abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:36:46 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147637090
mja, laten we het over dit onderwerp van de OP hebben, niet over de gehele geschiedenis van ouder1
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147637161
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef Re het volgende:
mja, laten we het over dit onderwerp van de OP hebben, niet over de gehele geschiedenis van ouder1
Dat gaat op Fok! altijd zo als mijn naam ergens opduikt. Schijnen ze op te fappen of zo. Dat ze daarbij echter steevast alles volledig uit zijn verband trekken en er hun eigen draai aan geven wordt wel vervelend. Net als dat eeuwige gezeik over "Heb je al een baan gevonden?" :r
pi_147637251
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef Re het volgende:
Tsja....dat zijn imo geen zaken die je los van elkaar kunt zien.
OP gaat over problematiek met haar vriend en ze betrekt zelf haar kinderen daarbij en dat heeft een geschiedenis en een achtergrond wat een hoop helderheid biedt bij het geven van antwoorden op de vragen in de OP.
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:44:59 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147637351
ja, ik wil wel een centraal topic aanmaken of zo hoor :P... maar de opmerking was natuurlijk 2 kanten op
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147637480
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:39 schreef Ouder1 het volgende:
Dat ze daarbij echter steevast alles volledig uit zijn verband trekken en er hun eigen draai aan geven wordt wel vervelend. Net als dat eeuwige gezeik over "Heb je al een baan gevonden?" :r
Ik zet letterlijk quotes neer die je zelf gedaan hebt, zonder daar ook maar iets aan te veranderen.
Niks eigen draai aan geven. Jouw woorden. Jouw belofte dat je in therapie zou gaan. Don't shoot the messenger.
Jouw woorden over je vriend, jouw woorden over je kinderen die je er beiden zelf weer bijhaalt in deze OP.

Als je dat niet wilt, dan moet je er geen topic over openen of op een normale manier reageren.
Negeren mag ook als het te pijnlijk voor je is.
pi_147637689
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:48 schreef Kingstown het volgende:
Ik zet letterlijk quotes neer die je zelf gedaan hebt, zonder daar ook maar iets aan te veranderen.Niks eigen draai aan geven. Jouw woorden. Jouw belofte dat je in therapie zou gaan. Don't shoot the messenger. Jouw woorden over je vriend, jouw woorden over je kinderen die je er beiden zelf weer bijhaalt in deze OP.
Alleen zijn die quotes op geen enkele manier te vertalen naar de beweringen die jijzelf doet.
pi_147638127
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat gaat op Fok! altijd zo als mijn naam ergens opduikt. Schijnen ze op te fappen of zo. Dat ze daarbij echter steevast alles volledig uit zijn verband trekken en er hun eigen draai aan geven wordt wel vervelend. Net als dat eeuwige gezeik over "Heb je al een baan gevonden?" :r
Nou, sorry, maar ik ga zelden tot nooit mee in "groepsgedrag" en heb het ook meerdere keren voor jou opgenomen, maar wat mij betreft zijn die reacties in het NWS-topic zojuist, ook wel een soort van druppel...

Ik zal je echt niet gaan treiteren met je werkloosheid of wat dan ook, maar met vriendelijke reacties ben ik nu (helaas) ook wel klaar vrees ik...

In mijn ogen ben jij iemand met bovengemiddelde capaciteiten, maar zet je die volledig verkeerd in. Wat Kingstown ook schrijft, zoek hulp (mocht je dat nog niet doen). Nee, dat zal (in eerste instantie) je werkloosheid en dergelijke niet oplossen, maar het is misschien wel een middel om wat van je frustraties kwijt te kunnen raken en dan kun je van daaruit hopelijk weer verder. Op het moment lijk je in ieder geval steeds meer in een negatieve spiraal te zitten, waarbij je je ook steeds meer op anderen afreageert...
Tails tell tales
pi_147638237
Maar goed, mijn reactie is ook een soort van "kopje thee" en zal ook wel niet veel uithalen of juist averechts werken :')
Tails tell tales
  dinsdag 16 december 2014 @ 15:58:55 #184
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_147639853
Wat ziet die gozer eigenlijk in jou? Een ouwe vrijster met 2 kinderen die gescheiden is en werkeloos...?

Maar aan de andere kant.. Wat zie jij in hem.. Een MBO'er met allerlei problemen die nog bij zn mama en papa woont..

Misschien verdienen jullie elkaar wel.. Plant je aub alleen niet meer voort.. 2 is al meer dan genoeg..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:21:22 #185
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147642599
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
Wat ziet die gozer eigenlijk in jou? Een ouwe vrijster met 2 kinderen die gescheiden is en werkeloos...?

Maar aan de andere kant.. Wat zie jij in hem.. Een MBO'er met allerlei problemen die nog bij zn mama en papa woont..

Misschien verdienen jullie elkaar wel.. Plant je aub alleen niet meer voort.. 2 is al meer dan genoeg..
Je beseft je dat je nu eigenlijk zegt dat haar kinderen beter niet geboren hadden kunnen worden? Denk je zelf ook niet dat dat een beetje ver gaat?
Gezien ik zelf helaas ervaring heb met het bashen van een user(mezelf) ga ik daar zéker niet aan mee doen.

Ik ben het er mee eens dat sommige uitspraken en beslissingen wat dubieus zijn maar laten we eerlijk wezen. Wij kennen TS niet persoonlijk en het kan anders overkomen dan het daadwerkelijk is.
Ik ben hier ook een slechte moeder, egoďstisch en nog veel ergere dingen genoemd terwijl mijn vrienden en familie het daar absoluut niet mee eens zijn.
Om die reden geef ik TS Ook de voordeel van de twijfel en ga ik er niet vanuit dat ze geestelijk incapabel is zoals sommige hier beweren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:25:29 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147642725
Oh my.
Die vriend van je gebruikt je als deurmat en jij laat met liefde over je heenlopen. Kerstetentjes afzeggen omdat 'meneer' jou in jouw keuken wil hebben. Met zijn peuken, biertjes en computerspel.
Dat gemakzuchtige meneer eens onder zijn moeders vleugels uitkwam en wat levenswijsheid opdeed, wat een onvolwassen niks.

En jij moet echt eens thuis net zo assertief worden als hier, daar is het nl wél terecht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:25:58 #187
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_147642739
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je beseft je dat je nu eigenlijk zegt dat haar kinderen beter niet geboren hadden kunnen worden? Denk je zelf ook niet dat dat een beetje ver gaat?
Gezien ik zelf helaas ervaring heb met het bashen van een user(mezelf) ga ik daar zéker niet aan mee doen.

Ik ben het er mee eens dat sommige uitspraken en beslissingen wat dubieus zijn maar laten we eerlijk wezen. Wij kennen TS niet persoonlijk en het kan anders overkomen dan het daadwerkelijk is.
Ik ben hier ook een slechte moeder, egoďstisch en nog veel ergere dingen genoemd terwijl mijn vrienden en familie het daar absoluut niet mee eens zijn.
Om die reden geef ik TS Ook de voordeel van de twijfel en ga ik er niet vanuit dat ze geestelijk incapabel is zoals sommige hier beweren.
Nee, ik zeg dat ze niet nog meer kinderen op de aarde moet zetten. Het is een eindeloze discussie, maar sommige mensen lijken mij niet capabel genoeg om fatsoenlijk kinderen op te voeden.

Als je mentaal helemaal in de knoop zit, moet je er zelf aan werken. Niet meer mensen het probleem geven..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_147642939
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Om die reden geef ik TS Ook de voordeel van de twijfel en ga ik er niet vanuit dat ze geestelijk incapabele is zoals sommige hier beweren.
^O^

Ik vind dat soort reacties ook veels te ver gaan. Ondanks die "druppel" vandaag in een NWS-topic blijf ik daarbij. Je weet ook hoe ik over dat gebash t.o.v. jou denk :*

Ik ben wel van mening dat Ouder1 hulp moet zoeken (als ze dat nog niet heeft). Dat bedoel ik trouwens niet gemeen en ben het -nog steeds- met sómmige kritiek t.o.v. Ouder1 níet eens. Ik denk (hoop) oprecht dat ze daar baat bij zou kunnen hebben.
Tails tell tales
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:38:04 #189
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147643119
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

^O^

Ik vind dat soort reacties ook veels te ver gaan. Ondanks die "druppel" vandaag in een NWS-topic blijf ik daarbij. Je weet ook hoe ik over dat gebash t.o.v. jou denk :*

Ik ben wel van mening dat Ouder1 hulp moet zoeken (als ze dat nog niet heeft). Dat bedoel ik trouwens niet gemeen en ben het -nog steeds- met sómmige kritiek t.o.v. Ouder1 níet eens. Ik denk (hoop) oprecht dat ze daar baat bij zou kunnen hebben.
Dat was inderdaad een erg discutabele reactie, helemaal mee eens.
En ik denk dat professionele hulp ook geen kwaad kan, maar ik denk dat ze dat zelf ook wel weet omdat ze daar eerder al over zat na te denken.
Helaas is die hulp niet gratis en zelfs best prijzig te noemen, wat in haar situatie nog eens extra lastig is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:40:39 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147643195
Valt dat niet gewoon onder de basis verzekering?
Of in ieder geval een gedeelte.
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:43:52 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147643293
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Ja. http://www.rijksoverheid.(...)zorgverzekering.html

Professionele hulp lijkt mij ook wel van belang. Er spreekt altijd zoveel boosheid op de rest van de wereld uit Ouder1's posts.
  dinsdag 16 december 2014 @ 19:18:35 #192
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147646129
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik geloof, maar pin mee er niet op vast, alleen de eerste 5 sessies.
Ligt er ook aan welke verzekering je hebt denk ik.
  dinsdag 16 december 2014 @ 19:52:52 #193
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147647261
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik geloof, maar pin mee er niet op vast, alleen de eerste 5 sessies.
Ligt er ook aan welke verzekering je hebt denk ik.
Als het maar 5 sessies zijn dan zou dat niet best zijn. Wat dat stelt dus niks voor. Dat is drie keer niks.
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:07:49 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147647952
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als het maar 5 sessies zijn dan zou dat niet best zijn. Wat dat stelt dus niks voor. Dat is drie keer niks.
Dat was iniedergeval drie jaar geleden zo bij de Menzis weet ik uit betrouwbare bron. ;)
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:27:41 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147648705
Mocht Ouder1 ook zo'n slechte zorgdekking hebben, weet ik een slimmere investering dan een friteuse. Bij veel zorgverzekeraars zijn het trouwens sowieso acht sessies.
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:36:58 #196
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147649090
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:27 schreef Copycat het volgende:
Mocht Ouder1 ook zo'n slechte zorgdekking hebben, weet ik een slimmere investering dan een friteuse. Bij veel zorgverzekeraars zijn het trouwens sowieso acht sessies.
Acht is ook niks. Dat is genoeg voor een huis-, tuin- en keukenprobleem. Niet als dingen echt de tijd nodig hebben, en dat is dus bijna altijd wel zo.
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:50:07 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147649764
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:

Acht is ook niks. Dat is genoeg voor een huis-, tuin- en keukenprobleem. Niet als dingen echt de tijd nodig hebben, en dat is dus bijna altijd wel zo.
Je zou het natuurlijk ook als een investering in jezelf kunnen zien. In plaats van alleen de beren op de weg te tellen.
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:55:57 #198
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147650044
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je zou het natuurlijk ook als een investering in jezelf kunnen zien. In plaats van alleen de beren op de weg te tellen.
Dat is het altijd, een investering. Alleen... acht sessies... en dan...? Stopt het ineens? Dat is toch erg, als dat niet meer vergoed wordt? Dan sta je toch gewoon in de kou als je dat zelf niet kunt betalen (logisch want volgens mij heel duur)? Het gaat om geestelijke gezondheidszorg!
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:09:17 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147650682
Een investering in jezelf waarbij je zelf dus ook financieel in jouw gezondheid en toekomst investeert. Met die driehonderd euro maak je al een aardig begin voor na die door de zorgverzekering betaalde sessies. Die voor een doorsnee case trouwens vaak al best toereikend zijn. Een beetje cognitieve therapie, waarvan ik vermoed dat dat zoden aan de dijk kan zetten, moet het toch vooral van de eigen inzet hebben, niet van eindeloze sessies.
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:20:12 #200
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147651203
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:09 schreef Copycat het volgende:
Een investering in jezelf waarbij je zelf dus ook financieel in jouw gezondheid en toekomst investeert.
Dat moet je toch wel het geld hebben? Wat is nou 300 euro als je heftige problematiek hebt? Kom je niet ver mee.

In een ziekenhuis doen ze daar niet moeilijk over. Ben je nog niet genoeg opgeknapt of nog niet voldoende geopereerd of weten ze nog niet goed wat je mankeert, kun je gewoon blijven. Wordt gewoon vergoed.

Ik blijf erbij: voor huis-, tuin- en keukenproblematiek zijn een paar sessies leuk. Meer niet. Heb je meer nodig dan zul je dat zelf moeten betalen. Maar dan moet je het wel hebben.

En het verschil met hoe je behandeld wordt in een ziekenhuis is eh... typerend. Maar als ik het fout heb: zeg het me maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')