SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Gibson88 op 16-12-2014 00:16:10 ]Ook in moeilijke tijden.
lees rest van topic.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:01 schreef Trebo het volgende:
Mensen die een topic beginnen met 'zoals jullie weten' vind ik altijd een beetje arrogant.
Ik gebruik al punten. Maar wel foutief blijkt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:01 schreef RingBewoner het volgende:
Niet jezelf iets kunnen aanleren.
Ga eens boeken lezen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik gebruik al punten. Maar wel foutief blijkt.
Zolang je niet weet dat je het fout doet, hoe kan je het dan verbeteren?
Commandeer je hond en blaf zelf.quote:
Leer jij maar ban je fouten.quote:zodat ik ban mijn fouten kan leren.
Zie je hoe erg het is?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
P.s.
[..]
Leer jij maar ban je fouten.
zouden jullie het willen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Commandeer je hond en blaf zelf.
Tenminste*quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
zouden jullie het willen.
Is tenslotte ook voor jullie goed.
Kunnen jullie mijn post teminste lezen
Zie het als een uitdaging. Een aap Nederlands leren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je vergeet een hoofdletter en een vraagteken.
Wij gaan jou niks leren
Elk stapje is de goede richting op.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben ook niet goed in de Nederlandse taal handhaven
ik vind helemaal mooi!quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen. Maar dit kan een topic worden die jouw ook helpt.
Groter danquote:
wauw top. ik begrijp het meteen!quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Groter dan
Evenveel als
Voor ik en mij moet je gewoon de zin langer maken: Hij is groter dan IK BEN. Je zegt niet Hij is groter dan MIJ BENT.
Op de post daarboven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Waar heeft dit antwoord betrekking op?
Nou wat fantastischquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wauw top. ik begrijp het meteen!
eigenlijk welquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Op de post daarboven.
[..]
Nou wat fantastisch
Veel makkerlijker DAN op school inderdaad. Niet zo moeilijk ALS op school.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
eigenlijk wel
ik weet zeker dat het op school niet zo makkelijk werd uitgelegd
Een naam begint altijd met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zie het als een uitdaging. Een aap nederlands leren.
Dankje. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Een naam begint altijd met een hoofdletter.
Nederlands, Nederlandse, Nederlanders, Nederland.
Niet lopen fokken met dezen baasch he!quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:01 schreef Trebo het volgende:
Mensen die een topic beginnen met 'zoals jullie weten' vind ik altijd een beetje arrogant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |