ach hij hoeft in ieder geval niet te bukken tijdens het beffenquote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef LLgetikt het volgende:
Mijn god. ze heeft echt met die vieze rat (robin)... wat doe jezelf aan![]()
![]()
![]()
Bij mijn weten geen enkel eten, hormonen wel ja. Tis kut, niet iedereen treft het maar het is zo.quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is onderzoek naar gedaan. Chocolade heeft geen invloed op puistjes
http://www.kennislink.nl/(...)de-krijg-je-puistjes
quote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ach hij hoeft in ieder geval niet te bukken tijdens het beffen
ook toen deden de kinderen en vooral Jari er niet toequote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
Vanass heeft uren op het kerkhof gezeten omdat ze het niet meer zag zitten.
Nah, dit verhaal heeft ze in het begin ook wel eens verteld.quote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Urb het volgende:
Wat een vreemd verhaal ineens van Vanes, zonder Utopia zou ze wellicht dood geweest zijn, hoort dit ook bij haar charme-offensief om te winnen?
onderzoek onder hoeveel personen? Ik heb er in ieder geval veel last van (gehad) en dat is dan mijn eigen privé onderzoekquote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is onderzoek naar gedaan. Chocolade heeft geen invloed op puistjes
http://www.kennislink.nl/(...)de-krijg-je-puistjes
Ze had er ook beter kunnen gaan liggen, zoals het hoort.quote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
wie weet ruikt Johny eerst wel wat andersquote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar ik gok zomaar dat die golddiggers van 10km afstand kan ruiken
Heeft ze eerder al eens verteldquote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Urb het volgende:
Wat een vreemd verhaal ineens van Vanes, zonder Utopia zou ze wellicht dood geweest zijn, hoort dit ook bij haar charme-offensief om te winnen?
elke avond 3 /4 flessen wijnquote:Op maandag 15 december 2014 21:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
ook weer leuk voor Jari om dit zo te moeten horen
t lijkt er opquote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Urb het volgende:
Er zijn ook goede kuurtjes voor te halen bij de dokter. Maar als je ze constant dicht blijft smeren met make-up dan zal het nooit overgaanquote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij mijn weten geen enkel eten, hormonen wel ja. Tis kut, niet iedereen treft het maar het is zo.
Zou ze daarom de pannenkoeken zo zwart bakken, denkend aan haar crematie?quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze had er ook beter kunnen gaan liggen, zoals het hoort.
dat is een aparte manier van suicide maar wel zo makkelijk voor de delaquote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
Zo ongeveer ja.quote:Op maandag 15 december 2014 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je kwam zelf met de recensies, die ervaring?
quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat is een aparte manier van suicide maar wel zo makkelijk voor de dela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |