Als ze het dusdanig voorprogrammeren dat de beste acht teams doorgaan mogen ze van mij programmeren wat ze willenquote:Op maandag 15 december 2014 11:46 schreef Pedroso het volgende:
CL loting zal wel weer een voorgeprogrammeerd feestje zijn. Real-Leverkusen, Barca-Sj. Donetsk en Chelsea- Basel ofzo. De als 2e geëindigde topploegen als City en PSG zullen wel de relatief makkelijkste nrs.1 krijgen (Porto of Monaco bv).
In b4 Arsenal-Barca of Arsenal-Bayernquote:Op maandag 15 december 2014 11:46 schreef Pedroso het volgende:
CL loting zal wel weer een voorgeprogrammeerd feestje zijn. Real-Leverkusen, Barca-Sj. Donetsk en Chelsea- Basel ofzo. De als 2e geëindigde topploegen als City en PSG zullen wel de relatief makkelijkste nrs.1 krijgen (Porto of Monaco bv).
Dat maakt alle wedstrijden tot de kwartfinale (of misschien zelfs halve finale) eigenlijk totaal overbodig. Het gat tussen de top en de rest is sowieso te groot. Nieuwe teams melden zich alleen nog in de top al er een gek is die er honderden miljoenen in gooit.quote:Op maandag 15 december 2014 11:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ze het dusdanig voorprogrammeren dat de beste acht teams doorgaan mogen ze van mij programmeren wat ze willen
Ach, er zijn altijd verrassingen en op Bayern en Real na ligt het momenteel denk ik vrij open voor de halve finale.quote:Op maandag 15 december 2014 12:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat maakt alle wedstrijden tot de kwartfinale (of misschien zelfs halve finale) eigenlijk totaal overbodig. Het gat tussen de top en de rest is sowieso te groot. Nieuwe teams melden zich alleen nog in de top al er een gek is die er honderden miljoenen in gooit.
Ik niet. Dortmund kan ik bezoeken en wij zijn beter dan Dortmund.quote:Op maandag 15 december 2014 12:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb liever Monaco oid. Dortmund doet het prima in de CL en ik wil perspectief.
Ja, dat het dichtbij Nederland is natuurlijk zo. Maar Dortmund is wel een pittig verhaal denk ik.quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet. Dortmund kan ik bezoeken en wij zijn beter dan Dortmund.
Blatter zit lekker op de Bahama's, zijn welverdiende wintervakantie te vieren.quote:Op maandag 15 december 2014 12:09 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Blatter ook niet even langs komt om zijn interessante visie over het hedendaagse voetbal te etaleren en en passant even wat met de loting te ritselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |