t maakt mij niet uit dat iemand ziet op wie ik stemquote:
Dat de helft dan in de prullenbak verdwijnt....quote:Op woensdag 17 december 2014 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Woei, de kerstpakketen zijn binnen. Wat een gigadoos, eerst maar eens kijken of er iets nuttigs in zit voor ik die meezeul in de trein
En anno bijna 2015 heeft iedereen die dat wil hebben het alquote:Op woensdag 17 december 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Joy, een vuurkorf en houtblokken. Altijd handig in je flatje
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij hadden er heel verrassend plots sinds jaren weer één. Een fles champoepel, kaaskoekjes (daardoor weet je dat het een kerstpakket is!), wat nootjes en een doosje Leonidas. Ik ben tevree.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef Q. het volgende:
Gelukkig krijg ik geen kerstpakket dus nergens last van.
Ik heb er wel 1, maar zal hem nooit ontvangenquote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef Q. het volgende:
Gelukkig krijg ik geen kerstpakket dus nergens last van.
Leonidasquote:Op woensdag 17 december 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hadden er heel verrassend plots sinds jaren weer één. Een fles champoepel, kaaskoekjes (daardoor weet je dat het een kerstpakket is!), wat nootjes en een doosje Leonidas. Ik ben tevree.
Het gaat om het gebaar. Met één bonbon zou ik al tevreden zijn maar zelfs dat kan er niet af.quote:
Ja er zaten ook wat crackers en een fles gluhwein in. Als ze het daarbij gelaten hadden was het wat mij betreft prima geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hadden er heel verrassend plots sinds jaren weer één. Een fles champoepel, kaaskoekjes (daardoor weet je dat het een kerstpakket is!), wat nootjes en een doosje Leonidas. Ik ben tevree.
Het is ook nog zo'n kutding met veel te weinig spijlen waardoor al het (brandende) hout eruit valt, dat je echt niet in de tuin wilt hebben staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En anno bijna 2015 heeft iedereen die dat wil hebben het al
Balkon?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik niet. Ik wil 't. Geef het me.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En anno bijna 2015 heeft iedereen die dat wil hebben het al
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij doen altijd de leveranciersgeschenken in een tombola en that's it.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar. Met één bonbon zou ik al tevreden zijn maar zelfs dat kan er niet af.
Geef het me!!!! *stampvoet*quote:Op woensdag 17 december 2014 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij de Xenos. 6 euro voor de korf, 3 euro voor de fakkel (denk ik)
Als je op debovenste verdieping zit kan dat pri-ma!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet dat ik die heb, maarreh, een vuurkorf op je balkon zetten? Srsly?
GEEF! Welk gedeelte van GEEF snap je niet?!!?!!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje te koop. Inclusief hout. Zelf ophalen.
Kusje erbij?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kinderen die vragen, worden overgeslagen.
Ja, verder niet zeuren als de flat uitfikt doordat de vallende houtblokken in het wasrek van de onderburen landen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je op debovenste verdieping zit kan dat pri-ma!
Als je lager zit en je bovenburen niet mag, ook!
Ik weet niet wat voor pauperbalkon jij hebt, maarreh, als ik t op de mijne zou zetten beland t op mijn balkonquote:Op woensdag 17 december 2014 12:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, verder niet zeuren als de flat uitfikt doordat de vallende houtblokken in het wasrek van de onderburen landen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor pauperbalkon jij hebt,
quote:
Die krijgen wij ook niet. Nou ja. Ik niet iig.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij doen altijd de leveranciersgeschenken in een tombola en that's it.
Feeder prono kijken en je bent er zo doorheenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Deze maand gewoon 7gig aan data die ik kan verbruiken op m'n mobiel
Hoezo overdreven veel
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Feeder prono kijken en je bent er zo doorheen
Vooral vanwege de houten planken op het balkon en het hout tegen de muurquote:Op woensdag 17 december 2014 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En terecht, levensgevaarlijk.
Ik heb net mn abo geupgrade naar 6, kreeg er deze maand ook nog eentje gratis bij. Kom meestal wel aan de twee zonder problemen. En de eerste stap vanaf 1,5 was 6 dus die maar gedaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Deze maand gewoon 7gig aan data die ik kan verbruiken op m'n mobiel
Hoezo overdreven veel
Heb vanuit m'n abo 3 gig. Want 2 haalde ik ook makkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:17 schreef Q. het volgende:
Ik heb net mn abo geupgrade naar 6, kreeg er deze maand ook nog eentje gratis bij. Kom meestal wel aan de twee zonder problemen. En de eerste stap vanaf 1,5 was 6 dus die maar gedaan.
Ik snap echt niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen. Volgens mij ben ik redelijk grootverbruiker, maar ik kom bij lange na niet aan één GB. En het enige wat ik niet doe is filmpjes kijken als ik geen wifi heb.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb net mn abo geupgrade naar 6, kreeg er deze maand ook nog eentje gratis bij. Kom meestal wel aan de twee zonder problemen. En de eerste stap vanaf 1,5 was 6 dus die maar gedaan.
De 2 haal ik echt wel makkelijk. Maar ik zit dan ook eig nooit op wifi. Dat scheelt natuurlijk ook al een hoopquote:Op woensdag 17 december 2014 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen. Volgens mij ben ik redelijk grootverbruiker, maar ik kom bij lange na niet aan één GB. En het enige wat ik niet doe is filmpjes kijken als ik geen wifi heb.
Damn! Dat heb ik van mn werk, durf dat ding niet aan te raken want je krijgt enorm gezeik met het management als jer er over heen gaat. Maar er zijn stapels collega's die alleen dat gebruiken.quote:
Vast geen 4G hè? Met 3G kwam ik ook zelden aan de 500 MB.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen. Volgens mij ben ik redelijk grootverbruiker, maar ik kom bij lange na niet aan één GB. En het enige wat ik niet doe is filmpjes kijken als ik geen wifi heb.
Ik thuis en op mn werk gewoon wifi. En nog boven de 2.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De 2 haal ik echt wel makkelijk. Maar ik zit dan ook eig nooit op wifi. Dat scheelt natuurlijk ook al een hoop
Ik krijg er straks ook eentej van m'n werk, die wss ook wel alles mag. Of tenminste genoeg aangezien veel mensen het ook als prive gebruiken.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn! Dat heb ik van mn werk, durf dat ding niet aan te raken want je krijgt enorm gezeik met het management als jer er over heen gaat. Maar er zijn stapels collega's die alleen dat gebruiken.
Neequote:Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast geen 4G hè? Met 3G kwam ik ook zelden aan de 500 MB.
Ik heb van mn werk een 4 jaar oude iPhone 4 die niet vooruit te branden is, no way dat ik die als enige telefoon ga gebruiken.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik krijg er straks ook eentej van m'n werk, die wss ook wel alles mag. Of tenminste genoeg aangezien veel mensen het ook als prive gebruiken.
Had ik nog een reden om dit abo niet zo hoog te nemen
Met 4G gaat je data veel sneller.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee
Zou dat echt zoveel uitmaken? Meeste tijd ben ik tijdens het internetten toch kwijt aan lezen en typen.
Dat lijkt me ook niet handig nee. Krijg straks een HTC (geen idee meer welke). In iedergeval geen oudje, dus dat scheelt. Hij zal wss enkel te klein zijn voor mijn plezier, dus enkel mooi voor werk gebruiken.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb van mn werk een 4 jaar oude iPhone 4 die niet vooruit te branden is, no way dat ik die als enige telefoon ga gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |