Ik begrijp ook helemaal niet waarom je hier een topic over opent. Wat wil je nou van mensen horen?quote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef Ouder1 het volgende:
Trouwens.. sowieso.. iemand voor achterlijk en 'leven in een teringbende laten veranderen' uitmaken omdat diegene de tering naar de nering zet bij werkeloosheid; zelfs nog spaart. Oww God.. die persoon wil max ¤40.- van ¤300.- verjaardagsgeld uitgeven aan een frituur..![]()
Hoe debiel ben je dan wel niet.
Kun jij niet gewoon ergens je eigen staart gaan opeten of zo? Allemachtig, wat heb jij een snert-bijdragen steeds.quote:
Die van jezelf raakt ook kant nog wal.quote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon ergens je eigen staart gaan opeten of zo? Allemachtig, wat heb jij een snert-bijdragen steeds.
Je hebt/had problemen met je ouders.quote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Ouder1 het volgende:
Je geeft dus geen antwoord, duidelijk. Je bent dus alleen aan het bashen en dus kan iedereen je gewauwel maar beter negeren.
Doeii
Mocht er iemand, vanwege grappen en grollen elders, denken dat ik dit was: neequote:Op maandag 15 december 2014 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van mij mag je alles.Desnoods koopt ze een nieuwe vibrartor really don't care, maar als je roept dat je elke cent om moet draaien, dan is het neerzetten van een frituur als eerste op je wensenlijstje in mijn woordenboek redelijk suf. En ja....een frituurpan is gewoon een volkomen onnodig luxe-artikel dat je alleen koopt als je het geld er voor hebt.
Om met de woorden te spreken van mijn toekomstige vrouwna het lezen van dit topic : "Ze zou gezond verstand aan moeten schaffen". Helaas heb ik niet de kwaliteit om het dusdanig kort tot de kern te brengen, maar daar komt het wel op neer. 1 teringbende van je leven maken en dan een frituurpan willen kopen. Priceless.
Eten en drinken voor 2 kerstdagen. En het gaat niet om het hele bedrag, gelukkig.quote:Op maandag 15 december 2014 18:43 schreef wiskundenoob het volgende:
Hoeveel willen jullie wel niet uitgeven voor een zelfgemaakte kerstdiner voor 2 personen? Als je alle ingrediënten bij een standaard supermarkt haalt, dan ga je toch nooit over de 50 euro? Of je moet tientallen kilos aan vlees willen eten en liters aan alcohol willen zuipen... je bent tock geen tokkie?
25 euro per dag voor 2 personen is toch niet weinig? Veel willen en niets verdienen is een dodelijke combinatiequote:Op maandag 15 december 2014 18:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Eten en drinken voor 2 kerstdagen. En het gaat niet om het hele bedrag, gelukkig.
ja, letterlijk en nee, ik heb dat niet gepikt en ben er wel degelijk tegenin gegaan.quote:Op maandag 15 december 2014 17:35 schreef Forbry het volgende:
De opmerking uit zijn mond (heeft hij dat echt zo gezegd of..?) dat je oudste volgens hem geen deel van het gezin meer uitmaakt vind ik echt walgelijk trouwens... Ik snap eigenlijk niet dat je dit soort dingen pikt (en contrasteert ook behoorlijk met hoe jezelf op FOK! profileert)...
Dat dus. Wat een bokkelul die vent van je zeg. Hij zegt dat ie zou betalen als jij die uitnodigingen af zou zeggen. Dan dokt ie ook maar fijn.quote:Op maandag 15 december 2014 12:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Je moet ermee doen wat je zelf wil. Maar ik zou er niet het kerstdiner van betalen.
Dat vind ik wel voor de feestdagen; kerstbrood, eitje, lunch, lekkere koffie, diner, hapjes, wijntje (maar die heb ik al; cadeau gekregen en bewaard voor de kerst; zo draai ik). Koop eens een luxer stukje vlees voor 2 personen voor 2 dagen; dat gaat al hard.quote:Op maandag 15 december 2014 18:51 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
25 euro per dag voor 2 personen is toch niet weinig? Veel willen en niets verdienen is een dodelijke combinatie
Ik zie het probleem niet. Als je behoefte hebt aan 'luxe' vlees, koop het dan. Je zegt dat je altijd goed op je centjes let en daardoor een klein buffer hebt aangelegd. Nu heb je daar bovenop 300 euro extra gekregen van je ouders. Gebruik dat geld dan gewoon. 100 euro diner, 50 euro frietjesbakker, 50 euro zoon en 100 euro voor jezelf, klaar.quote:Op maandag 15 december 2014 18:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel voor de feestdagen; kerstbrood, eitje, lunch, lekkere koffie, diner, hapjes, wijntje (maar die heb ik al; cadeau gekregen en bewaard voor de kerst; zo draai ik). Koop eens een luxer stukje vlees voor 2 personen voor 2 dagen; dat gaat al hard.
Wat ik niet begrijp is dat een aantal mensen hier doen alsof ik altijd meer uitgeef dan ik heb. Het tegendeel is waar. Ondanks nu een laag inkomen en hoge woonlasten spaar ik nog steeds net zo veel als toen ik een baan had; ik draai echt juist elke cent om om maar niet in de problemen te komen. En dat gaat vooral ten kostte van mijzelf, niet van mijn kinderen al kunnen die ook geen gekke dingen meer doen. Ik denk dus dat ik het financieel juist erg goed doe. mag ik een verjaardagscadeau dan niet uitgeven aan wat ik wil? Hoeveel moet ik op mijn spaarrekening hebben staan voor ik van jullie een frituur mag kopen?
Dus je kunt goed met geld omgaan en nu heb je hulp nodig bij de besteding van 300 euro?quote:Op maandag 15 december 2014 18:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel voor de feestdagen; kerstbrood, eitje, lunch, lekkere koffie, diner, hapjes, wijntje (maar die heb ik al; cadeau gekregen en bewaard voor de kerst; zo draai ik). Koop eens een luxer stukje vlees voor 2 personen voor 2 dagen; dat gaat al hard.
Wat ik niet begrijp is dat een aantal mensen hier doen alsof ik altijd meer uitgeef dan ik heb. Het tegendeel is waar. Ondanks nu een laag inkomen en hoge woonlasten spaar ik nog steeds net zo veel als toen ik een baan had; ik draai echt juist elke cent om om maar niet in de problemen te komen. En dat gaat vooral ten kostte van mijzelf, niet van mijn kinderen al kunnen die ook geen gekke dingen meer doen. Ik denk dus dat ik het financieel juist erg goed doe. mag ik een verjaardagscadeau dan niet uitgeven aan wat ik wil? Hoeveel moet ik op mijn spaarrekening hebben staan voor ik van jullie een frituur mag kopen?
Nee, hoor. Als ik daar hulp bij nodig heb dan staan de mensen wel in de rij om het voor me uit te geven.quote:Op maandag 15 december 2014 19:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dus je kunt goed met geld omgaan en nu heb je hulp nodig bij de besteding van 300 euro?
Nee hoor, hier gaat hij een keer of 3 per jaar aan, om zelfgesneden frietjes te bereiden.quote:Op maandag 15 december 2014 14:48 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Als je zo'n ding hebt staan ga je 'm gebruiken ook
(ook omdat frituurvoer/slachtafval juist geen drol kost)
Hij, zijn belofte omdat jij je afspraken hebt afgezegd.quote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als ik daar hulp bij nodig heb dan staan de mensen wel in de rij om het voor me uit te geven.
Lees de OP nog eens.. Hulp nodig bij bepalen wie er hier nu de kerstboodschappen gaat betalen. That's all.
In de OP staat:quote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als ik daar hulp bij nodig heb dan staan de mensen wel in de rij om het voor me uit te geven.
Lees de OP nog eens.. Hulp nodig bij bepalen wie er hier nu de kerstboodschappen gaat betalen. That's all.
quote:Wat vinden jullie?
1) Uitgeven aan kerstinkopen voor het eten?
2) Een deel aan mijn oudste geven zodat hij er eens van uit kan gaan of zijn kamer wat aan kan kleden?
3) Alleen uitgeven aan mijzelf?
4) Alleen uitgeven aan wat ik wil (dus ook gezinsdingen die we anders niet doen want te duur?)
5) lekker in een la stoppen en gebruiken als er iets leuks voorbij komt voor mijzelf, mijn kinderen of mijn vriend (wat ik het liefste zou doen)?
6) Combinatie van bovenstaande?
Hier alleen maar om gefrituurde banaan te maken. Of bv laatst courgettebloemen in beslag. Maar idd vrijwel nooit voor friet of frituursnacks.quote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, hier gaat hij een keer of 3 per jaar aan, om zelfgesneden frietjes te bereiden.
Zoals gewoonlijk heb je de rest niet gelezen?quote:
Gefrituurde pompoen is trouwens ook lekker. Of gefrituurde vlierbloesem..quote:Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Hier alleen maar om gefrituurde banaan te maken. Of bv laatst courgettebloemen in beslag. Maar idd vrijwel nooit voor friet of frituursnacks.
Ik heb de rest allemaal gelezen hoor. Ik vond het zeer vermakelijk maar ik ga ervan uit dat de vragen die iemand stelt ook echt de vragen zijn die iemand wil stellen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk heb je de rest niet gelezen?
Overigens staat er niet: "Hulp gezocht bij het besteden van dat geld" waar jij mee aan kwam.![]()
hier staat al 5 jaar een frituurpan, nog nooit gebruikt.quote:Op maandag 15 december 2014 14:48 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Als je zo'n ding hebt staan ga je 'm gebruiken ook
(ook omdat frituurvoer/slachtafval juist geen drol kost)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |