Het is er al 01.48, dus ben benieuwd hoe lang 'ie het nog vol gaat houdenquote:
Ben je wel eens in Rusland geweest? Vast niet....quote:Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat Rusland een sneu kutland met een te grote mond is wil niet zeggen dat Europa een paradijs is natuurlijk.
Is koffie Haram dan?quote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze wachten gewoon tot die kerel in slaap valt.
Ik wel. Grootste pauperland waar ik ooit geweest ben.quote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Rusland geweest? Vast niet....
Hij zit in een chocolaterie, die vent stuitert rond van de suikerquote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed dat je India links hebt laten liggen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik wel. Grootste pauperland waar ik ooit geweest ben.
Weet ik niet, maar in je eentje zo'n gijzeling een paar dagen volhouden lijkt me onmogelijk.quote:
Ow ik dacht café, vandaar dat ik over koffie begon..quote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zit in een chocolaterie, die vent stuitert rond van de suiker
Jawel. Zelfs in afgelegen mijnbouwkolonies. Zelden zo'n trieste bedoeling gezien.quote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Rusland geweest? Vast niet....
Zou wel een meesterlijke tactiek zijn. Het is er 1tje, dus gewoon wachten tot hij slaapt.quote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schenken ze er vast ook wel, die vent wordt straks afgevoerd met hartkloppingen door alle chocolade en koffiequote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ow ik dacht café, vandaar dat ik over koffie begon..
Jegens India heb ik al een aversie sinds ik mij kan heugen. Hoorde dat 80% v.d. daar op straat schijt?quote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed dat je India links hebt laten liggen.
Die hebben dan weer niet van die pretenties als Rusland.quote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed dat je India links hebt laten liggen.
Doen met iedere terrorist en moslimextremist aub. Geen plek voor in een westerse samenleving.quote:Op maandag 15 december 2014 15:51 schreef Nielsch het volgende:
Hopelijk schieten ze hem snel tussen z'n ogen.
Dat altijd.quote:En meer bommen op IS graag.
Uhmm jawel, hij heeft de aandacht die hij wilde.quote:Op maandag 15 december 2014 15:43 schreef Fokker89 het volgende:
Best interessant om live te volgen, maar er gebeurt al bijna de hele dag niks bijzonders meer
Rusland intypen bij google images is niet een land bezoeken, het is even dat je het weet.quote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als hij meth heeft of wat minder sterks kan hij nog wel even doorgaan, schijnt dat IS ook vecht met pepmiddelen op.quote:Op maandag 15 december 2014 15:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou wel een meesterlijke tactiek zijn. Het is er 1tje, dus gewoon wachten tot hij slaapt.
En al die mensen waren ook afschuwelijk natuurlijk?quote:Op maandag 15 december 2014 15:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel. Zelfs in afgelegen mijnbouwkolonies. Zelden zo'n trieste bedoeling gezien.
Werkelijk? Moskou is anders prachtig. Was je niet verdwaald in de Amsterdamse Pijp?quote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
quote:Iranian cleric Man Haron Monis is the man police believe is behind the siege at the Lindt Chocolat Cafe in Sydney's Martin Place.
Monis, who was granted political asylum in Australia, is currently on bail for a string of violent offences, including being an accessory to the murder of his ex-wife.
He is also facing more than 40 sexual and indecent assault charges and has a conviction for sending offensive letters to the families of deceased Australian soldiers.
Police are currently negotiating with Monis, who is holding a number of people inside a central Sydney cafe, hours after five hostages ran from the building.
He entered the cafe at about 9:45am (AEDT) on Monday and has held an unknown number of staff and customers inside throughout the day.
His former lawyer, Manny Conditsis, described Monis as an isolated figure who he believes was probably acting alone.
"His ideology is just so strong and so powerful that it clouds his vision for common sense and objectiveness," he said.
Daar heb ik het niet over, er gebeurt geen fuck!quote:Op maandag 15 december 2014 15:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Uhmm jawel, hij heeft de aandacht die hij wilde.
Op social media wel.quote:Op maandag 15 december 2014 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, er gebeurt geen fuck!
Moskou prachtig?quote:Op maandag 15 december 2014 15:58 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Werkelijk? Moskou is anders prachtig. Was je niet verdwaald in de Amsterdamse Pijp?
Boel aardige mensen tegengekomen hoor (ook een hele berg lompe horken trouwens), ze hebben alleen wel een groot talent om overal een gare vervallen teringzooi van te maken.quote:Op maandag 15 december 2014 15:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En al die mensen waren ook afschuwelijk natuurlijk?
Misschien moet je eens meer leren om de mensen/inwoners apart te zien van het regime.
Dan krijg een heldere blik op de wereld.
Een totale malloot dus.quote:Op maandag 15 december 2014 16:01 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Police identify Lindt cafe gunman as Iranian cleric Man Haron Monis
Een bekende van de politie.
[..]
Snel even een studio opgezet met een greenscreen. Alleen vergeten dat het daar nacht is.quote:Op maandag 15 december 2014 16:05 schreef Pietertjuh het volgende:
Het is nacht in Sydney, maar CNN heeft er een live-journaliste en het is licht daar?
Cnn is een en al toneel.quote:Op maandag 15 december 2014 16:05 schreef Pietertjuh het volgende:
Het is nacht in Sydney, maar CNN heeft er een live-journaliste en het is licht daar?
Vanochtend rond 7 uur onze tijd al 5 ja.quote:Op maandag 15 december 2014 16:07 schreef Rabieluh het volgende:
Ik lees iets over gijzelaars die naar buiten rennen?
Ja,ik zie het op sky news livestream. Renden 4 of 5 gijzelaars naar buiten.quote:Op maandag 15 december 2014 16:07 schreef Rabieluh het volgende:
Ik lees iets over gijzelaars die naar buiten rennen?
doe ff link ben de mijne kwijtquote:Op maandag 15 december 2014 16:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja,ik zie het op sky news livestream. Renden 4 of 5 gijzelaars naar buiten.
Gewoon op YT:quote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
doe ff link ben de mijne kwijt
Dat heeft meer te maken met de jarenlange geestelijke onderdrukking en het schrikbewind van het Russische "communisme".quote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Boel aardige mensen tegengekomen hoor (ook een hele berg lompe horken trouwens), ze hebben alleen wel een groot talent om overal een gare vervallen teringzooi van te maken.
En wat betreft het regime, ze hebben er zelf voor gekozen
Ja, heb CNN ook opstaan maar nog geen woord over gehoordquote:Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef akveor het volgende:
Wowww CNN mist het bovenstaande nieuws totaal...
twitter:ChrisReason7 twitterde op maandag 15-12-2014 om 16:11:55BREAKING Seven more have escaped, shots fired reageer retweet
quote:Op maandag 15 december 2014 16:12 schreef xzaz het volgende:
Als je mensen tegen hun wilt gevangen houdt en je laat ze ontsnappen doe je gewoon niet meer mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken 'mquote:
Whehe...quote:Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef DUTCHKO het volgende:
Dat heeft meer te maken met de jarenlange geestelijke onderdrukking en het schrikbewind van het Russische "communisme".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |