Ahw,waarom dat?Een kerstknuffel voor jou dan maarquote:
You don't annoy me. Merry christmasquote:
Zoek hulpquote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef henrivo het volgende:
Aan het overwegen om er uit te stappen. Als dit de manier is hoe ik oud ga worden wil ik niet meer verder leven. De pijn, het verdriet, de eenzaamheid en de leegte, ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Nu dan de kerst er ook nog eens bij. De gedachte dat de hele wereld gezellig kerst viert met familie en of vrienden om zich heen en terwijl ik hier noodgedwongen de feestdagen door moet brengen in m'n eentje voelt mensonterend. Niemand waar ik bij terecht kan. Niemand om me te steunen. Ik heb ook behoefte aan warmte en een beetje aandacht... Waarom mag het niet zo zijn?
Zelfs mét familie kun je je eenzaam voelen. Je moet hulp zoekenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef henrivo het volgende:
Aan het overwegen om er uit te stappen. Als dit de manier is hoe ik oud ga worden wil ik niet meer verder leven. De pijn, het verdriet, de eenzaamheid en de leegte, ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Nu dan de kerst er ook nog eens bij. De gedachte dat de hele wereld gezellig kerst viert met familie en of vrienden om zich heen en terwijl ik hier noodgedwongen de feestdagen door moet brengen in m'n eentje voelt mensonterend. Niemand waar ik bij terecht kan. Niemand om me te steunen. Ik heb ook behoefte aan warmte en een beetje aandacht... Waarom mag het niet zo zijn?
Stiekem moet ik hier wel om lachenquote:Op donderdag 25 december 2014 17:37 schreef Dqod het volgende:
hevige pijnen aan het lijden door kat die het leuk vindt om keihard haar vlijmscherpe nagels in mn private parts te zetten
pijn wegeten dan maar met kerstdiner zo
Waarom de neuk heb je je kat in de buurt van je kut? Had je wel kleren aan verder of wtf?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:37 schreef Dqod het volgende:
hevige pijnen aan het lijden door kat die het leuk vindt om keihard haar vlijmscherpe nagels in mn private parts te zetten
pijn wegeten dan maar met kerstdiner zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |