abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147608271
quote:
ZAANDAM Het lichaam van de 72-jarige José Vergouw uit Zaandam is vanmiddag gevonden in het water van de recreatieplas Jagersveld in haar woonplaats.

Dat zegt dochter Ellen Vergouw tegen RTV NH. Ze kreeg eerder vanmiddag van de politie te horen dat een lichaam is gevonden in het Jagersveld. Aan het horloge en de ring herkende de dochter haar moeder.

José werd gevonden door een hardloopster die het lichaam tussen het riet zag drijven. Over de doodsoorzaak is nog niets bekend. Gisteren werd er gezocht met duikers. Er werd 'iets' gevonden, maar wat was nog onduidelijk.

José Vergouw-Rosenbaum verdween vorige week woensdag op raadselachtige wijze. Ze verdween plotseling uit haar huis en liet alles achter. "Het lijkt wel of ze is weggerukt uit huis. Haar portemonnee lag er nog. Net als haar sleutels en mobiele telefoon", zei schoondochter Bianca eerder tegen RTV NH.

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)gevonden-in-zaandam-
Zo triest, en blijft de vraag wat er gebeurt is, psychose? De familie blijft achter met ontelbare vragen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Specularium op 15-12-2014 19:53:51 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_147608333
Ze kan er ook gewoon geen zin meer in hebben gehad. Ik heb ook een oud tante die midden in de winter gewoon maar de rivier in gezwommen was, maar die had eerder aangegeven er geen zin meer in te hebben.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_147608522
Dat zou kunnen, ook ogenschijnlijk gezonde, normale mensen kunnen ineens een soort psychose krijgen of de brui eraan geven, het kan allemaal, alleen was er geen aanleiding bij deze mevrouw zulks te denken. Maar zonder aanleiding ineens zonder jas, tas en sleutels na het optuigen van je kerstboom ineens zomaar ineens weg zet je wel aan het denken wat dat betreft. Ze was gezond maar wat er in een hoofd speelt kan niemand weten. Het is bijzonder naar en heel verdrietig. Ik hoop echt dat er niet meer speelt dan dat wat er in haar hoofd gebeurde..

[ Bericht 12% gewijzigd door knoblaucha6 op 15-12-2014 18:01:58 ]
pi_147608659
Opzich vind ik dat optuigen van de kerstboom ook niet zo heel vreemd. Dat kan ook een soort afsluiting zijn en het is er wel echt de tijd van het jaar voor. Misschien had ze wel helemaal geen zin om de kerst nog te vieren e.d. of was ze bang alleen te zijn met de kerst. Of misschien was ze wel de weg even heel erg kwijt.

Kan natuurlijk ook nog dat ze onder valse voorwenselen naar buiten is gelokt zonder spullen en later de plomp in is gedumpt.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_147609119
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Opzich vind ik dat optuigen van de kerstboom ook niet zo heel vreemd. Dat kan ook een soort afsluiting zijn en het is er wel echt de tijd van het jaar voor. Misschien had ze wel helemaal geen zin om de kerst nog te vieren e.d. of was ze bang alleen te zijn met de kerst. Of misschien was ze wel de weg even heel erg kwijt.

Kan natuurlijk ook nog dat ze onder valse voorwenselen naar buiten is gelokt zonder spullen en later de plomp in is gedumpt.
Kan, maar wie zou dat doen bij een normale wat oudere dame in een gewoon appartementencomplex? Maar zonder jas, sleutels en portemonnee naar buiten gaan is wel opmerkelijk, niemand trekt de deur achter zich dicht zonder sleutels, normaliter. En de deur was dichtgetrokken.
pi_147609363
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Kan, maar wie zou dat doen bij een normale wat oudere dame in een gewoon appartementencomplex? Maar zonder jas, sleutels en portemonnee naar buiten gaan is wel opmerkelijk, niemand trekt de deur achter zich dicht zonder sleutels, normaliter. En de deur was dichtgetrokken.
Misschien is ze ontvoerd door iemand.
blablablabla
pi_147609416
Wellicht had ze een interessante erfenis die ze helemaal wilde verbrassen aan een centrum voor verlepte vlinders.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147609716
quote:
6s.gif Op maandag 15 december 2014 18:31 schreef El_Matador het volgende:
Wellicht had ze een interessante erfenis die ze helemaal wilde verbrassen aan een centrum voor verlepte vlinders.
pleur even op naar onz :{w
pi_147609840
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Geenszins, m'n waarde. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147611861
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
El_Matador kun je beter verwijzen naar BNW.
Daar kan hij de meest prachtige theorieën ontvouwen over alles wat nieuwswaarde heeft.

Overigens is de link in de OP dood. Dat kwam ik vooral even melden.
pi_147612264
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:

[..]

El_Matador kun je beter verwijzen naar BNW.
Daar kan hij de meest prachtige theorieën ontvouwen over alles wat nieuwswaarde heeft.

Overigens is de link in de OP dood. Dat kwam ik vooral even melden.
Bedankt dat je het even kwam melden, Henk.
pi_147613430
Dank heren ^O^
pi_147646170
Ach ja soms gebeuren er onverklaarbare dingen. Vooral vervelend voor hen die achter blijven en met al die vragen blijven zitten, maar misschien kan sectie nog iets uitwijzen. Ik hoop voor de familie dat het iets medisch was iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')