Neequote:
Doe maar detroit win en 1st seedquote:Op maandag 22 december 2014 11:38 schreef bambino het volgende:
Volgende week:
Dallas win
GB tie or win
SF tie or win
STL tie or win
Dallas 1st/2nd seed afhankelijk of er winnaar is bij DET/GB
Dat is een van de games waar ik bijna zeker van ben dat GB gaat winnen.quote:
Ik had ook liever gezien dat de Eagles met een wildcard er van door gingen. Helaas grijpen de Seahawks/Cardinals en Packers/Lions die 2 plekken nu weg. Als ik mocht kiezen mochten de Lions van mij wel afvallen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef maerk het volgende:
Ik zit rond deze tijd even in mijn NFL-dip, dan heb ik er even wat minder interesse in. Bij het begin van de playoffs laait dat dan weer op.
Helaas geeft mijn favoriet team niet thuis en wordt het seizoen in twee weken door de plee gespoeld. Dan maar weer naar volgend jaar kijken, hopelijk weer met een stabiele Foles.
Omdat ik een Hollander ben, heb ik als Eagles fan niet standaard een hekel aan de Cowboys. Daarnaast heb ik ook altijd wel een zwak gehad voor Romo dus ik gun Dallas dit jaar dan ook wel eens echt succes in de playoffs, het is ook gewoon een sterk/solide team dit jaar.
Er liggen sowieso leuke playoffs in het verschiet met de top QB's bijna allemaal aanwezig.
Ik ben nederlander en pats zijn mn team, en ik moet dallas ook nietquote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had ook liever gezien dat de Eagles met een wildcard er van door gingen. Helaas grijpen de Seahawks/Cardinals en Packers/Lions die 2 plekken nu weg. Als ik mocht kiezen mochten de Lions van mij wel afvallen.
Wat ik als Nederlander minder goed begrijp is waarom 90% van Amerika de Cowboys het meeste haten
Dat is wel heel hardquote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had ook liever gezien dat de Eagles met een wildcard er van door gingen. Helaas grijpen de Seahawks/Cardinals en Packers/Lions die 2 plekken nu weg. Als ik mocht kiezen mochten de Lions van mij wel afvallen.
twitter:StayingInMyLane twitterde op maandag 22-12-2014 om 07:09:59Shout out to that boy Larry tho . Gave me his Game Jersey !! #Respect http://t.co/kSsSytWM8A reageer retweet
Maar heb je een specifieke reden of gewoon gevoelsmatig?quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben nederlander en pats zijn mn team, en ik moet dallas ook niet.
Tja ik gun het de Eagles meer omdat ik dat een leuker team vind.quote:Op maandag 22 december 2014 19:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is wel heel hard. Het is al bijzonder dat de Lions de play-offs halen, succes is daar altijd bijzonder. Maar ik heb een zwak voor teams die het van de defense moeten hebben. Al had ik liever de Eagles gehad, daar win je makkelijker van
.
Goedzo.twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 22-12-2014 om 21:45:06NFL suspended Lions C Dominic Raiola for Sunday's game versus Packers for foot-stomping incident. reageer retweet
Ja, echt kut dat Manning zo'n slechte supporting cast heeft. Zo'n Thomas loopt een bijna perfecte route en dan ziet hij niet dat Manning de bal wat minder vaart meegeeft. Een echt goede receiver voelt dat aan en past zijn route aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |