SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Col krijgt weer een erotische massage van Patteke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
heeft hij zijn vuist al ingesmeerd met vaseline ?quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Dotteke het volgende:
Col krijgt weer een erotische massage van Patteke![]()
![]()
![]()
![]()
Gio heeft er wel lol omquote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Laysa het volgende:
Stuk is door het dolle....en jaagt Gi de stal in
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Dit is Bief. Ik had daar het ezelsbruggetje 'Bief heeft lief' voor, duidend op haar kindje.quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Laysa het volgende:
Bief is door het dolle....en jaagt Gi de stal in![]()
ow jakkes ik kijk even nietquote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Dotteke het volgende:
Col krijgt weer een erotische massage van Patteke
Ik zit echt te genieten van Gio en de koe.quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Laysa het volgende:
Bief is door het dolle....en jaagt Gi de stal in![]()
![]()
Ik had mijn foutje al verbetertquote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is Bief. Ik had daar het ezelsbruggetje 'Bief heeft lief' voor, duidend op haar kindje.![]()
![]()
Gisteren had Gio het tegen Pat nog over Stukquote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is Bief. Ik had daar het ezelsbruggetje 'Bief heeft lief' voor, duidend op haar kindje.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
hier ook eenquote:Op maandag 15 december 2014 20:03 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik zit echt te genieten van Gio en de koe.
Ik vind Bief en Stuk veel leukerderquote:Op maandag 15 december 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Of het Uto of Pia is, durf ik dan weer niet te zeggen![]()
![]()
Dan zit Gio ernaast. Niet dat het verder heel belangrijk is, maar toch.quote:Op maandag 15 december 2014 20:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Gisteren had Gio het tegen Pat nog over Stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |