quote:Op maandag 15 december 2014 15:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken dat je met me om mag gaan a zemmela, ga niet tof doen
mabrouk aghiquote:
Isj privequote:Op maandag 15 december 2014 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe laat en welke filmmisschien komen we je toevallig tegen
![]()
Lkr voor jequote:Op maandag 15 december 2014 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
potverdikkeme, ik zou de hele middag aan mn verslag werken... heb alles gedaan behalve dat
Nee, heb nog 300 Mb over.quote:Op maandag 15 december 2014 15:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niceniet stiekem over de bundel heengegaan ?
Turkse vrouwen trouwen ook met van alles tegenwoordigquote:Op maandag 15 december 2014 15:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Monteur was trouwens toevallig een Nederlander die getrouwd is met een Turkse. Heeft een heel stuk grond gekregen van zijn schoonfamilie en gaat daar binnenkort zijn eigen bedrijf en huis bouwen en het chilling leven leiden. Mensen weten.
doe het niet zo ben ik dik geworden vroegerquote:Op maandag 15 december 2014 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lkr voor je
samemn projectgroepjes gaan me haten, maar ik ga de schaamte maar wegeten
Wat een golddigger sssshhhquote:Op maandag 15 december 2014 15:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Monteur was trouwens toevallig een Nederlander die getrouwd is met een Turkse. Heeft een heel stuk grond gekregen van zijn schoonfamilie en gaat daar binnenkort zijn eigen bedrijf en huis bouwen en het chilling leven leiden. Mensen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |