quote:
Dat je dat eruit wist te halen ..quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:59 schreef Leandra het volgende:
OMG, dat je een paupernaam als Djelisa nog weet te verpauperen, darn
Leandra is peettante van een Djelisaquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dat je dat eruit wist te halen ..
Naja, als de ouders er maar blij mee zijn. Misschien walgen zij juist wel van de korte namen zoals Bram en Evi
of iets in die geest.
ik lees het as ' Je Hoela'quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:18 schreef Cantare het volgende:
Ik had eerlijk gezegd meer moeite met J.hulia. Het leest voor mij totaal niet als een variant op Julia maar meer zoiets als:Juhoeliejaa. En het is ook verwarrend dat de 2e naam bijna hetzelfde is.
Ik heb die neiging al bij Lenthe, daar maak ik in mn hoofd lent-huh vanquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:18 schreef Cantare het volgende:
Ik had eerlijk gezegd meer moeite met J.hulia. Het leest voor mij totaal niet als een variant op Julia maar meer zoiets als:Juhoeliejaa. En het is ook verwarrend dat de 2e naam bijna hetzelfde is.
Gnorfquote:Op woensdag 17 december 2014 22:24 schreef kwakz0r het volgende:
Waarom niet? Wat is er mis met Tiethelm?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik lees het as ' Je Hoela'
Ze had ook Yoni kunnen heten zeg maar
46 binnenkortquote:Op woensdag 17 december 2014 14:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar laatst wat over te doen was: Alpha. Er zijn 45 mannen in heel Nederland die zo heten. Dat is zeldzaam!
Is het niet Tim Alpha en Tom Romeo Coronel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:47 schreef Lushes het volgende:
[..]
46 binnenkort
( heel raar dat ie toch nog zoveel voorkomt. wie bedenkt nou zoiets )
Ik vind Atlas ook een geweldige naam. Zo mooi dat ik bijna ga twijfelen.
Is toch een hele gewone (vooral Amerikaanse) naam?quote:
Neuh, dat zou Brad zijn, en brat is een verwend rotjoch, dus er zit ook niet echt een positieve associatie aan.quote:Op zondag 21 december 2014 15:34 schreef danic het volgende:
[..]
Is toch een hele gewone (vooral Amerikaanse) naam?
Ik vind hem ook niet zo hoor. Ik heb er een associatie bij van een klein mannetje dat vroeger op onze camping stond (ik werkte daar) en die deed zijn naam goed eer aan zegt maar
Of Brett.quote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat zou Brad zijn, en brat is een verwend rotjoch, dus er zit ook niet echt een positieve associatie aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |