grappig zeg, jij bent duidelijk een MBO'er ofzo. mensen in groningen gaan ondervragen kidding me?quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij moet voor school iets doen en je probeert je er makkelijk vanaf te maken, pak de trein, ga naar Groningen en ga de mensen op straat vragen, doe eens wat moeite voor je diploma.
Je moet niet verwachten dat als, nogmaals, je OP slecht is en de vragenlijst is nog slechter dat wij dan op een opgeleid niveau kritiek gaan leveren, dat ben je dan gewoon niet waard.
Jij onderschat ons.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:09 schreef JasperWork het volgende:
[..]
hmmmm kritiek
jah, das helaas alleen handig als het opbouwend is gegeven en met bepaalde duidelijke argumenten is ondersteund.
maar dat niveau halen jullie hier bij lange na niet
oke nou veel succes dan. Niet weer butthurt gaan doen als mensen stoute dingen over je matige topics zeggen he.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:13 schreef JasperWork het volgende:
[..]
grappig zeg, jij bent duidelijk een MBO'er ofzo. mensen in groningen gaan ondervragen kidding me?
gast iedere normaal denkende nederlander weet wat daar uit komt........
behalve jij dus GJ
Die bestaan niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:13 schreef JasperWork het volgende:
iedere normaal denkende nederlander
Dit is een stuk betrouwbaarder ja, onbekenden benaderen die je niet ziet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:13 schreef JasperWork het volgende:
[..]
grappig zeg, jij bent duidelijk een MBO'er ofzo. mensen in groningen gaan ondervragen kidding me?
gast iedere normaal denkende nederlander weet wat daar uit komt........
behalve jij dus GJ
Ik behoor tot de 1,55%, wat wil je kwijt, Koning Jasper?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:47 schreef JasperWork het volgende:
En jahoor het is me alweer helemaal duidelijk,
na een post op dit forum geplaatst te hebben is het mij al weer helemaal duidelijk geworden.
dit forum is een echte afrader voor iedereen die een plaats zoekt met mensen met een beetje IQ.
dit forum bestaat dus blijkbaar voor 98.45% uit kinderachtige ''Keyboard-warriors'' die inplaats van normale reacties niet opbouwende nutteloze reacties achterlaten om zichzelf blijkbaar weer wat beter te voelen.
Verder hebben we hier ook nog eens een groot percentage aan de zo gehete Grammar-Nazi's die het niet kunnen laten om op ieder klein foutje meteen hun blitzkrieg af te sturen.
een welkom op deze site is dus waarschijnlijk heel wat te veel gevraagd.
verder is de site ook nog eens zo onoverzichtelijk als het maar zijn kan en staat de standaard 100% zoom ook behoorlijk stom ingesteld.
Kort samengevat geen site waar je langer dan strikt noodzakelijk op zou willen blijven zitten.
verder wens ik iedereen hier die toch wenst te blijven een geweldige tijd en geef ik alle hier bovenstaande gemelde doelgroepen (met name de ''Keyboard-Warriors'') nog even de ruimte om hun ding te doen.
-J.W
in 1 van de slechtste enquetes ooit gedropt hier.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit is een stuk betrouwbaarder ja, onbekenden benaderen die je niet ziet.
Beetje jammer dat TS zo zit te huilen en niet over enige vorm van zelfreflectie beschikt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
in 1 van de slechtste enquetes ooit gedropt hier.
Hij snapt niet wat een gedegen onderzoek inhoudt Rbquote:Op dinsdag 16 december 2014 01:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit is een stuk betrouwbaarder ja, onbekenden benaderen die je niet ziet.
Daar heeft ie een enquete voor die je kunt invullen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik behoor tot de 1,55%, wat wil je kwijt, Koning Jasper?
aangezien ik net hoorde dat er hier redelijk wat gepost zijn heb ik dus blijkbaar toch een talent...quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
in 1 van de slechtste enquetes ooit gedropt hier.
oooow coolquote:Op dinsdag 16 december 2014 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik behoor tot de 1,55%, wat wil je kwijt, Koning Jasper?
En dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heeft ie een enquete voor die je kunt invullen.
Ja dit 2e topic gaat veel extra resultaten geven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:18 schreef JasperWork het volgende:
[..]
aangezien ik net hoorde dat er hier redelijk wat gepost zijn heb ik dus blijkbaar toch een talent...
Ik ben al voorzien, bovendien niet geinteresseerd in KoningJaspers zuigkunsten.quote:
There is no such thing as bad publicity, TS gaat het meemaken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dit 2e topic gaat veel extra resultaten geven.
Dan moet je het voor niks doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien, bovendien niet geinteresseerd in KoningJaspers zuigkunsten.
Zo'n KJ lijkt je niets?quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij zuigt wel heel hard hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker de zon niet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan moet je het voor niks doen.
Je hebt wel een gruwelijke FoBo!quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker de zon niet?
Haha, dank je. Ben er wel blij mee idd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je hebt wel een gruwelijke FoBo!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |