2per jaar?quote:Op maandag 15 december 2014 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Voor op brood koop ik 2x per jaar een kuipje smeerbare roomboter van het huismerk van AH. Voor bakken gebruik ik het eigenlijk nooit.
Kerrygold is veel smeerbaarder dan andere boter, normandische rauwemelkse gekarnde boter smaakt erg mooi, maar tussen de standaard supermarkt boter zit verder weinig verschilquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef quirina het volgende:
Roomboter is roomboter.. Wat nou beste roomboter?![]()
Als je dan echt boter wil zonder risico op groeihormonen/antibiotica en diervriendelijk kies je voor biologische boter.
Ik merk geen verschil tussen Campina boter of huismerken hoor.
Ik bewaar het nu ook wel buiten de koelkast, maar dan gewoon in het plastic/papier waar het mee in de supermarkt ligt.quote:Op maandag 15 december 2014 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Als je roomboter op je brood wilt: botervlootje gebruiken en de boter buiten de koelkast bewaren.
Wordt de boter daar anders van?quote:Op maandag 15 december 2014 22:26 schreef RickoKun het volgende:
Grasboter is de koning inderdaad!
Mensen die roomboter mishandelen met een kaasschaaf
Doe ik vaak genoeg. Als de boter hard is omdat het met uit de koelkast komt, zo een plakje op een broodje. Daar verneuk je de boter minder mee dan er met een mes een stuk uit hakken waarmee je niet eens kan smeren.quote:Op maandag 15 december 2014 22:26 schreef RickoKun het volgende:
Grasboter is de koning inderdaad!
Mensen die roomboter mishandelen met een kaasschaaf
quote:Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt de boter daar anders van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |