Ben jij nou vernoemd naar de alias van Negative A?quote:Op maandag 15 december 2014 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijne 4 keer en ik heb al bijna 8 jaar een account
Godverdomme eindelijk na godverdomme al die godverdomde jaren die niet denkt dat ik katten dood maak voor mijn hobby.quote:Op maandag 15 december 2014 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben jij nou vernoemd naar de alias van Negative A?
Dit is weer jammer.quote:
Coolquote:Op maandag 15 december 2014 22:11 schreef Catkiller het volgende:
fipo hahaha, nu mag ik met vera trouwen
Ja, vroeg het me eigenlijk al langer af, maar had het de laatste weken niet echt meer door. Tot nuquote:Op maandag 15 december 2014 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godverdomme eindelijk na godverdomme al die godverdomde jaren die niet denkt dat ik katten dood maak voor mijn hobby.
Lekker gefapt?quote:
Ik weet er geen reet meer van eerlijk gezegd. Vroeger luisterde ik die muziek, tegenwoordig vrijwel alleen maar metal. Dat is nog bij te houden ook met favoriete bands in tegenstelling tot welke dj dan weer welke track uit geeft.quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef HPLC het volgende:
Wel geniale producties heeft die man. 1976 blijft toch wel mijn favoriet.
Ik luister het ook al 5 jaar niet meer. Ook naar metal en hardrock overgestaptquote:Op maandag 15 december 2014 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet er geen reet meer van eerlijk gezegd. Vroeger luisterde ik die muziek, tegenwoordig vrijwel alleen maar metal. Dat is nog bij te houden ook met favoriete bands in tegenstelling tot welke dj dan weer welke track uit geeft.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom niet? Afghanen zijn lijpe mocro's hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |