SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Gibson88 op 16-12-2014 00:16:10 ]Ook in moeilijke tijden.
lees rest van topic.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:01 schreef Trebo het volgende:
Mensen die een topic beginnen met 'zoals jullie weten' vind ik altijd een beetje arrogant.
Ik gebruik al punten. Maar wel foutief blijkt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:01 schreef RingBewoner het volgende:
Niet jezelf iets kunnen aanleren.
Ga eens boeken lezen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik gebruik al punten. Maar wel foutief blijkt.
Zolang je niet weet dat je het fout doet, hoe kan je het dan verbeteren?
Commandeer je hond en blaf zelf.quote:
Leer jij maar ban je fouten.quote:zodat ik ban mijn fouten kan leren.
Zie je hoe erg het is?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
P.s.
[..]
Leer jij maar ban je fouten.
zouden jullie het willen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Commandeer je hond en blaf zelf.
Tenminste*quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
zouden jullie het willen.
Is tenslotte ook voor jullie goed.
Kunnen jullie mijn post teminste lezen
Zie het als een uitdaging. Een aap Nederlands leren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je vergeet een hoofdletter en een vraagteken.
Wij gaan jou niks leren
Elk stapje is de goede richting op.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben ook niet goed in de Nederlandse taal handhaven
ik vind helemaal mooi!quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen. Maar dit kan een topic worden die jouw ook helpt.
Groter danquote:
wauw top. ik begrijp het meteen!quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Groter dan
Evenveel als
Voor ik en mij moet je gewoon de zin langer maken: Hij is groter dan IK BEN. Je zegt niet Hij is groter dan MIJ BENT.
Op de post daarboven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Waar heeft dit antwoord betrekking op?
Nou wat fantastischquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wauw top. ik begrijp het meteen!
eigenlijk welquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Op de post daarboven.
[..]
Nou wat fantastisch
Veel makkerlijker DAN op school inderdaad. Niet zo moeilijk ALS op school.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
eigenlijk wel
ik weet zeker dat het op school niet zo makkelijk werd uitgelegd
Een naam begint altijd met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zie het als een uitdaging. Een aap nederlands leren.
Dankje. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Een naam begint altijd met een hoofdletter.
Nederlands, Nederlandse, Nederlanders, Nederland.
Niet lopen fokken met dezen baasch he!quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:01 schreef Trebo het volgende:
Mensen die een topic beginnen met 'zoals jullie weten' vind ik altijd een beetje arrogant.
Zal het in het vervolg vermijden. Bedankt voor de Feedback.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet lopen fokken met dezen baasch he!
Maar normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, ja!
maar dankjewel mag weer wel dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:27 schreef nikky het volgende:
[..]
"Dank je" zijn twee woorden.
https://onzetaal.nl/taala(...)nk-je-wel-dank-u-wel
quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zal het in het vervolg vermijden. Bedankt voor de Feedback.
Een al dan niet aanwezig zijn van een rood kriebeltje onder wat je getypt hebt is vaak al een eerste hint!quote:
Ik ging puur uit van de bron. Plus mijn telefoon controleert zo vreemd (Controleren is geen Nederlands of Engels woord bijvoorbeeld) .quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een al dan niet aanwezig zijn van een rood kriebeltje onder wat je getypt hebt is vaak al een eerste hint!
*controleertquote:Op dinsdag 16 december 2014 01:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ging puur uit van de bron. Plus mijn telefoon controleerd zo vreemd (controleren is geen Nederlands of Engels word bijvoorbeeld) .
Hoe begin je dan een zin?quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:37 schreef ToT het volgende:
[..]
*controleert
*vreemd.
*'Controleren'
*woord
En volgens mij begint een zin nooit met "plus", net zo min als met "maar", "want" of "en"......oh, fuck!![]()
Dat kan met van alles, maar de woorden die ik net gebruikte zijn bedoeld voor deelzinnen of whatever.quote:
dus een comma fixt een hoop,plus hoe werkt de comma.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan met van alles, maar de woorden die ik net gebruikte zijn bedoeld voor deelzinnen of whatever.
'Maar' hoort juist niet achter een komma. Een zin ermee beginnen kan wel maar is niet mooi. Woorden die je aanhaalt hoeven niet altijd tussen aanhalingstekens als het al duidelijk is zonder die tekens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:37 schreef ToT het volgende:
[..]
*controleert
*vreemd.
*'Controleren'
*woord
En volgens mij begint een zin nooit met "plus", net zo min als met "maar", "want" of "en"......oh, fuck!![]()
Volgens het linkje kan het beiden.quote:
Dank je los doen dan maar?quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Volgens het linkje kan het beiden.
Dank je wel.
Dankjewel.
Maar is juist een woord dat meestal wordt gebruikt na een komma:quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:44 schreef Klaploper het volgende:
[..]
'Maar' hoort juist niet achter een komma. Een zin ermee beginnen kan wel maar is niet mooi. Woorden die je aanhaalt hoeven niet altijd tussen aanhalingstekens als het al duidelijk is zonder die tekens.
quote:Vóór voegwoorden als hoewel, omdat, zodat, opdat, indien, maar, aangezien en terwijl kan meestal het best een komma worden geplaatst: 'Zij vertelde het aan iedereen, hoewel de informatie vertrouwelijk was', 'Hij dacht er lang over na, aangezien hij veel tijd had.'
Dat is jouw keuze.quote:
Bedankt voor deze wijsheden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar is juist een woord dat meestal wordt gebruikt na een komma:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/komma-algemene-regels
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |