Dat proef je wel degelijk, je wilt bijdehand overkomen maar je praat poep man...quote:Op maandag 15 december 2014 23:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Way to go om interessant te doen. Alsof je daar nog enigszins wat van proeft tussen alle andere ingrediënten.![]()
Als je überhaupt al een verschil zou proeven.
Want je zou ook maar leren koken hé?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Dat proef je wel degelijk, je wilt bijdehand overkomen maar je praat poep man...
Beetje citroensap erdoor is ook lekker, net als 'n scheutje pernod, dat laatste hoeft uiteraard niet. Bij knoflookboter is het net dat beetje extraGewoon zacht laten worden, als je de boter witter wilt, klop je die op... of koop gewoon luie wijven kruidenboter, als je al moet vragen hoe je deze ingrediënten moet mixen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef killerkip69 het volgende:
Dat proef je wel degelijk, je wilt bijdehand overkomen maar je praat poep man...
Bij Boekenvoordeel ligt er nu een kruidenboter-pakket met een receptenboekje, botermesjes en schaaltjes. Kost nu 5 euro. Misschien is dat wat? Heb je meteen meerdere recepten om uit te proberen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:27 schreef summer2bird het volgende:
Hoi! Heeft iemand een makkelijk recept van hoe ik de lekkerste kruidenboter maak?
thanx. Denk ik. Maar ik zal wel een fokker zijn die nog nooit gehoord had van 'opkloppen van boter'quote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Beetje citroensap erdoor is ook lekker, net als 'n scheutje pernod, dat laatste hoeft uiteraard niet. Bij knoflookboter is het net dat beetje extraGewoon zacht laten worden, als je de boter witter wilt, klop je die op... of koop gewoon luie wijven kruidenboter, als je al moet vragen hoe je deze ingrediënten moet mixen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |