Waarschijnlijk niet, maar het kan mensen zo ontzettend kwetsen. Gelukkig krabbelen de meesten er weer bovenop.quote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze niet eens echt beseft hoe het jou heeft doen voelen.
Van mij hoeft zoiemand niet om vergiffenis te vragen. Ik ben niet verbitterd, maar vergiffenis heeft geen zin (en zou ik wsl niet geven, juist omdat het geen zin heeft)quote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat hij of zij te zeggen heeft wil ik dan misschien wel horen, maar dat praat jaren van pesterijen nooit goed. En dan hoef ik de excuusjes niet te horen.
Serieus. Kinderhersens werken zo niet. Maar goed, wat jij wilt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Altijd leuk om te zien hoe ze die lange slungel weer aan het huilen kregen. Dan beseffen ze dat inderdaad niet.
Uiteraard, en dat is ook logisch. En ik wil pesten ook niet goed pratenquote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar het kan mensen zo ontzettend kwetsen. Gelukkig krabbelen de meesten er weer bovenop.
Ik was een klein, mager scharminkel, een computer en comics nerd. En ook nog eens heel stil.quote:
Daarom, denk er ook niet meer aan en het zou heel wat zijn als ze me nog zouden herkennen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van mij hoeft zoiemand niet om vergiffenis te vragen. Ik ben niet verbitterd, maar vergiffenis heeft geen zin (en zou ik wsl niet geven, juist omdat het geen zin heeft)
Nee inderdaad, en het vormt je ook wel positief want ik ben er ook een ontzettende doorzetter van geworden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat is ook logisch. En ik wil pesten ook niet goed praten. Maar het besef is er op die leeftijd doorgaans niet.
Goeie kans dat ik hun nieteens zou herkennenquote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, denk er ook niet meer aan en het zou heel wat zijn als ze me nog zouden herkennen.
Tuurlijk is dat de oplossingquote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was een klein, mager scharminkel, een computer en comics nerd. En ook nog eens heel stil.
Dus ze hebben het ook wel geprobeerd. Maar ik was dus heel erg opvliegend en pikte geen shit van niemand. En ik sloeg er dus meteen op los.
En ook al zeggen veel mensen dat dat niet de oplossing is toch denk ik dat dat het enige is waardoor ik verder niet gepest ben.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was een klein, mager scharminkel, een computer en comics nerd. En ook nog eens heel stil.
Dus ze hebben het ook wel geprobeerd. Maar ik was dus heel erg opvliegend en pikte geen shit van niemand. En ik sloeg er dus meteen op los.
En ook al zeggen veel mensen dat dat niet de oplossing is toch denk ik dat dat het enige is waardoor ik verder niet gepest ben.
Wie niet horen wil moet maar voelen inderdaad. Helaas durfde ik dat toendertijd niet.quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fijne schoolquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
M'n moeder zei altijd wel dat ik terug moest bijten, maar het zat niet in me. Bovendien was ik altijd zwaar outnumbered. En sommigen hadden wapens. Toen kon je nog gewoon je zakmes mee naar school nemen.
En daarnaast sloeg ik er ook op los als de zogenaamde populaire gasten andere gingen pesten.quote:Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat de oplossing. Ben ik heilig van overtuigd.
Gevolg is alleen wel dat ik me tegenwoordig door niemand meer laat slaanquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
M'n moeder zei altijd wel dat ik terug moest bijten, maar het zat niet in me. Bovendien was ik altijd zwaar outnumbered. En sommigen hadden wapens. Toen kon je nog gewoon je zakmes mee naar school nemen.
Niets mis met de school, maar het was een dorp. Er was geen beveiliging of wat dan ook.quote:
Wow, wtf.quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
?quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Serieus Samzz, het is waanzinnig effectief ( echt hoe dom kan een mens zijn)
Ik pas in de brugklas. Op de basisschool liet ik het over me heen komen, maar in de brugklas heb ik gelijk mn hoofd gebruiktquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie niet horen wil moet maar voelen inderdaad. Helaas durfde ik dat toendertijd niet.
Ja, maar doordat jij van je afbeet werd jij niet gepest. Je kan zeggen wat je wilt, maar kinderen snappen beredeneren vaak gewoon niet, terwijl ze een vuist op 't oog heel goed snappen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarnaast sloeg ik er ook op los als de zogenaamde populaire gasten andere gingen pesten.
Echt zo vaak bij de directeur gezeten omdat ik "agressief" was.
Dat pestkoppen zo dom zijn dat ze pas door hebben dat ze moeten kappen op het moment dat ze zelf eens een keer pijn ervaren.quote:
Het is niet zo alsof iedereen een mes had hè. Maar er waren wel wat klootzakjes in de buurt die een mooi zakmes van opa hadden gekregen of zo.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, wtf.Wat een brave klas/school hadden wij dan.
ADD en licht autisme, ja.quote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Toevallig ook nog een autistische broer erbij?
Ik zou het bewonderenswaardig gevonden hebben. Opkomen voor anderen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarnaast sloeg ik er ook op los als de zogenaamde populaire gasten andere gingen pesten.
Echt zo vaak bij de directeur gezeten omdat ik "agressief" was.
Sja, zoals ik zei, zo werken kinderhersens niet.quote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat pestkoppen zo dom zijn dat ze pas door hebben dat ze moeten kappen op het moment dat ze zelf eens een keer pijn ervaren.
Klopt, ik werd met rust gelaten.quote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar doordat jij van je afbeet werd jij niet gepest. Je kan zeggen wat je wilt, maar kinderen snappen beredeneren vaak gewoon niet, terwijl ze een vuist op 't oog heel goed snappen.
Vroegah zei men ook altijd 'ga op een vechtsport'. Het werkt.quote:
Klopt wel. Mijn broertje mepte er een keer goed op en daarna was het afgelopen. Het is de pesters het dan niet waard om door te gaan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Peter werd ook niet meer gepest toen hij van zich af sloeg, tochquote:
Ach, ik ook. Al duurde het wel tot de 3e klas van de MAVO. Kereltje ging allemaal lomp liggen doen en toen kneep ik zijn nek en windpijp dicht.quote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik pas in de brugklas. Op de basisschool liet ik het over me heen komen, maar in de brugklas heb ik gelijk mn hoofd gebruikt
Blijkbaar wel, een bloedneus en een kapotte lip later en ik werd de rest van mn schoolcarriëre niet meer gepestquote:Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, zoals ik zei, zo werken kinderhersens niet.
Omdat je van je af bijt. Dat moet je inderdaad doen met vuisten, want met woorden snappen kinderen dat nietquote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, een bloedneus en een kapotte lip later en ik werd de rest van mn schoolcarriëre niet meer gepest
Ze hadden het er 5 jaar later nog over
Zoals ik al zei, ik gebruikte dus mn hoofdquote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je van je af bijt. Dat moet je inderdaad doen met vuisten, want met woorden snappen kinderen dat niet.
Was een topic in NWS ja. Ik vond de pester door zijn reply wat beter uit het verhaal komen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar las ik laatst nog een prachtige stuk over. Weet niet meer of dat via hier was of ergens anders. Een vrouw die werd uitgevraagd door de jongen die haar jarenlang had gepest. En hem uiteindelijk liet zitten in het restaurant met een brief en foto erbij. Epic.
In de film weet ik het niet meer.quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Peter werd ook niet meer gepest toen hij van zich af sloeg, toch.
Kreeg je aan het einde ook Gwen Stacy?quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nah, ik hoefde me niet in te houden uit angst iemand door een muur te slaan.
In de film wel.quote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de film weet ik het niet meer.
In de comics sloeg hij niet van zich af geloof ik.
[..]
Kreeg je aan het einde ook Gwen Stacy?
Ja het ging toch ook echt over basisschoolleeftijd dat dat gebeurt was?quote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was een topic in NWS ja. Ik vond de pester door zijn reply wat beter uit het verhaal komen.De actie was magertjes.
Ik ben daarna vechtsporten gaan doen, ben er rustiger van geworden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroegah zei men ook altijd 'ga op een vechtsport'. Het werkt.
Nee, en MJ glipte ook uit mijn handenquote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
rip Gwenquote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kloptquote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben daarna vechtsporten gaan doen, ben er rustiger van geworden.
Minder opvliegend. Probeer het meer met woorden op te lossen.
Maar ik zou dat inderdaad echt elk kind aanraden.
Leer jezelf te verdedigen. En nee, niet iedereen kan een hele groep van zich af slaan, hoeft ook niet. Ga voor de leider, degene met de grootste bek.
Vaak merk je al dat alleen het feit dat je weet dat je jezelf kunt verdedigen iemand zo veel meer zelfvertrouwen geeft.
Of werden thuis mishandeld.quote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef Harmankardon het volgende:
Veel pesters zijn op hun beurt ook weer gepest waarschijnlijk.
Gwen is de beste Spider-Girlfriendquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, en MJ glipte ook uit mijn handen
Spider-Gwen?quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gwen is de beste Spider-Girlfriend
[..]
heb je gezien dat Gwen haar eigen comic krijgt?
Spider-Gwen
Dat sowieso en x-men.quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
En uiteraard wil ik alle kinderen aanraden om Spiderman te kijken.
Is wat mij betreft irrelevant, je behoort je eigen shit niet te projecteren op een onschuldig anderquote:
Alternate-Universequote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spider-Gwen?
Gaat het om 1 van haar kloons dan?
Maar ze gaat deaud.quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gwen is de beste Spider-Girlfriend
[..]
heb je gezien dat Gwen haar eigen comic krijgt?
Spider-Gwen
Oh, dat mis ik echtquote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef Harmankardon het volgende:
Lieverds, ik ga met de honden lopen. Fijne avond nog
quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spider-Gwen?
Gaat het om 1 van haar kloons dan?
Sowieso Gwen > MJquote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stomme films.
The Green Goblin is verantwoordelijk voor de dood van Gwen.
En haar twee kinderen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stomme films.
The Green Goblin is verantwoordelijk voor de dood van Gwen.
All men must diequote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal Marvel nooit vergeven voor dat verhaal
Proost!quote:
Wel een beetje een kutverhaal idd.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal Marvel nooit vergeven voor dat verhaal
Dat zei ik ook. Dat hij verantwoordelijk is voor die kids.quote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die waren ook van Normie, dus die moesten toch dood.
Ik zeg doen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga donderdag denk ik lekker naar Antwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suck it, Peter.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doc Ock is beste Spider-Man.Hoeveel Spidermans zin erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suck it, Peter.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Norman had kinderen verwekt bij Gwen? Hoe ziek O.Oquote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die waren ook van Normie, dus die moesten toch dood.
Er is momenteel Spider-Verse aan de gang, waar talloze Spider-Men dood aan het gaan zijn.quote:
Hebben ze George ingehuurd?quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is momenteel Spider-Verse aan de gang, waar talloze Spider-Men dood aan het gaan zijn.
Dus: Teveel.
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 15 december 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
Iemand had op reddit bij deze foto de opmerking geplaatst: "Special Forces?".
Ik moest te hard lachen hierom, ik ga naar de hel.
http://imgur.com/gallery/0xlIPjq
Gelukkig heeft de vader zelf ook humor:quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen. Hard
. Ik schaam me
.
Godver!quote:Op maandag 15 december 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
Iemand had op reddit bij deze foto de opmerking geplaatst: "Special Forces?".
Ik moest te hard lachen hierom, ik ga naar de hel.
http://imgur.com/gallery/0xlIPjq
Zeg je nu gewoon dat ik gezellig ben? Wat lief Samzz.quote:Op maandag 15 december 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Nou, wordt het iig gezellig in de hel.
Kermis zelfs!quote:Op maandag 15 december 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Nou we hebben elkaar gelukkig daarquote:Op maandag 15 december 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ook die meet sla ik over.quote:Op maandag 15 december 2014 22:11 schreef qwerty789 het volgende:
Nou we hebben elkaar gelukkig daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |