En dat al om 01:26 héquote:
Dat zou wel subliem zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 01:40 schreef Klaploper het volgende:
Ik hoop dat zijn docent de vragen uit de enquête gaat googlen om te zien of hij ze wel zelf bedacht heeft en dan bij dit topic terecht komt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jij onderschat ons.
Dit is niet de plek voor random enquêtes (wat wel veel mensen denken. Ow fok je maakt een account aan en plaatst je enquête en iedereen vult het braaf in) het ligt niet aan jouw verder jij dacht als hoog intelligente natuurlijk, ik hoef niet te checken of dit forum goed is voor enquêtes.
Verder geen probleem maar er is laatste tijd een zwerm van enquêtes van users die alleen daarvoor een account aanmaken.
Zeer vervelend.
Daarom graag beetje voorstellen en lief doen.
Komt vanzelf goed .
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Dit is het mooie van FOK!; met z'n allen het kaf van het koren scheiden.
Jij bent toch ook fan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij![]()
Voor de regulars spreekt het meeste voor zich, maar voor newbies is de site idd redelijk onoverzichtelijk navigeren en even afgezien van enquete-dumpers lijkt het me dat je graag nieuwe users wilt behouden. Het forum iets makkelijker toegankelijk maken zou daar mss bij kunnen helpen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:47 schreef JasperWork het volgende:
verder is de site ook nog eens zo onoverzichtelijk als het maar zijn kan
Nieuwe users gaan zich eerst maar eens als nieuwe users gedragen en leuk meedoen, ipv hier alleen maar flutenquetes neer te plempen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:20 schreef Kingstown het volgende:
Tussen al het gebash op TS door heeft hij wmb wel 1 interessant punt:
[..]
Voor de regulars spreekt het meeste voor zich, maar voor newbies is de site idd redelijk onoverzichtelijk navigeren en even afgezien van enquete-dumpers lijkt het me dat je graag nieuwe users wilt behouden. Het forum iets makkelijker toegankelijk maken zou daar mss bij kunnen helpen.
Ik ben niet goed met veranderingenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:20 schreef Kingstown het volgende:
Tussen al het gebash op TS door heeft hij wmb wel 1 interessant punt:
[..]
Voor de regulars spreekt het meeste voor zich, maar voor newbies is de site idd redelijk onoverzichtelijk navigeren en even afgezien van enquete-dumpers lijkt het me dat je graag nieuwe users wilt behouden. Het forum iets makkelijker toegankelijk maken zou daar mss bij kunnen helpen.
Vandaar ook de toevoeging "behalve enquete-dumpers".quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwe users gaan zich eerst maar eens als nieuwe users gedragen en leuk meedoen, ipv hier alleen maar flutenquetes neer te plempen.
Goed punt wel ja. Kan het me niet meer herinneren (zal de leeftijd wel zijn), maar krijg je als nieuweling een soort van welkomst-PM/mail waarin wat handige basistips gegeven worden? Dat betekent voor ons autisten dat we niets zouden merken van veranderingen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben niet goed met veranderingen
Je vergeet nog even snel dat 'verricht' met dubbel r moet en niet met maar één r.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou, ik ben een ekte baas, dus hier ga je het krijgen ook. Ik zal je enquête van feedback voorzien.
[..]
Het is Groningen, met hoofdletter.
[..]
Dat is fijn. Op moet echter met hoofdletter, en het is enquête, niet enquete.
[..]
Aanname dat ik dat weet. Twee moet uitgeschreven worden, aardgasboringen is één woord, en zoals moet met een hoofdletter
[..]
Deze moet met hoofdletter. Wat is de NAM? De correcte manier om afkortingen te gebruiken in de Nederlandse taal is als volgt: De NAM (Nederlandse Aardolie Maatschappij). Nu mag je in de rest van de tekst de afkorting NAM gebruiken.
[..]
Ook moet met hoofdletter.
[..]
Maar moet met hoofdletter, dubbele spatie tussen geld en het woord en.
[..]
Hoe heb je in godsnaam deze leeftijdscategorieën gekozen? Alsof de belevingswereld van iemand van 19 hetzelfde is als die van iemand van 63.
[..]
Wat is boven Nederland? (Nederland uiteraard met hoofdletter, vuile nazi). Denemarken is boven Nederland? Onder Nederland is dan België, gok ik?
Vraag gewoon naar de provincie joh. Kan je vervolgens zelf in SPSS groeperen.
[..]
Waarom boringen met een hoofdletter? Wil je hier het gebrek aan hoofdletters in het bovenstaande stuk goedmaken?
[..]
Wederom boringen met hoofdletter. Nu Groningen wel met hoofdletter. Klasse kerel, ik zie een stijgende lijn![]()
Het moet natuurlijk tegemoet zijn, in plaats van te gemoed.
[..]
Vindt*
Boringen wederom overbodig met hoofdletter
[..]
Immateriele met hoofdletter, moet natuurlijk immateriële zijn. Zonder hoofdletter, met trema.Wat is beidde?
[..]
Waarom staan er komma's achter ja en nee?
Nu tevreden, mongool?
Ik ben nog wel meer vergetenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je vergeet nog even snel dat 'verricht' met dubbel r moet en niet met maar één r.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben nog wel meer vergetenHerschrijven was sneller geweest.
Als ze een enqeutte willen moeten ze eerst zichzelf lief voorstellen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nieuwe users gaan zich eerst maar eens als nieuwe users gedragen en leuk meedoen, ipv hier alleen maar flutenquetes neer te plempen.
Enquête etiquettequote:Op dinsdag 16 december 2014 19:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
Als ze een enqeutte willen moeten ze eerst zichzelf lief voorstellen.
QFT.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |