Haha, ik kan nog wel erg euforisch worden wanneer ik het soms luister hoor, de hele scene daar spreekt mij dan weer juist meer aan in tegenstelling tot de metalscene met betrekking tot concerten en zo.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik luister het ook al 5 jaar niet meer. Ook naar metal en hardrock overgestapt
Gabber was ik niet voor het leven, maar voor even
De vrouwtjes zien ook niet dat je bloost met al die witte schmink op.quote:Op maandag 15 december 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
lekker met de haren wapperen tussen andere zwetende autisten
Alsof daar vrouwen komen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De vrouwtjes zien ook niet dat je bloost met al die witte schmink op.
Helaas is mijn haar nooit langer geweest dan een centimeter of 4, 5.quote:Op maandag 15 december 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
Maar die bobbel in je strakke leren broek zegt wel genoeg.quote:Op maandag 15 december 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De vrouwtjes zien ook niet dat je bloost met al die witte schmink op.
Dat dus, daar moet ik niks van hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
Dat zag ik weleens op festivals, van die kale gasten die dan ook stonden te headbangen. Dat was zo mogelijk nog vreemder.quote:Op maandag 15 december 2014 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas is mijn haar nooit langer geweest dan een centimeter of 4, 5.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar die bobbel in je strakke leren broek zegt wel genoeg.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar die bobbel in je strakke leren broek zegt wel genoeg.
Die compenseren de boel vaak weer met een lange sik.quote:Op maandag 15 december 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zag ik weleens op festivals, van die kale gasten die dan ook stonden te headbangen. Dat was zo mogelijk nog vreemder.
Headbangen vond ik ook altijd dom.quote:Op maandag 15 december 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zag ik weleens op festivals, van die kale gasten die dan ook stonden te headbangen. Dat was zo mogelijk nog vreemder.
vaak wel iddquote:Op maandag 15 december 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die compenseren de boel vaak weer met een lange sik.
Maar toen zag je het on goddelijke licht en nu ben je helemaal om.quote:
Klopt, ik luister nu Gospelquote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar toen zag je het on goddelijke licht en nu ben je helemaal om.
Hoe dans je eigenlijk op een concert van Dead Prez?quote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
gewoon pep in de neus, bier in de maag en elkaar kapotslaan onder slecht gespeelde, slecht klinkende punk.
Daar sta je aan de zijkant met je bling bling te flashen en twerkende negerinnen met een oversized kont te bekijken.quote:Op maandag 15 december 2014 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe dans je eigenlijk op een concert van Dead Prez?
Ik hou niet zo van hiphopconcertenquote:Op maandag 15 december 2014 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe dans je eigenlijk op een concert van Dead Prez?
owquote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van hiphopconcerten
Zo zie ik het wel voor me ja. Alleen dan ook met blanken. Blanken op een hiphopfeest, dat lijkt mij zoiets dus als metalheads zonder haarquote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar sta je aan de zijkant met je bling bling te flashen en twerkende negerinnen met een oversized kont te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |