Ik kan me haast niet voorstellen dat ze ontsnapt zijn, en niet vrijgelaten. Wellicht dat ze de media niet laten zeggen dat hij meewerkt aan de onderhandingen, om z'n ego niet te krenken. Net als dat e nog steeds geen officieel aantal gegijzelden hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 16:12 schreef xzaz het volgende:
Als je mensen tegen hun wilt gevangen houdt en je laat ze ontsnappen doe je gewoon niet meer mee.
Wijven zijn er wel mooier, voor de rest is Moskou nogal guur en somber in de winter, wel enorm brede wegen waar je lekker gas kan geven.quote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moskou prachtig?Paar iconische gebouwen omsingeld met een al paupertroep. Maar over de treurnis van de hoofdstad had ik niet eens. De kleine steden en dorpjes....daar wordt je pas depressief van. Had veel weg van Roemenië.
Gegijzelde theaterbezoekers bevrijden lukte ze alleen niet zo goed...quote:Op maandag 15 december 2014 16:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wijven zijn er wel mooier, voor de rest is Moskou nogal guur en somber in de winter, wel enorm brede wegen waar je lekker gas kan geven.
Ik had het over het schrikbewind, niet over de "normale" zaken waar een land behoort voor te zorgen. Iets wat in Nederland lekker rap word afgebroken en straks alleen nog te betalen is voor de rijken....quote:
Bij de hierboven al besproken school in Beslan ging het ook al niet al te bestquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gegijzelde theaterbezoekers bevrijden lukte ze alleen niet zo goed...
True, wat een horrordrama was dat.quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij de hierboven al besproken school in Beslan ging het ook al niet al te best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |