Dat gaat op Fok! altijd zo als mijn naam ergens opduikt. Schijnen ze op te fappen of zo. Dat ze daarbij echter steevast alles volledig uit zijn verband trekken en er hun eigen draai aan geven wordt wel vervelend. Net als dat eeuwige gezeik over "Heb je al een baan gevonden?"quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef Re het volgende:
mja, laten we het over dit onderwerp van de OP hebben, niet over de gehele geschiedenis van ouder1
Tsja....dat zijn imo geen zaken die je los van elkaar kunt zien.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef Re het volgende:
mja, laten we het over dit onderwerp van de OP hebben, niet over de gehele geschiedenis van ouder1
Ik zet letterlijk quotes neer die je zelf gedaan hebt, zonder daar ook maar iets aan te veranderen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:39 schreef Ouder1 het volgende:
Dat ze daarbij echter steevast alles volledig uit zijn verband trekken en er hun eigen draai aan geven wordt wel vervelend. Net als dat eeuwige gezeik over "Heb je al een baan gevonden?"
Alleen zijn die quotes op geen enkele manier te vertalen naar de beweringen die jijzelf doet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:48 schreef Kingstown het volgende:
Ik zet letterlijk quotes neer die je zelf gedaan hebt, zonder daar ook maar iets aan te veranderen.Niks eigen draai aan geven. Jouw woorden. Jouw belofte dat je in therapie zou gaan. Don't shoot the messenger. Jouw woorden over je vriend, jouw woorden over je kinderen die je er beiden zelf weer bijhaalt in deze OP.
Nou, sorry, maar ik ga zelden tot nooit mee in "groepsgedrag" en heb het ook meerdere keren voor jou opgenomen, maar wat mij betreft zijn die reacties in het NWS-topic zojuist, ook wel een soort van druppel...quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat gaat op Fok! altijd zo als mijn naam ergens opduikt. Schijnen ze op te fappen of zo. Dat ze daarbij echter steevast alles volledig uit zijn verband trekken en er hun eigen draai aan geven wordt wel vervelend. Net als dat eeuwige gezeik over "Heb je al een baan gevonden?"
Je beseft je dat je nu eigenlijk zegt dat haar kinderen beter niet geboren hadden kunnen worden? Denk je zelf ook niet dat dat een beetje ver gaat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
Wat ziet die gozer eigenlijk in jou? Een ouwe vrijster met 2 kinderen die gescheiden is en werkeloos...?
Maar aan de andere kant.. Wat zie jij in hem.. Een MBO'er met allerlei problemen die nog bij zn mama en papa woont..
Misschien verdienen jullie elkaar wel.. Plant je aub alleen niet meer voort.. 2 is al meer dan genoeg..
Nee, ik zeg dat ze niet nog meer kinderen op de aarde moet zetten. Het is een eindeloze discussie, maar sommige mensen lijken mij niet capabel genoeg om fatsoenlijk kinderen op te voeden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je beseft je dat je nu eigenlijk zegt dat haar kinderen beter niet geboren hadden kunnen worden? Denk je zelf ook niet dat dat een beetje ver gaat?
Gezien ik zelf helaas ervaring heb met het bashen van een user(mezelf) ga ik daar zéker niet aan mee doen.
Ik ben het er mee eens dat sommige uitspraken en beslissingen wat dubieus zijn maar laten we eerlijk wezen. Wij kennen TS niet persoonlijk en het kan anders overkomen dan het daadwerkelijk is.
Ik ben hier ook een slechte moeder, egoďstisch en nog veel ergere dingen genoemd terwijl mijn vrienden en familie het daar absoluut niet mee eens zijn.
Om die reden geef ik TS Ook de voordeel van de twijfel en ga ik er niet vanuit dat ze geestelijk incapabel is zoals sommige hier beweren.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je beseft je dat je nu eigenlijk zegt dat haar kinderen beter niet geboren hadden kunnen worden? Denk je zelf ook niet dat dat een beetje ver gaat?
Gezien ik zelf helaas ervaring heb met het bashen van een user(mezelf) ga ik daar zéker niet aan mee doen.
Ik ben het er mee eens dat sommige uitspraken en beslissingen wat dubieus zijn maar laten we eerlijk wezen. Wij kennen TS niet persoonlijk en het kan anders overkomen dan het daadwerkelijk is.
Ik ben hier ook een slechte moeder, egoďstisch en nog veel ergere dingen genoemd terwijl mijn vrienden en familie het daar absoluut niet mee eens zijn.
Om die reden geef ik TS Ook de voordeel van de twijfel en ga ik er niet vanuit dat ze geestelijk incapabele is zoals sommige hier beweren.
Dat was inderdaad een erg discutabele reactie, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind dat soort reacties ook veels te ver gaan. Ondanks die "druppel" vandaag in een NWS-topic blijf ik daarbij. Je weet ook hoe ik over dat gebash t.o.v. jou denk
Ik ben wel van mening dat Ouder1 hulp moet zoeken (als ze dat nog niet heeft). Dat bedoel ik trouwens niet gemeen en ben het -nog steeds- met sómmige kritiek t.o.v. Ouder1 níet eens. Ik denk (hoop) oprecht dat ze daar baat bij zou kunnen hebben.
Ja. http://www.rijksoverheid.(...)zorgverzekering.htmlquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Valt dat niet gewoon onder de basis verzekering?
Of in ieder geval een gedeelte.
Ik geloof, maar pin mee er niet op vast, alleen de eerste 5 sessies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Valt dat niet gewoon onder de basis verzekering?
Of in ieder geval een gedeelte.
Als het maar 5 sessies zijn dan zou dat niet best zijn. Wat dat stelt dus niks voor. Dat is drie keer niks.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik geloof, maar pin mee er niet op vast, alleen de eerste 5 sessies.
Ligt er ook aan welke verzekering je hebt denk ik.
Dat was iniedergeval drie jaar geleden zo bij de Menzis weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als het maar 5 sessies zijn dan zou dat niet best zijn. Wat dat stelt dus niks voor. Dat is drie keer niks.
Acht is ook niks. Dat is genoeg voor een huis-, tuin- en keukenprobleem. Niet als dingen echt de tijd nodig hebben, en dat is dus bijna altijd wel zo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:27 schreef Copycat het volgende:
Mocht Ouder1 ook zo'n slechte zorgdekking hebben, weet ik een slimmere investering dan een friteuse. Bij veel zorgverzekeraars zijn het trouwens sowieso acht sessies.
Je zou het natuurlijk ook als een investering in jezelf kunnen zien. In plaats van alleen de beren op de weg te tellen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Acht is ook niks. Dat is genoeg voor een huis-, tuin- en keukenprobleem. Niet als dingen echt de tijd nodig hebben, en dat is dus bijna altijd wel zo.
Dat is het altijd, een investering. Alleen... acht sessies... en dan...? Stopt het ineens? Dat is toch erg, als dat niet meer vergoed wordt? Dan sta je toch gewoon in de kou als je dat zelf niet kunt betalen (logisch want volgens mij heel duur)? Het gaat om geestelijke gezondheidszorg!quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk ook als een investering in jezelf kunnen zien. In plaats van alleen de beren op de weg te tellen.
Dat moet je toch wel het geld hebben? Wat is nou 300 euro als je heftige problematiek hebt? Kom je niet ver mee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:09 schreef Copycat het volgende:
Een investering in jezelf waarbij je zelf dus ook financieel in jouw gezondheid en toekomst investeert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |