Careful now.quote:Op maandag 22 december 2014 13:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dat heb je met alles. Je hebt ook radicale feministen, een groep dat groter lijkt dan dat ze zijn, en alles verpesten voor echte feministen.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dat heb je met alles. Je hebt ook radicale feministen, een groep dat groter lijkt dan dat ze zijn, en alles verpesten voor echte feministen.
Was het niet beter geweest om de extensie die jou dwingt youtube-comments te lezen gewoon te verwijderen?quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wellicht trek ik het me ook teveel aan. Ik werd er zo gefrustreerd door dat ik een extensie heb gemaakt voor Firefox om YouTube-comments te blokkeren.
https://addons.mozilla.or(...)be-comments-remover/
Haha, het is natuurlijk heel verleidelijk om even naar onder te scrollen. Nu kom je ook niet meer in de verleiding.quote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Was het niet beter geweest om de extensie die jou dwingt youtube-comments te lezen gewoon te verwijderen?
Dat heet een lobotomie.quote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Was het niet beter geweest om de extensie die jou dwingt youtube-comments te lezen gewoon te verwijderen?
De tuinman heeft het gedaan.quote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, fuck dit. Commie heeft z'n kans gehad. Ik wil weten hoe PP2 afloopt.
Met de loden pijp, in de studeerkamer.quote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De tuinman heeft het gedaan.
Je hebt nog veel bij watching staan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konbanwa,brt en zo*
Eindelijk eens lekker goed geslapen na een slechte weekje.Om 05:00 naar bed gegaan vandaag,maar pas om 20:00 wakker.
Tijd voor een anime kijkmarathon,naast studeren natuurlijk. Zijn er goede series die waard zijn om te downloaden?
Inderdaad, nog 46 te gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt nog veel bij watching staan.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt nog veel bij watching staan.
Dat is waar ook.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou water naar de zee dragen zijn dit.
Tja, een paar adaptaties om wat geld binnen te halen om weer wat origineel werk te leveren wellicht?quote:Op maandag 22 december 2014 22:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inou-battle is toch niet zo goed als ik dacht. Feitelijk is het gewoon een mooi verpakt stukje cliché-stront.
Nee bedrijven mogen van mij geen mainstream-producten maken, het moeten allemaal niche series zijn die toevallig exact op mijn smaak aansluiten en geen aansluiting bij het grote publiek vinden zodat ik overkom als een pionier op het gebied van smaak.quote:Op maandag 22 december 2014 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, een paar adaptaties om wat geld binnen te halen om weer wat origineel werk te leveren wellicht?
quote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee bedrijven mogen van mij geen mainstream-producten maken, het moeten allemaal niche series zijn die toevallig exact op mijn smaak aansluiten en geen aansluiting bij het grote publiek vinden zodat ik overkom als een pionier op het gebied van smaak.
Tanoshii Muumin Ikka Bouken Nikkiquote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konbanwa,brt en zo*
Eindelijk eens lekker goed geslapen na een slechte weekje.Om 05:00 naar bed gegaan vandaag,maar pas om 20:00 wakker.
Tijd voor een anime kijkmarathon,naast studeren natuurlijk. Zijn er goede series die waard zijn om te downloaden?
Not sure if subtiele "lief dagboek..." post.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tanoshii Muumin Ikka Bouken Nikki
Poyopoyo Kansatsu Nikki
UN-GO: Inga Nikki
Mirai Nikki
Anne no Nikki
MonHun Nikki Girigiri Airuu Mura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |