Wacht maar tot ik een paar flinke kletsen heb uitgedeeld met mijn grote handen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
Hmm, billenkoek... Wat een straf, Air.
Trusten Samskequote:
Hard gelachen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
Iemand had op reddit bij deze foto de opmerking geplaatst: "Special Forces?".
Ik moest te hard lachen hierom, ik ga naar de hel.
http://imgur.com/gallery/0xlIPjq
Wat een strafquote:Op maandag 15 december 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een paar flinke kletsen heb uitgedeeld met mijn grote handen.
Slaap lekker met die gedachte.quote:
Dat zijn rijke sjeiks op zoek naar een pittige hollandse dame.quote:Op maandag 15 december 2014 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zijn random FB vriendschapsverzoeken altijd van die vage buitenlanders uit Saudie Arabie of zo.
Hmm. Misschien carriereswitch naar golddigger maken.quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn rijke sjeiks op zoek naar een pittige hollandse dame.
Waarom voegen ze Straw toe dan?quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef muhahaha het volgende:
Dat zijn rijke sjeiks op zoek naar een pittige hollandse dame.
Nu ben ik benieuwd naar je Facebookprofiel.quote:
Haha nee, niks pittigs aldaar. Oh, wel een omslagfoto met sigaret en kort pittig kapsel geloof ik.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar je Facebookprofiel.
Rebels hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, niks pittigs aldaar. Oh, wel een omslagfoto met sigaret en kort pittig kapsel geloof ik.
FF mijn stalkvaardigheden testen en kijken of ik je kan vinden op basis van deze omschrijving.quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Haha nee, niks pittigs aldaar. Oh, wel een omslagfoto met sigaret en kort pittig kapsel geloof ik.
Ja, ik schrok een beetje.quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Weird.quote:Op maandag 15 december 2014 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zijn random FB vriendschapsverzoeken altijd van die vage buitenlanders uit Saudie Arabie of zo.
Miaquote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Mia Wallace niet kunnen waarderen.
Ws je dronken?quote:Op maandag 15 december 2014 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
Kerstetentje was leuk
Ik moet wel beter opletten dat ik niet begin met drinken voor het eten is begonnen
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, vooral een beetje te vroeg aangeschoten, is zo awkward als de rest dat niet is
kerstetentjequote:Op maandag 15 december 2014 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
Kerstetentje was leuk
Ik moet wel beter opletten dat ik niet begin met drinken voor het eten is begonnen
Is wel mijn enige kerstetentje van dit jaar hoorquote:Op maandag 15 december 2014 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerstetentjeik ben nog nauwelijks met kerst bezig terwijl het toch al over 10 dagen is
Doe het nietquote:Op maandag 15 december 2014 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
En nu een zwak momentje, zin om te roken
ach voor een feessie is ieder moment toch goedquote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel mijn enige kerstetentje van dit jaar hoor
Met kerst zelf zijn mijn studievrienden een beetje over het land verspreid, dus deden we het maar eerder.
dat waren vroeger voor mij ook de enige momenten om heel af en toe te roken, voor de gezelligheid als er gedronken werdquote:Op maandag 15 december 2014 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ja hoor, ik doe het niet. Maar het is wel verleidelijk als je gedronken hebt
Ja ik ben een beetje bezig met stoppen een stoner te zijnquote:Op maandag 15 december 2014 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat waren vroeger voor mij ook de enige momenten om heel af en toe te roken, voor de gezelligheid als er gedronken werd
een beetje stoned is niks mis meequote:Op maandag 15 december 2014 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje bezig met stoppen een stoner te zijn
Sigaretten was ik al een tijd geleden mee opgehouden.
in je eentje of op een feest?quote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mee eens, maar niet elke dag de halve dag
Zaterdag mag ik er pas weer eentje van mezelf.
Jij bent van jezelf iets meer behoudend dan andere mensen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen toch
Ik ben alleen wat sneller dronken
Mwah, gewoon in mijn eentje. Ik doe toch niets op zaterdag denk ikquote:
Als ik dronken ben heb ik minder goed door dat ik eigenlijk niets zinnigs te zeggen heb en zeg ik het toch maarquote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent van jezelf iets meer behoudend dan andere mensen.
hahaha dat ken ikquote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dronken ben heb ik minder goed door dat ik eigenlijk niets zinnigs te zeggen heb en zeg ik het toch maar
Hahaha aww.quote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dronken ben heb ik minder goed door dat ik eigenlijk niets zinnigs te zeggen heb en zeg ik het toch maar
ah je gaat niet gezellig met een stel anderen een forse jonko doorgevenquote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, gewoon in mijn eentje. Ik doe toch niets op zaterdag denk ik
Sowieso doe ik het meer ter persoonlijke ontspanning, op een feest drink ik liever wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |