Ik heb jaren op honkbal gezeten en ben zo supporter van de Red Sox geworden. Toen ik ook meer NFL en NHL ben gaan kijken ben ik gewoon automatisch de Boston Franchises gaan supporten. Dallas heeft last van misplaatste arrogantie, vind ik.quote:Op maandag 22 december 2014 20:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar heb je een specifieke reden of gewoon gevoelsmatig?
Ik vind Patriots niet bijzonder leuk, maar is zeker niet een van de teams die ik haat.
Vind Tom Brady ook een "leuke" qb. Maar komt meer door zijn bij rol in Entourage dan wat anders
Teams of players die ik echt haat, dan komen de Broncos toch wel stipt op 1, en players dan uiteraard Peyton.
[..]
Dat komt meer door Jerry Jones dan wat anders denk ik, de arrogantie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb jaren op honkbal gezeten en ben zo supporter van de Red Sox geworden. Toen ik ook meer NFL en NHL ben gaan kijken ben ik gewoon automatisch de Boston Franchises gaan supporten. Dallas heeft last van misplaatste arrogantie, vind ik.
Je had de voorbeschouwing moeten zien. Broncos met hun geweldige defense en offense, zo werd er 30 min gefapt op Peyton.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:00 schreef Guard het volgende:
Godsamme Gruden zat er wel weer naast te praten zeg (kijk nu pas MNF):
1st quarter: Dalton needs to do more than throw screens, he needs to make plays down the field
2nd quarter: These screens and zone reads are ripping the Broncos
Kans toch aardig groot dat dat wel gaat gebeuren:quote:Op woensdag 24 december 2014 11:32 schreef bambino het volgende:
Altijd leuk om Peyton nog een keer te zien af gaan
Hoop echt dat ze niet de Bye gaan halen.
Klopt, kans is 25% den loss en cin win.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:20 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Kans toch aardig groot dat dat wel gaat gebeuren:
[ afbeelding ]
Ben allang blij dat ik eindelijk dit jaar weer playoff-football kan kijken met een reden. Here we go Steelers!
Thanksquote:
1 van de bovenste 8 en dan keihard rooten voor de Cowboys in wild-card weekend zodat Seattle tegen de winnaar van ATL/CAR/ARI mag in de divisional roundquote:Op woensdag 24 december 2014 23:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Thanks
Ik teken voor een van de onderste 2
Evt zou ik het ook prima vinden als DET wint, maar liever GB
Ah, zo mooi zijn als dat de niners aan een overwinning helpt.quote:
Alex Smith speelt ook niet zondagquote:
Shaw is best goed.twitter:JasonLaCanfora twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 18:58:02Connor Shaw has agreed to terms on a deal with the Browns. Will be promoted from practice squad in time to start Sunday reageer retweet
Jup dat vond ik ook.quote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef BobW het volgende:
Blijft altijd weer snel gaan, zo'n regular season
Hahaquote:Op zondag 28 december 2014 19:40 schreef zjroentje het volgende:
WR TD voor de Chiefs!
Edit - nope.Forward fumble en TD Kelce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |