Ik vond het juist meer klinken alsof je een hele hete homo bentquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Verheterode.... klinkt als een plaatsnaam.
"Hallo, ik kom uit Verheterode. Vlakbij Peppelrode."
Of een hot ginger, verhete rode.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het juist meer klinken alsof je een hele hete homo bent
Nou ja, heet dus iig.quote:
Je maakt t weer seksueel!quote:
Wees jij dan maar gewoon de big spoon, dan kom ik niet in de verleidingquote:
Ik kan niet aan je nieuwe ava wennenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees jij dan maar gewoon de big spoon, dan kom ik niet in de verleiding
Waarom niet? Wat wil je dan zien, lieve CL?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet aan je nieuwe ava wennen
Jouquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat wil je dan zien, lieve CL?
Samequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet aan je nieuwe ava wennen
quote:
Ik ben de vork welquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees jij dan maar gewoon de big spoon, dan kom ik niet in de verleiding
Je tieten mag ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga echt niet mijn eigen hoofd in de ava zetten hoor
Ms moeten we dan toch eindelijk eens meeten!
Dat was vast niet wat CL in gedachte had!quote:
Een paar roze tepelhoven vind ze vast niet erg om naar te kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was vast niet wat CL in gedachte had!
Dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een paar roze tepelhoven vind ze vast niet erg om naar te kijken.
En je pup! En je hondjequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
O ja hoor. Zij wel. En dan krijgt ze zeker ook steak of spareribs. Zij wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ooooh jaaaaaa!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja hoor. Zij wel. En dan krijgt ze zeker ook steak of spareribs. Zij wel.
Shut your hooters, you're making it worse!quote:
Pup én hondje?quote:
Ja, het moet er toch echt een keer van komenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pup én hondje?Maar leuk
Zullen we afspreken dat we het in 2015 gaan doen?
Zij wil vast wél afsprekenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja hoor. Zij wel. En dan krijgt ze zeker ook steak of spareribs. Zij wel.
Maar maar!quote:
Neen, ik wil het niet horen!quote:
Ssshhht! Laat 'm nou even zwetenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mij mag jij ook wel komen hoor
Jij hebt UI van huppelmutsquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mij mag jij ook wel komen hoor
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ssshhht! Laat 'm nou even zweten
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt rode haarverf en een tondeuse*
Oh god, dat vrees ik nu al, als ik hier ooit weg kom (quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
Straks controle van t huis.. zal daar ook nog ellende uitkomen? Zou me niets verbazen.. kan er ook wel bij
Kom jij maar eens even hier!!!quote:
Ik ben net blond, daar blijf je van af relnicht!quote:
Ik heb nog nooit spareribs gehadquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, ik wil het niet horen!![]()
CL'tje, wat zou je dan willen eten lieverd?
Dat is anders, ik ben e rmaar 10 maanden geweestquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, dat vrees ik nu al, als ik hier ooit weg kom ()
Ja nee, straks lust je het niet en dan heb ik het gedaanquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit spareribs gehad
Oh maar dan gaat dat toch helemaal goed komen met jou!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is anders, ik ben e rmaar 10 maanden geweest
Zolang er geen vis in zit, vreet ik zowat alles tegenwoordig hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, straks lust je het niet en dan heb ik het gedaan
Hand over the ribs and no hairdo gets hurt!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben net blond, daar blijf je van af relnicht!
Pas maar op dat ik van jou geen spare ribs maakquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hand over the ribs an no hairdo gets hurt!
O, ik wil wel weer rood haar! Nou ja, strawberry blond ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hand over the ribs an no hairdo gets hurt!
De UIersquote:
Een van de kappers verbood me gisteren het ooit nog rood te vervenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik wil wel weer rood haar! Nou ja, strawberry blond ofzo.
Kom je me glaceren?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik van jou geen spare ribs maak
I will make you fit in my handbagquote:
Stond het zo slechtquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een van de kappers verbood me gisteren het ooit nog rood te verven
Blijkbaarquote:
Tss, honey please, i AM a handbag!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I will make you fit in my handbag
quote:
Crap, ik stel me nu hele enge dingen voor..quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang er geen vis in zit, vreet ik zowat alles tegenwoordig hoor
Nou, Miss B. Doubledaten met Angel en KT?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Trouwen?
We moeten nog steeds een keer die spareribs gaan eten though.
Ms wil ik je wel voor mezelfquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, Miss B. Doubledaten met Angel en KT?
Lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh CL, wat ook leuk is (als het heul mooi weer is), ergens in een park bbq'en, maak ik sateh enzo
Kunnen ze gelijk getuigen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, Miss B. Doubledaten met Angel en KT?
Sateh Kambing!!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh CL, wat ook leuk is (als het heul mooi weer is), ergens in een park bbq'en, maak ik sateh enzo
Dat wel ja. Of lekker stoofvlees met verse aardappelpuree?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LekkerMaar dat duurt nog heel lang
Noem je me nu een oude geit?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet er (inclusief vandaag) nog 8
Ik denk de hele tijd dat jij Huppelmuts bentquote:Op woensdag 17 december 2014 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[vid] Bizarre Beelden schietpartij café de Zon vrijgegeven
Ik klikte
Jaquote:
Sorry voor de teleurstellingquote:Op woensdag 17 december 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat jij Huppelmuts bent
Jij hebt vakantie gehad toen ik heb gewerkt, dus eig is het gewoon terechtquote:Op woensdag 17 december 2014 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja
Oh nee wacht! Nog maar 7, oudjaarsdag werk ik in Groningen of Rotterdam ivm het inleveren van mijn laptop.
Dank jequote:Op woensdag 17 december 2014 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Sorry voor de teleurstellingAl zie ik dat KT z'n uier ook weer heeft veranderd.
Ik had deze al, stond in m'n managerdingquote:Op woensdag 17 december 2014 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je![]()
Waarom neem je dan die ook van een ander
Voor mij niet (qua afstand)quote:Op woensdag 17 december 2014 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt vakantie gehad toen ik heb gewerkt, dus eig is het gewoon terecht![]()
Groningen of Rotterdam.. nogal verschil
Die AH Togo is natuurlijk wle heeeel belangrijk in de beslissingquote:Op woensdag 17 december 2014 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij niet (qua afstand)
Het is alleen dat Groningen CS een AH ToGo heeft die blikjes Sonnema cola verkoopt en Rotterdam Alexander geen AH ToGo heeft
Dat maakt niet uitquote:Op woensdag 17 december 2014 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had deze al, stond in m'n managerding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |