Ik zie hem vaak zure en negatieve reacties posten, maar hij wordt hier wel door iedereen geadoreerd. Waar zit die verborgen leuke kant van deze beste man?quote:
Zijn gewoon kwaliteitsposts.quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik zie hem vaak zure en negatieve reacties posten, maar hij wordt hier wel door iedereen geadoreerd. Waar zit die verborgen leuke kant van deze beste man?
ja en jullie zijn zeker heeeel toevallig óók matties op msn, skype, irc, facebook en instagramquote:
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja en jullie zijn zeker heeeel toevallig óók matties op msn, skype, irc, facebook en instagram
good game
Ik wil niet heel lullig doen, maar zat dit terug te lezen. En hier doe jij precies hetzelfde wat je eerst zei tegen Rezania. Intelligent proberen over te komen door toe te lichten wat voor hogere opleidingen je al wel niet hebt gevolgd en hoe de meiden wel niet voor je in de rij stonden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb meer hoge afgerond dan middelbare. Nam al jong alleen lekkere meiden.
Zij mij ook. Was hun vrije keuze. Wanneer word jij ontknaapt ?
Ten eerste word ik nu weer beticht. Ik verdedig me alleen maar. Kan hem toch niet gelijk geven ? Ik val nooit iemand aan. Ik heb voor hem honing aan m'n snikkel. Hij komt continue met aanvallen tegen mij, en beticht me van alles en nog wat. Begrijp niet waar zijn haat vandaan komt. ik heb geen haat tegen hem. Alleen medelijden, dat ik hem bezighoud op FOK! Denk niet dat ie gelukkig is irl. Wens hem een mooi 2015 toe.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wil niet heel lullig doen, maar zat dit terug te lezen. En hier doe jij precies hetzelfde wat je eerst zei tegen Rezania. Intelligent proberen over te komen door toe te lichten wat voor hogere opleidingen je al wel niet hebt gevolgd en hoe de meiden wel niet voor je in de rij stonden.
Betichten was zeker niet m'n bedoeling, en het was helemaal niet mijn bedoeling om deze discussie weer opnieuw te beginnen. Maar het was gewoon iets wat me opviel. Maargoed, ik zal 'n een gelukkig 2015 toewensen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten eerste word ik nu weer beticht. Ik verdedig me alleen maar. Kan hem toch niet gelijk geven ? Ik val nooit iemand aan. Ik heb voor hem honing aan m'n snikkel. Hij komt continue met aanvallen tegen mij, en beticht me van alles en nog wat. Begrijp niet waar zijn haat vandaan komt. ik heb geen haat tegen hem. Alleen medelijden, dat ik hem bezighoud op FOK! Denk niet dat ie gelukkig is irl. Wens hem een mooi 2015 toe.
TTK / P.C. Hooft-prijs voor dichteres Anneke Brassingaquote:Op maandag 15 december 2014 15:58 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, hij is ook gelijk op zijn pikkie getrapt als iemand zijn meuk niet kan waarderen. Beetje triest imo.
Ik bedoelde jou niet. Maar die ranzige Renzia die alleen maar negatief post. Sorry voor het misverstand.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef politiekman het volgende:
[..]
Betichten was zeker niet m'n bedoeling, en het was helemaal niet mijn bedoeling om deze discussie weer opnieuw te beginnen. Maar het was gewoon iets wat me opviel. Maargoed, ik zal 'n een gelukkig 2015 toewensen.
Geen probleemquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet. Maar die ranzige Renzia die alleen maar negatief post. Sorry voor het misverstand.
Blijf je daarom reageren en mijn aandacht proberen te trekken? Omdat je "geen shit" geeft?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
TTK / P.C. Hooft-prijs voor dichteres Anneke Brassinga
Dit noem je vast ook meuk ?
Ik lig in een deuk en geef geen shit.
Of neuk. Ben gestopt met roken.
Weg met die shit.
Nu jij nog een keer voor het eerst neuken.
Oh ja, want jij post gelukkig altijd louter positief hè.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet. Maar die ranzige Renzia die alleen maar negatief post. Sorry voor het misverstand.
Echt man, ga lekker anders hypocriet doen en leer eens accepteren dat niet iedereen je uitgekauwde meuk grappig en/of leuk vindt.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutverkiezing.
Maak er dan werk van.
Met 10 rubrieken, die nog te begrijpen zijn ook.
Huilen man.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |