Toch krijg ik soms wel lichte panische aanvallen als ik over mijn baankansen nadenk.quote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
Studeren doe je niet voor de baankansen.
Voor vrouwen is er altijd werk haha snap je hem? xD xDquote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toch krijg ik soms wel lichte panische aanvallen als ik over mijn baankansen nadenk.
Die krijg ik al als ik hoor dat ik stage moet lopenquote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toch krijg ik soms wel lichte panische aanvallen als ik over mijn baankansen nadenk.
LOOOOOL NERDJE GESPOT.quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
School mag sws wel wat uitdagender trouwens
Voorbereiden in die 6 weken en niet stampen in de studieweek voor de tentamensquote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
4 tentamentjes waar jij je 6 week op hebt kunnen voorbereiden.. pls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Nja, kan ik me ook wel voorstellen, maar komt vast wel goed.quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Webcammetje, lingerie setje en een te grote dildo en je hebt de komende 30 jaar de schaapjes op het droge.quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Welke studie?quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toen ik bepaalde mods voor eenzelfder groepering uitmaakte kreeg ik 3 weekjes cel voor geschovenquote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als iets waar is dan is het geen grap meer.
alleen voor knappe vrouwen toch?quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor vrouwen is er altijd werk haha snap je hem? xD xD
Doe nog een keer.quote:Op maandag 15 december 2014 23:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Toen ik bepaalde mods voor eenzelfder groepering uitmaakte kreeg ik 3 weekjes cel voor geschoven
Joh.quote:Op maandag 15 december 2014 23:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Toen ik bepaalde mods voor eenzelfder groepering uitmaakte kreeg ik 3 weekjes cel voor geschoven
quote:
Ja dus jullie mogen wel nazi grappen maken en ik niet?quote:
Wat mij betreft worden ebolausers als jij permanent achter de tralies gesmeten.quote:Op maandag 15 december 2014 23:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij bent echt kkrdom hè?quote:Op maandag 15 december 2014 23:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Ja dus jullie mogen wel nazi grappen maken en ik niet?
Ik heb nog steeds niet gestemt vriendquote:Op maandag 15 december 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat mij betreft worden ebolausers als jij permanent achter de tralies gesmeten.
Ja...quote:Op maandag 15 december 2014 23:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Ja dus jullie mogen wel nazi grappen maken en ik niet?
quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor vrouwen is er altijd werk haha snap je hem? xD xD
Volgens mij hebben jullie veel gemeen, kunnen jullie elkaar niet gezellig anaal gaan vingeren ofzo?quote:Op maandag 15 december 2014 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Webcammetje, lingerie setje en een te grote dildo en je hebt de komende 30 jaar de schaapjes op het droge.
En een schrale kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |